Laten we het hopen, vind de vrouwelijke karakters nu een beetje saai worden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:28 schreef babette21 het volgende:
Dank je wel.... het voordeel van vervelen!
Maar wat denk je: komt ze terug?!?!?!
Dan is een terugkeer dus niet zo onverstandigquote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:36 schreef babette21 het volgende:
Verdomd weinig haha... Ze heeft een rolletje in één of andere kinderserie gespeeld, voor schooltv. Verder wat gastrolletjes (costa, meiden van de wit) en that's it. Momenteel is ze de vaste voice-over op Nickolodeon, mag ze de hele dag tekenfilms aankondigen....
En Tamara deed nog een kwis bij TMF, waarin je de geanimeerde versie van Sita zag, maarTamara's stem hoorde.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:36 schreef babette21 het volgende:
Verdomd weinig haha... Ze heeft een rolletje in één of andere kinderserie gespeeld, voor schooltv. Verder wat gastrolletjes (costa, meiden van de wit) en that's it. Momenteel is ze de vaste voice-over op Nickolodeon, mag ze de hele dag tekenfilms aankondigen....
Jop Joris schreeuwde ook altijd dat hij nooit soap zou gaan doen, maar toen hij geld nodig had ging hij toch Joost van Walsum spelen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:45 schreef babette21 het volgende:
Nee zeker niet... maar een tijd terug (afgelopen zomer, geloof ik) zei in 'n interview het volgende:
Komt dan wel 'n beetje desperate over als ze toch weer teruggaat naar 't oude nest, alsof ze geflopt is en alleen in ONM gewenst is...
Klopt, helemaal vergeten!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Tamara deed nog een kwis bij TMF, waarin je de geanimeerde versie van Sita zag, maarTamara's stem hoorde.
Mee eens, verstond er ook weinig van...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:18 schreef Wup het volgende:
Wanneer gaan ze poeske ondertitelen? volgens mij was ze aan het klagen over waardeloze sex maar ik verstond er echt geen ene moer van. Ik was al geen fan maar dit is wel heel irritant.
Mee eens, hij mag zijn humor prijzen want van zijn looks moet ie 't niet hebben...quote:en welke mafkees heeft besloten Joost zijn haar te knippen? het joch was al zo lelijk en nu dit nog.....
Mee eens: Floor isquote:petje af voor Isis.
LOL @ Duukquote:Ik hoop dat we nog een beetje meer lol gaan beleven aan dit verhaallijntje van Duuk.
Vroeg ik me toevallig paar dagen terug ook af: is ze definitief weg of eh.... op vakantie?!?!quote:Het valt me trouwens op dat Ingrid stilletjes van het toneel is verdwenen. Liesje werkt weer de klok rond.
Borsthaar isquote:OYEAH......Niels & Borsthaar. hij heeft trouwens ook een trieste verhaallijn. Mag snel afgelopen zijn, gaat echt nergens over tussen die twee.
Als ze Nol meebrengt is ze welkomquote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:31 schreef dunn0w het volgende:
mag het niet hopen zeg.... dat is dat irritante mensen uit SamSam .... bleeh
Ze is 16,5 jaar ...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:31 schreef babette21 het volgende:
Mee eens: Floor ismaar Isis speelt het absoluut overtuigend
![]()
(en ja, eerst was ze 16, toen 17 en nu weer 16: girl, make up your mind...)
Hopenlijk niet, want die ondertitels staan me alleen maar in de weg.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:18 schreef Wup het volgende:
zo even over de uitzending van vrijdag.........
Wanneer gaan ze poeske ondertitelen?
volgens mij was ze aan het klagen over waardeloze sex maar ik verstond er echt geen ene moer van. Ik was al geen fan maar dit is wel heel irritant.
Zijn haircut is me nog niet opgevallen.quote:en welke mafkees heeft besloten Joost zijn haar te knippen?
het joch was al zo lelijk en nu dit nog.....
Ik denk dat het die omgebouwde met een rubberpoesjke is.quote:hihi die Duuk. Ik moest er welk vreselijk om lachen. Ik wist al uit de verhaaltjes dat er een ombouw zou komen maar ik zag het er niet aan af, ik zat maar steeds te denken, is dit hem/jhaar nou? nee toch?
nou, wel dus. Ik hoop dat we nog een beetje meer lol gaan beleven aan dit verhaallijntje van Duuk.
Wees blij. Dat gezeik met Tuur was ik toch al zat.quote:Het valt me trouwens op dat Ingrid stilletjes van het toneel is verdwenen. Liesje werkt weer de klok rond.
Die twee moeten gaan scheiden. Dan kan Lieve zich bij Renée ophouden en Niels bij Claire.quote:OYEAH......Niels & Borsthaar.
hij heeft trouwens ook een trieste verhaallijn. Mag snel afgelopen zijn, gaat echt nergens over tussen die twee.
Ja dat wordt wel slaapverwekkend. Als je dan ook nog Hugo & Kyra krijgt zal het vuurwerk niet van de liefdeskoppels gaan komen........quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:41 schreef dunn0w het volgende:
Lieve en Renee.... dat is pas szzzllaaaap-verwekkend!... twee suffe dozen
![]()
Jah! In de 'soap' van Nieuws uit de Natuur, "het geheim van de Lindenborgh".quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:36 schreef babette21 het volgende:
Verdomd weinig haha... Ze heeft een rolletje in één of andere kinderserie gespeeld, voor schooltv.
Ik weet het niet. Ik denk dat Claire nog even terugkomt om qua stennisschoppen nog effe de puntjes op de "i" te zetten en dat ze dan aftaait.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:42 schreef Wup het volgende:
dus zowel Babette als weet_ik_veel denken dat Claire terugkomt?
hoe?
heel even om het af te ronden of gercast ?
Jawel, want dan heb je nog steeds de dampende relaties van Carlo & Tara en Joost & Lizzy. En niet te vergeten die van Aaphke & SjokSjok.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:44 schreef Wup het volgende:
Ja dat wordt wel slaapverwekkend. Als je dan ook nog Hugo & Kyra krijgt zal het vuurwerk niet van de liefdeskoppels gaan komen........
Dampende relaties??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 00:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel, want dan heb je nog steeds de dampende relaties van Carlo & Tara en Joost & Lizzy. En niet te vergeten die van Aaphke & SjokSjok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |