abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 maart 2004 @ 21:30:17 #1
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17676710

Joyce Couwenberg is er "zomaar" even tussenuit: een maandje naar Amerika. En aangezien zusje Babette daar studeert zal Joyce haar vast wel een bezoekje brengen... ze is toch in de buurt! Babette studeert Internationaal Recht en is inmiddels bijna klaar, Joyce ís al advocaat. Tel 1 en 1 bij elkaar op en we komen tot de volgende conclusie: Babette komt samen met Joyce terug om samen een praktijk in Nederland te beginnen!!!!!

Wat denken jullie: zomaar een theorietje..... of een FEIT?!?!?!

Vorige topics:

ONM 01 - Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?
ONM 02 - Sid Vicious
ONM 03 - Arthur and his evil family
ONM 04 - 27 Juni 2003:Clash of the Titans
ONM 05 - Aafke:Nog altijd ONM's Leading Lady
ONM 06 - Joyce: Partycrasher met een Alterego
ONM 07 - Margot, we zullen je missen
ONM 08 - Serge: Nu Slechter Dan Ooit
ONM 09 - Daan: Meesterkok met foute vrienden
ONM 10 - Lizzy & Joost: jong geluk verstoord?
ONM 11 - Hugo en zijn vreemde fantasieën
ONM 12 - Ellen: van alcoholist tot duffe doos
ONM 13 - Ellen: zijn de geruchten waar?
ONM 14 - Niels en de lunatic babe
ONM 15 - Claire:Nog Altijd ONM's Bitchy Babe
ONM 16 - 2000 keer en still going strong!!
ONM 17 - Floor: laat menig hart sneller kloppen
ONM 18 - Tara & Carlo: losse flodder of echte liefde?
ONM 19 - JP VS BETTINA
ONM 20 - Chris Vs Kyra
ONM 21 - JP's oorlog tegen Aafke
ONM 22 - Ruyg leven maakt meer kaDuuk dan je lief is

NB: foto heeft kuren, wordt binnenkort vervangen.....

[ Bericht 1% gewijzigd door babette21 op 12-03-2004 23:34:02 ]
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:23:03 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17679562
Mooie opening
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:28:19 #3
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17679631
Dank je wel.... het voordeel van vervelen!

Maar wat denk je: komt ze terug?!?!?!
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:29:48 #4
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17679652
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 23:28 schreef babette21 het volgende:
Dank je wel.... het voordeel van vervelen!

Maar wat denk je: komt ze terug?!?!?!
Laten we het hopen, vind de vrouwelijke karakters nu een beetje saai worden.
Niet dat zij zo heel boeiend is, maar ik vond het altijd wel een leuke meid .

Wat is er eigenlijk van haar geworden na ONM?
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:36:16 #5
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17679766
Verdomd weinig haha... Ze heeft een rolletje in één of andere kinderserie gespeeld, voor schooltv. Verder wat gastrolletjes (costa, meiden van de wit) en that's it. Momenteel is ze de vaste voice-over op Nickolodeon, mag ze de hele dag tekenfilms aankondigen....
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:37:02 #6
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17679779
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 23:36 schreef babette21 het volgende:
Verdomd weinig haha... Ze heeft een rolletje in één of andere kinderserie gespeeld, voor schooltv. Verder wat gastrolletjes (costa, meiden van de wit) en that's it. Momenteel is ze de vaste voice-over op Nickolodeon, mag ze de hele dag tekenfilms aankondigen....
Dan is een terugkeer dus niet zo onverstandig
pi_17679905
quote:
En Tamara deed nog een kwis bij TMF, waarin je de geanimeerde versie van Sita zag, maarTamara's stem hoorde.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:45:27 #8
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17679909
Nee zeker niet... maar een tijd terug (afgelopen zomer, geloof ik) zei in 'n interview het volgende:

Maar zou je weer helemaal terug willen komen in de serie?
"Dat wordt mij heel vaak gevraagd en eigenlijk weet ik het niet zo goed. Ik weet dat ik een hele leuke tijd heb gehad en dat ik het heel leuk zou vinden om weer elke dag te spelen, maar ik heb er bewust voor gekozen om de soap uit te gaan omdat ik meer wilde dan soap. Soap was voor mij het eerste ding dat ik gedaan heb en er is zoveel meer. Ik ben heel erg bang dat als ik weer terugga naar de soap, dat dat dan alles is wat ik de rest van m'n leven kan doen en dat is voor mijn niet de bedoeling. Dus eigenlijk niet, nee."
Bron: http://www.cultonline.nl

Komt dan wel 'n beetje desperate over als ze toch weer teruggaat naar 't oude nest, alsof ze geflopt is en alleen in ONM gewenst is...
pi_17679955
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 23:45 schreef babette21 het volgende:
Nee zeker niet... maar een tijd terug (afgelopen zomer, geloof ik) zei in 'n interview het volgende:

Komt dan wel 'n beetje desperate over als ze toch weer teruggaat naar 't oude nest, alsof ze geflopt is en alleen in ONM gewenst is...
Jop Joris schreeuwde ook altijd dat hij nooit soap zou gaan doen, maar toen hij geld nodig had ging hij toch Joost van Walsum spelen.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 23:51:24 #10
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17679994
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Tamara deed nog een kwis bij TMF, waarin je de geanimeerde versie van Sita zag, maarTamara's stem hoorde.
Klopt, helemaal vergeten!!! Maar zeg nou zelf, da's ook geen wereldbaan (voor 'n actrice)...
pi_17680421
zo even over de uitzending van vrijdag.........

Wanneer gaan ze poeske ondertitelen?
volgens mij was ze aan het klagen over waardeloze sex maar ik verstond er echt geen ene moer van. Ik was al geen fan maar dit is wel heel irritant.

en welke mafkees heeft besloten Joost zijn haar te knippen?
het joch was al zo lelijk en nu dit nog.....

petje af voor Isis.
ze heeft echt een gruwelverhaallijn, ze moest echt de hele aflevering alleen maar huilen, maar ze brengt het er niet slecht af. Ik heel wat soapies irritanter zien janken.
Ze weet alleen niet goed hoe oud ze is, ze maakt er steeds iets anders van.

hihi die Duuk. Ik moest er welk vreselijk om lachen. Ik wist al uit de verhaaltjes dat er een ombouw zou komen maar ik zag het er niet aan af, ik zat maar steeds te denken, is dit hem/jhaar nou? nee toch?
nou, wel dus. Ik hoop dat we nog een beetje meer lol gaan beleven aan dit verhaallijntje van Duuk.

Het valt me trouwens op dat Ingrid stilletjes van het toneel is verdwenen. Liesje werkt weer de klok rond.

OYEAH......Niels & Borsthaar.
hij heeft trouwens ook een trieste verhaallijn. Mag snel afgelopen zijn, gaat echt nergens over tussen die twee.
pi_17680571
ow ik vond Tara ook weer geweldig, over Floor. 'Zwangere tieners moet ik hier niet.'
en Joost die niet wist hoe snel ie weg moest komen uit dat ziekenhuis.
pi_17680592
gaat die moeder van Bram nou weer terugkomen? nee toch?
pi_17680650
mag het niet hopen zeg.... dat is dat irritante mensen uit SamSam .... bleeh
  zaterdag 13 maart 2004 @ 00:31:56 #15
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17680667
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 00:18 schreef Wup het volgende:
Wanneer gaan ze poeske ondertitelen? volgens mij was ze aan het klagen over waardeloze sex maar ik verstond er echt geen ene moer van. Ik was al geen fan maar dit is wel heel irritant.
Mee eens, verstond er ook weinig van...
quote:
en welke mafkees heeft besloten Joost zijn haar te knippen? het joch was al zo lelijk en nu dit nog.....
Mee eens, hij mag zijn humor prijzen want van zijn looks moet ie 't niet hebben...
quote:
petje af voor Isis.
Mee eens: Floor is maar Isis speelt het absoluut overtuigend
(en ja, eerst was ze 16, toen 17 en nu weer 16: girl, make up your mind...)
quote:
Ik hoop dat we nog een beetje meer lol gaan beleven aan dit verhaallijntje van Duuk.
LOL @ Duuk
quote:
Het valt me trouwens op dat Ingrid stilletjes van het toneel is verdwenen. Liesje werkt weer de klok rond.
Vroeg ik me toevallig paar dagen terug ook af: is ze definitief weg of eh.... op vakantie?!?!
quote:
OYEAH......Niels & Borsthaar. hij heeft trouwens ook een trieste verhaallijn. Mag snel afgelopen zijn, gaat echt nergens over tussen die twee.
Borsthaar is En die verhaallijn met Lieve ook. Lieve hoeft niet weg uit ONM, maar wel bij Niels. Kan hij zich weer met Claire bezighouden (want die gaat opzeker nog terugkomen om stennis te schoppen!!!! )

4,5 keer "mee eens", goh we zitten wel op 1 lijn haha!
  zaterdag 13 maart 2004 @ 00:33:08 #16
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_17680686
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 00:31 schreef dunn0w het volgende:
mag het niet hopen zeg.... dat is dat irritante mensen uit SamSam .... bleeh
Als ze Nol meebrengt is ze welkom
pi_17680731
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 00:31 schreef babette21 het volgende:

Mee eens: Floor is maar Isis speelt het absoluut overtuigend
(en ja, eerst was ze 16, toen 17 en nu weer 16: girl, make up your mind...)
Ze is 16,5 jaar ...
pi_17680782
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 00:18 schreef Wup het volgende:
zo even over de uitzending van vrijdag.........

Wanneer gaan ze poeske ondertitelen?
volgens mij was ze aan het klagen over waardeloze sex maar ik verstond er echt geen ene moer van. Ik was al geen fan maar dit is wel heel irritant.
Hopenlijk niet, want die ondertitels staan me alleen maar in de weg.
quote:
en welke mafkees heeft besloten Joost zijn haar te knippen?
het joch was al zo lelijk en nu dit nog.....
Zijn haircut is me nog niet opgevallen.
quote:
hihi die Duuk. Ik moest er welk vreselijk om lachen. Ik wist al uit de verhaaltjes dat er een ombouw zou komen maar ik zag het er niet aan af, ik zat maar steeds te denken, is dit hem/jhaar nou? nee toch?
nou, wel dus. Ik hoop dat we nog een beetje meer lol gaan beleven aan dit verhaallijntje van Duuk.
Ik denk dat het die omgebouwde met een rubberpoesjke is.
quote:
Wees blij. Dat gezeik met Tuur was ik toch al zat.
quote:
OYEAH......Niels & Borsthaar.
hij heeft trouwens ook een trieste verhaallijn. Mag snel afgelopen zijn, gaat echt nergens over tussen die twee.
Die twee moeten gaan scheiden. Dan kan Lieve zich bij Renée ophouden en Niels bij Claire.
pi_17680826
Lieve en Renee.... dat is pas szzzllaaaap-verwekkend! ... twee suffe dozen
pi_17680842
dus zowel Babette als weet_ik_veel denken dat Claire terugkomt?
hoe?
heel even om het af te ronden of gercast ?
pi_17680880
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 00:41 schreef dunn0w het volgende:
Lieve en Renee.... dat is pas szzzllaaaap-verwekkend! ... twee suffe dozen
Ja dat wordt wel slaapverwekkend. Als je dan ook nog Hugo & Kyra krijgt zal het vuurwerk niet van de liefdeskoppels gaan komen........
pi_17680881
quote:
Verdomd weinig haha... Ze heeft een rolletje in één of andere kinderserie gespeeld, voor schooltv.
Jah! In de 'soap' van Nieuws uit de Natuur, "het geheim van de Lindenborgh".

Bettina Wertheimer speelde daar trouwens ook in,
pi_17680885
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 00:42 schreef Wup het volgende:
dus zowel Babette als weet_ik_veel denken dat Claire terugkomt?
hoe?
heel even om het af te ronden of gercast ?
Ik weet het niet. Ik denk dat Claire nog even terugkomt om qua stennisschoppen nog effe de puntjes op de "i" te zetten en dat ze dan aftaait.
pi_17680912
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 00:44 schreef Wup het volgende:

Ja dat wordt wel slaapverwekkend. Als je dan ook nog Hugo & Kyra krijgt zal het vuurwerk niet van de liefdeskoppels gaan komen........
Jawel, want dan heb je nog steeds de dampende relaties van Carlo & Tara en Joost & Lizzy. En niet te vergeten die van Aaphke & SjokSjok.
pi_17680963
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 00:46 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Jawel, want dan heb je nog steeds de dampende relaties van Carlo & Tara en Joost & Lizzy. En niet te vergeten die van Aaphke & SjokSjok.
Dampende relaties??
Van Carlo en Tara oke .... maar de relatie van lizzy en joost is niet echt dampend ofsoo... veel geruzie... en aafke en koen zijn gwoon zaai..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')