Maar hij is toch weerquote:Op woensdag 14 april 2004 01:46 schreef Svensational het volgende:
Jammer dat je de banner niet 580 pixels breed hebt gemaakt. Dan had hij precies in Fok gepast
Ik heb al een nieuwe topictitel + foto klaarliggenquote:Op woensdag 14 april 2004 01:50 schreef Svensational het volgende:
Ik vraag me af hoeveel veren ik nog in je reet zal stoppen![]()
En toch ben je ruim 30 minuten later nog onlinequote:Op woensdag 14 april 2004 02:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuwe topictitel + foto klaarliggen... maar nu duikt deze vogel (met een goed
gevuld verenpak) zijn nest in.
quote:Op woensdag 14 april 2004 02:38 schreef Wup het volgende:
Chris is een weet_ik_velertje, hij noemt iedereen lekker......
Je vergeet de zin af te maken. "worden" moet er nog achterquote:Op woensdag 14 april 2004 02:39 schreef Wup het volgende:
en de titel moet ingelijst ....
Daar waar ze moet zijn: ver weg!quote:Op woensdag 14 april 2004 02:46 schreef Svensational het volgende:
Waar is Renee trouwens gebleven
M'n pc was online, ik zelf was offline.quote:Op woensdag 14 april 2004 02:34 schreef Svensational het volgende:
En toch ben je ruim 30 minuten later nog online![]()
Persoonlijk zie ik liever Lizzy of Taraquote:Op woensdag 14 april 2004 09:30 schreef dunn0w het volgende:
[afbeelding]
Joost en Carlo scoren hoog...
Persoonlijk zie ik liever Niels of Duuk.
ach jee, ik had og zo gehoopt dat we van dat lijntje afwaren.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:31 schreef Svensational het volgende:Tara breekt met Arthur om dat hij Carlo niet accepteert. Arthur negeert dat en bied haar geld om haar bedrijf uit het slop te halen.
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:53 schreef Wup het volgende:
[..]
ach jee, ik had og zo gehoopt dat we van dat lijntje afwaren.
onleuk gedoe steeds.
heb je nog meer?
nou ja geeft niet, er gebeurt nu ook niet echt veel maar het is echt super lollig allemaal.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:56 schreef Svensational het volgende:
Voor de rest weinig interessants![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |