ff aan static vragen bij "zeur hier over je slotje!"quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:58 schreef Wup het volgende:
kan topic niet meer wijzigen?
tja als ik niks gemist heb zijn we snel klaar haha.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:44 schreef Wup het volgende:
ik doe gisteren want toen was er niks aan, doet weet_ik_veel vandaag, deal?
nee, te veel beweging valt niet te capturen. Tenminste niet door mij.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: heb je geen cap van joost die zich de tering schrikt en onder de tafel kiept? (Gisteren)
Nee, ze kwamen elkaar bij toeval tegen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:00 schreef babette21 het volgende:
niels en clairtje hebben elkaar gevonden!?
Dan maak je er toch een swf'je van?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:04 schreef Wup het volgende:
nee, te veel beweging valt niet te capturen. Tenminste niet door mij.
Thanx!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:03 schreef Wup het volgende:
Donderdag 08 April 2004,
.........
uhm, sorry maar zo leuk was het toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan maak je er toch een swf'je van?
Jawel, want ik heb een half uur zitten te lachen. Zo saai was de rest.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:07 schreef Wup het volgende:
uhm, sorry maar zo leuk was het toch ook weer niet?
En dat terwijl Claire zo lief is. (For the timebeing....)quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Het Claire Bitch Projectik vind hem echt briljant!!!!
Dan zou ik toch maar opschieten, want je weet wat er gebeurt als je te laat bent. Dan open ik het topic.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Mijn laatste geopende topic was nr 15wordt tijd dat ik weer aan de beurt ben dus
als we allemaal ons best ervoor willen doen, moeten we maar gewoon afspreken wie de volgende mag.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Mijn laatste geopende topic was nr 15wordt tijd dat ik weer aan de beurt ben dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |