dank je wel, je gaat nog eens lief worden.....quote:Op maandag 12 april 2004 01:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hier is de vooruitblik nogeens:
Luie donder! De volgende keer moet je met de verhalen doen wat ik met de caps doe: gelijk opslaan.quote:Op maandag 12 april 2004 01:05 schreef Wup het volgende:
dank je wel, je gaat nog eens lief worden.....
Vandaar dat ik Babette en jou voor een whiskey uitnodig.quote:Op maandag 12 april 2004 01:05 schreef Wup het volgende:
dank je wel, je gaat nog eens lief worden.....
aangepastquote:Op maandag 12 april 2004 01:08 schreef Svensational het volgende:
Wup, hoe doe jij die topic-links?
want ONM # 22: Ruyg leven maakt meer kaDuuk dan je lief is! klopt de titel nl. niet
Zo te zien klopt die wel.....quote:Op maandag 12 april 2004 01:08 schreef Svensational het volgende:
Wup, hoe doe jij die topic-links?
want ONM # 22: Ruyg leven maakt meer kaDuuk dan je lief is! klopt de titel nl. niet
oké, maar als je ze zo plaatst [ topic=topicnr ] is het een stuk makkelijkerquote:Op maandag 12 april 2004 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
aangepast
Je vergeet de stinkerds. Voor jou blijft Tuur onversTaanbaar.quote:Op maandag 12 april 2004 00:53 schreef Wup het volgende:
Het ziekenhuis wordt belaagd door apen, koffieboys, frischhhdrinkers, knoeiers, binkies, plebejers, slettebakjes en ander inferieur tuig dat vanuit diverse hoeken en gaten het Beatrix probeert te veroveren.
Maar King Arthur blijft onverslaanbaar.
Ja, zij is goed met haar grote bek.quote:met dank aan Ellen Evenhuis voor inspiratie
Gewoon een MsWordbestandje met al die nummers aanmaken en dan in een volgend topic pasten.quote:Op maandag 12 april 2004 01:15 schreef Svensational het volgende:
oké, maar als je ze zo plaatst [ topic=topicnr ] is het een stuk makkelijker![]()
ja je hebt gelijk, ik zal er nog wel veel meer vergeten zijn, hij heeft een onuitputtelijk repetoire.quote:Op maandag 12 april 2004 01:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je vergeet de stinkerds. Voor jou blijft Tuur onversTaanbaar.
Lizzy Lizzard, dat piemeltje van een Richter, Dr. Slettebak... zijn ook nog een paar uitspraken van Tuur.quote:Op maandag 12 april 2004 01:17 schreef Wup het volgende:
ja je hebt gelijk, ik zal er nog wel veel meer vergeten zijn, hij heeft een onuitputtelijk repetoire.
en Ellen is lief.
quote:Op maandag 12 april 2004 01:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lizzy Lizzard, dat piemeltje van een Richter, Dr. Slettebak... zijn ook nog een paar uitspraken van Tuur.
LN doet het met bRAaM, dus is ze niet goed snik.
Ik zei "Dr. Slettebak", jij Carlo. (Kan ook niet lezen!quote:Op maandag 12 april 2004 01:23 schreef Svensational het volgende:Slettebak stond er wel in hoor
is dat nou echt waar, ik verdenk je er nog steeds van dat je het verzintquote:Op maandag 12 april 2004 01:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nu maar hopen dat het snel vrijdag wordt, want dan is Bram de gloeiende pisang.
Wat raar dat dat alleen in jouw verhaaltjes staat en niet in die van andere mensenquote:Op maandag 12 april 2004 01:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nu maar hopen dat het snel vrijdag wordt, want dan is Bram de gloeiende pisang.
Het is echt zo. Hij valt niet uit het raam, maar hij raakt betrokken bij een auto-ongeluk dat hij zelf veroorzaakt. Hij raakt zwaargewond en zal in de tweede aflevering van het nieuwe seizoen overlijden.quote:Op maandag 12 april 2004 01:31 schreef Wup het volgende:
is dat nou echt waar
Ik beschik nou eenmaal over meer info dan anderen.quote:Op maandag 12 april 2004 01:32 schreef Svensational het volgende:
Wat raar dat dat alleen in jouw verhaaltjes staat en niet in die van andere mensen
Oké, nu verraad je jezelf, die laatste zin uit die verhaaltjes is dus duidelijk bullshitquote:Op maandag 12 april 2004 01:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het is echt zo. Hij valt niet uit het raam, maar hij raakt betrokken bij een auto-ongeluk dat hij zelf veroorzaakt. Hij raakt zwaargewond en zal in de tweede aflevering van het nieuwe seizoen overlijden.
pardon? hoe lang ligt ie wel niet gewond te zijn?quote:Op maandag 12 april 2004 01:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is echt zo. Hij valt niet uit het raam, maar hij raakt betrokken bij een auto-ongeluk dat hij zelf veroorzaakt. Hij raakt zwaargewond en zal in de tweede aflevering van het nieuwe seizoen overlijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |