nee titel kan je niet meer aanpassen, had ik vorige ook, moet je modje lief aan gaan kijkenquote:Op woensdag 28 april 2004 17:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom kan ik de openingspost niet wijzigen? Ik wilde nog iets veranderen, maar blijkbaar gaat dat niet meer.
BeloofT heb ik nooit iets en wie zegt dat die foto van jou komt?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:11 schreef Wup het volgende:
wat duurde dat lang?
en je had een banner belooft...
jatmuis....
Het gaat niet om de topictitel. Ik wilde de openingspost van meer tekst voorzien.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:14 schreef Wup het volgende:
nee titel kan je niet meer aanpassen, had ik vorige ook, moet je modje lief aan gaan kijken
dat zou gewoon moeten kunnen met edit....quote:Op woensdag 28 april 2004 17:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het gaat niet om de topictitel. Ik wilde de openingspost van meer tekst voorzien.
jankerdquote:Op woensdag 28 april 2004 17:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
BeloofT heb ik nooit iets en wie zegt dat die foto van jou komt?
Zeikerd.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:19 schreef Wup het volgende:
jankerd
quote:Op woensdag 28 april 2004 18:52 schreef Svensational het volgende:
Ik heb al een paar topics niet kunnen zeiken dus bij deze: Wat een baggeropeningspost
Wat raar dat jij steeds denkt dat iemand jou iets heeft gevraagd, terwijl dat maar zelden voorkomt.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:52 schreef Svensational het volgende:
Ik heb al een paar topics niet kunnen zeiken dus bij deze: Wat een baggeropeningspost
Geen pieken zonder dalen.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:52 schreef Svensational het volgende:
Heb je weer lopenquote:Op woensdag 28 april 2004 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat raar dat jij steeds denkt dat iemand jou iets heeft gevraagd, terwijl dat maar zelden voorkomt.
Kwestie van rukken en volproppen.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Renée Couwenberg: "Is het gelukt?"
Joyce Couwenberg: "Eitje."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |