Ik had je gewaarschuwd, jonge dame!quote:Op woensdag 7 april 2004 22:25 schreef babette21 het volgende:
het zal toch niet waar zijn.....
SLOTJE!!!!
Ja, Claire is op dit moment een favoriet van mij.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Weet_ik_veel
Nog een Claire titel wieeeeeeeeej
Het volgende topic "ONM # 32 ~ Bram Valt Uit Het Raam" laat ik aan jou over.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:27 schreef babette21 het volgende:
Ik maak nog eens ergens werk van.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zelfs ik had zowaar een keertje mijn best gedaan......quote:Op woensdag 7 april 2004 22:27 schreef babette21 het volgende:
Ik maak nog eens ergens werk van.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan had je dat moeten zeggen. Had ik je de kans gegeven om een topic te openen. Volgende keer gewoon ff zeggen.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:30 schreef Wup het volgende:
zelfs ik had zowaar een keertje mijn best gedaan......
mja ik had het nog lief gevraagd... ik ben te lief voor hier.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan had je dat moeten zeggen. Had ik je de kans gegeven om een topic te openen. Volgende keer gewoon ff zeggen.
ik vind het helemaal leuk die shots steeds Babette .. en Veronica logo .....quote:Op woensdag 7 april 2004 22:32 schreef babette21 het volgende:
Om nog ff terug te komen op 't vorig topic: Louisa do Carmo & Charles van Zuidwijck Beemster!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat dat ff duidelijk mag zijn...quote:Op woensdag 7 april 2004 22:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar desalnietemin had Babette wel een openingspraatje + een foto
Gelukkig is er toch nog iemand blij met me...quote:Op woensdag 7 april 2004 22:34 schreef Wup het volgende:
ik vind het helemaal leuk die shots steeds Babette .. en Veronica logo .....
yep altijd, ik.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:36 schreef babette21 het volgende:
Gelukkig is er toch nog iemand blij met me...![]()
Wie ga je als boksbal gebruiken?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:35 schreef babette21 het volgende:
Dat dat ff duidelijk mag zijn...
En nu ga ik weg... ben verdrietig en in mijn ego gekrenkt (net als Niels vandaag... LOL)...
Hasta la vista, au revoir, auf wiedersehen.... doeii
Ik ook. Ik woon op de hoek van jouw straat. Kom eens een borreltje drinken.....quote:Op woensdag 7 april 2004 22:36 schreef babette21 het volgende:
Gelukkig is er toch nog iemand blij met me...![]()
Ja, da's die pief.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Is die Charles dat vriendje van Ruby toch die haar als een soort prins kwam meenemen
Dat gozertje speelt ook in Ja Zuster Nee Zuster
Ik zou het niet doenquote:Op woensdag 7 april 2004 22:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ook. Ik woon op de hoek van jouw straat. Kom eens een borreltje drinken.....
Hoezo? Heb ik jou dan als "concurrent"?quote:Op woensdag 7 april 2004 22:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik zou het niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |