Ook dat zwarte-lijst verhaal vind ik nu zo onderhand al saai worden... Ik wil actie!quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hahahaha ... leuk van Niels ...
Het werd tijd!quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:02 schreef dunn0w het volgende:
en Claire is Back!!!!
Ja zo kennen we Arthur weer!quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Na vandaag heeft Tara jou niet meer nodig om mij te irriteren" ...
Tuurke moet toch maar oppassen, want als Carlo gaat freefighten slaat hij Tuurs hoofd er niet half van af. Met de nadruk op "niet half"!!!quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:13 schreef dunn0w het volgende:
Ja zo kennen we Arthur weer!
Ik ga zeker kijken! ben zeer benieuwd of Victoria echt zo slim is..quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niet vergeten: om 21.30 uur RTL4: De Zwakste Schakel met soapies.
Ja, dan heeft Huug geen Kyra en geen Chris meer.. Sneu..quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik snap niet wat die Frommelmans van plan is. Hoe wil hij zijn stage bij Huug en Dr. Knoeier tegelijk lopen? Misschien laat hij Huug straks als een hete aardappel vallen, omdat hij het andere onderzoek leuker vindt?
huh? waar is kyra dan??quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja, dan heeft Huug geen Kyra en geen Chris meer.. Sneu..
Frommelmans zou nog wel eens de redding kunnen betekenen voor dokter Stinker. Niels en Chris hebben dezelfde interesses qua onderzoek, dus Vroman(s) senior steekt wel een stokje voor dat dreigende ontslag. Arthur 'Frisss It Is' van Walsum zal hem moet schrappen van de Zwarte Lijst, anders wordt het VWAZ een scannertje armer.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik snap niet wat die Frommelmans van plan is. Hoe wil hij zijn stage bij Huug en Dr. Knoeier tegelijk lopen? Misschien laat hij Huug straks als een hete aardappel vallen, omdat hij het andere onderzoek leuker vindt?
Die is uit het onderzoek getrapt, en ze was vandaag niet in de uitzending..quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
huh? waar is kyra dan??
Ach, als Frommelmans weg is mag Kyra terugkomen. Bovendien moet Huug iets te neuken hebben en sinds hij Claire heeft weggejaagd zal hij toch wel weer Kyra achterna rennen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:37 schreef dunn0w het volgende:
Ja, dan heeft Huug geen Kyra en geen Chris meer.. Sneu..
Lizzy had gisteren tof ondergoed.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:59 schreef babette21 het volgende:
Tara had 'n tof pak aan!!
Chris Frommelmans got rid of her. Hij heeft Kyra wegens een fout bij een patiënt bij Huug verlinkt. Kyra en Frommelmans hadden afgesproken de fout (een epileptische aanval) niet te melden. Kyra loog tot ze de neus van Pinocchio kreeg en Frommelmans verried Kyra.quote:Op vrijdag 2 april 2004 20:42 schreef Viking84 het volgende:
huh? waar is kyra dan??
Wie'zdah?quote:Op vrijdag 2 april 2004 21:04 schreef BVO het volgende:
Hm, ik denk dat ik De Zwakste Schakel ga missen, wil liever Missie Kilamanjaro zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |