Ja, Wup en Iwan maken er tenminste werk vanquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:46 schreef BVO het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar de laatste dagen zijn de OP's wel meesterlijk zeg![]()
.
Ze zijn idd briljant.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, Wup en Iwan maken er tenminste werk van![]()
In tegenstelling tot anderen. *Noemt geen namen*![]()
You Lucky Bastardquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zijn idd briljant.
Ik hoor trouwens net van iemand die naar bijna elk Hind-optreden gaat, dat het pas de 2e keer is dat ze iemand het podium ophaalt.
As usualquote:Maar goed, ik ga weer offtopic
Carlo loopt kwaad weg. Hij heeft het helemaal gehad met Arthur en Hugo. Tara gaat achter hem aan. Ze slapen die nacht niet samen. De volgende dag is alles weer goed, alleen vertelt Carlo nog steeds niet wat er nu precies aan de hand was. Hij zegt wel dat hij geen behoefte meer heeft in etentjes en feestjes van haar vader.quote:Wat is er vandaag gebeurd?.
Heb het vanwege Iets () gemist.
haha je hebt gelijk, hij is meteen de volgende dag al niet meer komen opdagen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:03 schreef Svensational het volgende:
BTW, Duuk zijn contract zou niet verlengd worden, hij werd toch niet meteen ontslagen
ik vond dat zo een slechte scene, zowel Joyce als Niels, wat een overdreven aanstellerij.quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:58 schreef Svensational het volgende:
Claire probeert met Joyce te praten, maar Joyce heeft daar absoluut geen behoefte aan. Niels maakt Joyce duidelijk dat ze geen anonieme donor moet zoeken. Een kind heeft het recht om zijn vader te leren kennen. Joyce moet toegeven dat Niels gelijk heeft.
Claire had dat jaarsalarisje van Niels er al bijna doorheen gejastquote:Niels heeft een functioneringsgesprek alleen met Arthur. Arthur biedt hem een oprotpremie van een jaar salaris. Niels zegt dat als hij er 5 jaarsalarissen van maakt hij er over zal denken en stapt op. Later denkt hij wat na, een jaarsalaris is wel veel...
JP is helderziend, die voorziet experimenteel geklungel onder leiding van dokter Frommelmansquote:Jp gaat samen met Kyra langs Hugo. Hugo vertelt Jp dat er een zenuwbanenreconstructie mogelijk is. Hij laat hem verschillende foto's zien. Kya is erg enthousiast, maar Jp denkt er anders over. ?ik laat me niet opereren?'
Oké, ikga toegeven. Ik vond Claire leuk toen ze ook even aan Joyce wilde duidlijk maken dat ze geen anonieme donor moest nemen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:16 schreef Wup het volgende:
ik vond dat zo een slechte scene, zowel Joyce als Niels, wat een overdreven aanstellerij.
Hij haalt het niet bij die van dinsdag. Die was echtquote:weer een zwakke cliff trouwens vandaag.
Maar het blijft een topweek dus die cliffs vergeef ik ze wel.
ow, ik vind Claire eigenlijk helemaal niet op dr Claire's als ze aardig gaat proberen te doen, tegen Joyce notabene.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:26 schreef Svensational het volgende:
Oké, ikga toegeven. Ik vond Claire leuk toen ze ook even aan Joyce wilde duidlijk maken dat ze geen anonieme donor moest nemen.
die weet ik niet meer... dat zegt waarschijnlijk ook al genoeg.quote:Hij haalt het niet bij die van dinsdag. Die was echt
Ze was ook niet aardig. Ze probeerde een kut-opmerking tegen Joyce te maken, maar Joyce gaf haar de kans niet.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:33 schreef Wup het volgende:
ow, ik vind Claire eigenlijk helemaal niet op dr Claire's als ze aardig gaat proberen te doen, tegen Joyce notabene.
Ik zie toch liever dat ze Joyce duidelijk maakt dat ze zich niet zo idioot moet aanstellen.
En over die donor een leuke kat dat ze niet aan de man kan komen ofzo... maar helaas dat zat er vandaag niet in.
Tegen Niels mag Claire wel lief doen, da's wel schattig zo die twee.
Ook niet al te lang natuurlijk, maar voor nu is het wel vermaak.
Ellen moest mee naar Arthurs kantoor (wat later bleek was het gewoon Bettina's kantoor) en Joyce en Ellen keken elkaar lachend aan.quote:die weet ik niet meer... dat zegt waarschijnlijk ook al genoeg.
Duukje is niet zo een held, die loopt weer helemaal Goofy te imiteren.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ik Duuk was zou ik tegen Joyce zeggen: "Doe niet zo naar tegen Claire. Zij hoeft tenminste niet op zoek naar een donor."
quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ik Duuk was zou ik tegen Joyce zeggen: "Doe niet zo naar tegen Claire. Zij hoeft tenminste niet op zoek naar een donor."
naar doen tegen Claire zou sowieso bij wet verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
nietus, als Claire een rot-opmerking wil maken gaat dat echt niet onopgemerkt voorbij hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:37 schreef Svensational het volgende:
Ze was ook niet aardig. Ze probeerde een kut-opmerking tegen Joyce te maken, maar Joyce gaf haar de kans niet.
yep u heeft gelijk, dat was niet eens een cliff.quote:Ellen moest mee naar Arthurs kantoor (wat later bleek was het gewoon Bettina's kantoor) en Joyce en Ellen keken elkaar lachend aan.
Now we're talking!quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:40 schreef Wup het volgende:
naar doen tegen Claire zou sowieso bij wet verboden moeten worden.
Als niemand naar tegen Claire doet, doet zij ook niet naar tegen anderen. Is dat soms wat je wilt?quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:40 schreef Wup het volgende:
[..]
naar doen tegen Claire zou sowieso bij wet verboden moeten worden.
Claire kan donoren bij de vleet krijgen. Ik bied me aan!quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:39 schreef Svensational het volgende:Dat zou pas echt een kut-opmerking zijn
Zij vindt altijd wel een reden om kuttig te doen.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:44 schreef Svensational het volgende:
Als niemand naar tegen Claire doet, doet zij ook niet naar tegen anderen. Is dat soms wat je wilt?
Ze deed een poging-tot.quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:43 schreef Wup het volgende:
nietus, als Claire een rot-opmerking wil maken gaat dat echt niet onopgemerkt voorbij hoor.
nee slome, spreek een Claire-freak nou niet zo tegen...quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:46 schreef Svensational het volgende:
Ze deed een poging-tot.
mja goed he?quote:Op vrijdag 16 april 2004 01:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zij vindt altijd wel een reden om kuttig te doen.
Ze wonen met elkaar in één huisquote:Op vrijdag 16 april 2004 01:50 schreef Wup het volgende:
Heeft Aafke ooit een verhaaldingetje met Claire gehad of kennen die twee elkaar niet?
ik weet dat niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |