ONM - Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM deel 2 ~Sid Vicious~
ONM deel 3 ~Arthur and his evil family~
ONM Deel 4 ~27 Juni 2003:Clash of the Titans~
ONM Deel 5 ~Aafke:Nog altijd ONM's Leading Lady~
ONM Deel 6: ~Joyce: Partycrasher met een Alterego~
ONM Deel 7 ~Margot, we zullen je missen~
Alweer deeltje 8 over Nederlands Leukste Soap!!!
En deze keer staat superslechterig Serge in de spotlight.
Serge is terug en dat zullen we weten ook. Hij heeft Bettina inmiddels volledig in zijn macht en eist een groot geldbedrag van haar. Ook heeft Serge grootse plannen met Daan, die geen idee heeft wie "Pascal "is.
Maar dat is nog niet alles, want hoe lang zal het duren voordat Serge gesnapt wordt door de Couwenbergjes want echt voorzichtig is hij niet.
Castveranderingen:
Wendy Brouwer (Margot) heeft ONM verlaten
Sander Foppele ( Daan) zal ONM dit najaar verlaten
Bettina Berger ( Renee) komt dit najaar terug
Tom Mickers ( Carlo) zal de laatste week van September in ONM verschijnen
Bea Meulman gaat in Oktober de moeder van Bram spelen
Rob Fruithof gaat in Oktober de vader van Bram spelen
Nikki Plessen zal binnenkort in ONM verschijnen, en gaat waarschijnlijk de rol van Suzy de Ruyg overnemen van Monique van der Werff
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 23-09-2003 18:12]
quote:Beetje gepikeerd dat je topic dicht is????
Op dinsdag 23 september 2003 18:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie heeft mijn titel zowat gejat???![]()
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Het is ook nooit goed he. Is hij eerst boos dat zijn topic geheel terecht wordt weggehaald. Vraagt ie of iemand anders een nieuw topic wil openen. Ik dacht laat ik zo vriendelijk zijn om Serge in de titel te doen want dat wilde weet-ik-veel zo graag ( ik wilde Tara doen) IS HET WEER NIET GOED
quote:Dank je, vriend.
Op dinsdag 23 september 2003 18:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Het is ook nooit goed he. Is hij eerst boos dat zijn topic geheel terecht wordt weggehaald. Vraagt ie of iemand anders een nieuw topic wil openen. Ik dacht laat ik zo vriendelijk zijn om Serge in de titel te doen want dat wilde weet-ik-veel zo graag ( ik wilde Tara doen) IS HET WEER NIET GOED
quote:Ja, want dat is al de zoveelste keer.
Op dinsdag 23 september 2003 18:09 schreef Svensational het volgende:
Beetje gepikeerd dat je topic dicht is????
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 23-09-2003 18:24]
quote:Ik heb dat nooit beweerd.... maar heb op school wel geleerd om "mee te praten met de patiënt".... en da's dus het enige wat ik heb gedaan... verstand op nul en meelullen.... maar eh... ben blij dat ik weer mezelf mag zijn (zolang jij met dus niet als babette benaderd!)
Op dinsdag 23 september 2003 17:50 schreef weet_ik_veel het volgende:Hoe lang blijf je nog volhouden dat je de echte Babette bent?
quote:BenaderTTTTTTTT!
Op dinsdag 23 september 2003 18:24 schreef babette21 het volgende:(zolang jij met dus niet als babette benaderd!)
quote:Nou, jij hebt 'm in eerste instantie gejat, vorige week ofzo, maar dat was voor ik er wat van had gezegd... dus het zij je vergeven!
Op dinsdag 23 september 2003 18:09 schreef Svensational het volgende:
Ben benieuwd hoe Babette reageert als ze merkt dat je haar castfoto gejat hepBabette, Mijn schuld is het niet
![]()
quote:Ja meester....
Op dinsdag 23 september 2003 18:26 schreef weet_ik_veel het volgende:BenaderTTTTTTTT!
quote:Doe je 't weer: "JE was toch maar..." Neehee...: "Tamara/Babette was toch maar..."
Ach, je was toch maar derde keuze. Lizzy en Tara zijn veel lekkerderder!![]()
![]()
quote:De meeste vrouwen zeggen dan: "Ja lieve schat"
Op dinsdag 23 september 2003 18:31 schreef babette21 het volgende:Ja meester....
![]()
quote:Niet bij mij. Ik ben blind noch wanhopig.
(ík ben áltijd eerste keus haha)
quote:NOCH blind, NOCH wanhopig.....
Op dinsdag 23 september 2003 18:35 schreef weet_ik_veel het volgende:Niet bij mij. Ik ben blind noch wanhopig.
maar om bij ONM te blijven, richt jij je maar lekker op Tara en Lizzy... hou ik me bezig met Sasza en Niels... lopen we elkaar niet bij in de weg haha
quote:En Serge is in een kip veranderd: Wooook toktoktoktok ....
Op dinsdag 23 september 2003 20:02 schreef pberends het volgende:
JP EN EEN ZOON!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar JP dus idd een zoon, ik had het dus bij het rechte eind
Ik moet elke keer weer lachen als Arthur weer een naam voor Niels heeft: Koffieboy, Stinkerd, Riekter
quote:... ondergeschikte ...
Op dinsdag 23 september 2003 20:20 schreef Svensational het volgende:
Ik moet elke keer weer lachen als Arthur weer een naam voor Niels heeft: Koffieboy, Stinkerd, Riekter
zou niet weten waarom hij anders dat weekend vrij moet hebben...
quote:Claire lijkt qua karakter op Tuur: snelle carrièrewip of een elleboogstoot.
Op dinsdag 23 september 2003 21:46 schreef babette21 het volgende:
ohja en hugo leek eindelijk door te hebben dat z'n vader op claire loopt te geilen.... snelle jongen, die hugo!!
quote:Ligt het aan mij dat ik deze niet begrijp
Op dinsdag 23 september 2003 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Claire lijkt qua karakter op Tuur: snelle carrièrewip of een elleboogstoot.
ONDERWEG NAAR MORGEN 5.3 16.3 783.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |