ja hup snel Claire terug, laat die Kim Pieters in dr vrije tijd rare reisjes gaan maken zeg......quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:40 schreef babette21 het volgende:
Ow trouwens, in de Televizier stond dat Kim Pieters (Claire) een maandje door Afrika is wezen reizen... verklaart haar afwezigheid in ONM!! En maand is nu wel om, dus ze komt vast snel terug!!
Bram doet zijn naam wel eer aan: hij is een brulboei. Er komt alleen maar een eentonig vervelend geluid uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:56 schreef babette21 het volgende:
[b]Bram de Boei doet zijn naam geen eer aan
Victor is er al lang uit. Daarom zie je 'm niet meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:40 schreef Basic het volgende:
Ik zie geen Victor er in erg jammer...
Dan heeft ze vast en zeker Maurice van Margot afgepakt. Bij gehuwde mannen heeft zij nogal eens de neiging om zoiets te doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:40 schreef babette21 het volgende:
Ow trouwens, in de Televizier stond dat Kim Pieters (Claire) een maandje door Afrika is wezen reizen... verklaart haar afwezigheid in ONM!! En maand is nu wel om, dus ze komt vast snel terug!!
Heb je er een jpegje van?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:40 schreef babette21 het volgende:
zou best kunnen. Babette je hebt allemaal hele jonge leden die alleen maar Bram kennen en Frank, Cor en Ed helemaal nooit meegemaakt hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Victor is er al lang uit. Daarom zie je 'm niet meer.
Ik dacht dat Kim Pieters de serie ging verlaten? Dat was geen hoax van mij, in elk geval.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:47 schreef dunn0w het volgende:
Idd Bram is zeer saai.. aub snel Claire terug voor wat opschudding!
Nope, heb geen scanner. Maar bericht was verder ook niet boeiend, ging over buitenlands eten.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je er een jpegje van?
Daarom was ik al stomverbaasd dat vrijwel alle jonge acteurs (muv Joost) de eerste ronde niet eens doorkwamen!! En heel veel huidige-acteurs vielen ook al rap af... Dus tot nu toe was ik tevreden haha (en nu ben ik DIEP teleurgesteld.... *zucht*........)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 18:47 schreef Wup het volgende:
Babette je hebt allemaal hele jonge leden die alleen maar Bram kennen en Frank, Cor en Ed helemaal nooit meegemaakt hebben.
Ik dacht dat jij op Joost een beetje verliefd was?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:00 schreef babette21 het volgende:
Daarom was ik al stomverbaasd dat vrijwel alle jonge acteurs (muv Joost) de eerste ronde niet eens doorkwamen!! En heel veel huidige-acteurs vielen ook al rap af... Dus tot nu toe was ik tevreden haha (en nu ben ik DIEP teleurgesteld.... *zucht*........)
Oh ja, maak me gek!!! Zooooo'n lekker ding echt....quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik dacht dat jij op Joost een beetje verliefd was?
()
Zo denk ik over de (echte) Babette. Mag wat mij betreft vanavond al in ONM terugkomen. 4Ever!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:05 schreef babette21 het volgende:
Oh ja, maak me gek!!! Zooooo'n lekker ding echt....
Aankomende weekquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: wanneer komt Joyce terug? Wordt ook eens aardig tijd.
Jij moet niet mijn flauwe geintjes gaan overnemen, hè? Heb ik patent op.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:13 schreef babette21 het volgende:
Aankomende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |