quote:Op woensdag 21 april 2004 23:21 schreef Iwan1976 het volgende:
Bram de Boei doet zijn achternaam geen eer aan. Hij is oersaai.
Volgens sommigen wordt het tijd om Bram terloops uit een raam te laten flikkeren.
IK WIL HET DOEN! IK HAAT BRAM HET MEEST!quote:Op woensdag 21 april 2004 23:32 schreef dunn0w het volgende:
Mag ik het doen? Please?
Wie ruimt de rotzooi op als hij beneden is aangekomen? Een gierengaard?quote:Op woensdag 21 april 2004 23:33 schreef Wup het volgende:
haha, geweldige tekst Iwan
en inderdaad Brammie bij het raam.....
Samen doen dan?quote:Op woensdag 21 april 2004 23:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
IK WIL HET DOEN! IK HAAT BRAM HET MEEST!
Samen uit, samen thuis?quote:Op woensdag 21 april 2004 23:36 schreef dunn0w het volgende:
Samen doen dan?
Ik weet waar je ze kunt vinden! Maar ik mag niet doorlinkenquote:Op woensdag 21 april 2004 23:36 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Samen doen dan?
Vraagje: .. Heeft hier iemand caps van Jannes (Tim Zweije) ?
ha, een Svensational opgevoed....quote:Op donderdag 22 april 2004 00:13 schreef Svensational het volgende:
Ik weet waar je ze kunt vinden! Maar ik mag niet doorlinken
Ik ben altijd heel braaf en netjesquote:Op donderdag 22 april 2004 00:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ha, een Svensational opgevoed....
nou, ik vond je dus ook lief....quote:Op donderdag 22 april 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
Ik ben altijd heel braaf en netjes
En als ik de link zou geven zou jij beginnen te gillen dat je ze zo haat![]()
ja Serge was wel weer heel lang gelden, en (verhaallijn rondom)de 2000ste uitzending was leuk.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:32 schreef Svensational het volgende:
Ehh..Vorige week was het ook best
Vanaf volgende week is er één droogkloot minder, misschien dat het danw eer wat beter wordt
Vlak na de zomerstop was ONM op z'n best. Met de verhaallijn rond Serge en het Jubileum-verhaal
trusten,quote:Op donderdag 22 april 2004 00:37 schreef Svensational het volgende:
droogkloot is Koen.
En verhaallijn rond 2000e aflevering leuk? Met Kyra en Daan in Kroatie?
Ik ga slapen, btw. Tot morgen
Volgens Veronica Magazine komt SjokSjok terug. Ik weet niet voor hoe lang.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:37 schreef Svensational het volgende:
droogkloot is Koen.
I had het niet over Kyra. "Moosehead" is Bram.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:49 schreef Wup het volgende:
nu we het toch over Kyra hebben ...
In Veronica Magazine staat dat Aafke erg eenzaam is en dat SjokSjok vrijdag plotseling weer voor haar deur staat.quote:en Koen daar snap ik nu niks meer van van. Gaat ie nou weg of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |