Toen Hugo de zooi deed deleten zei de systeembeheerder dat de info niet meer was terug te halen. Het was vandaag moeilijk te zien dat er iets werd gewist, maar in slow motion zag ik het duidelijk, net voor dat Niels een kusje van een vuist kreeg.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:36 schreef Skinkie het volgende:
easyrecover
of gewoon op de prullenbakklikken en herstellenhet is immers geen Mac :p
Dat weet ik. Die moet ik terugzoeken, maar als ik de openingspost wil wijzigen staat er dat het forum niet bereikbaar is.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:46 schreef BVO het volgende:
Er missen een paar links.
Het lijkt of iemand op ctrl+alt+delete drukte, maar dat was zelfs in de slow motion niet zo goed te zien. Een echte inbreker had de laptop gewoon meegenomen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:32 schreef Wup het volgende:
of er zijn backups, of er is niks gewist (dit lieten ze volgens mij met opzet in het midden vandaag).
deze verhaallijn is natuurlijk nog lang niet ten einde.
en het blijft vast niet beperkt tot Claire versus Arthur.
Die vagina met vruchten-film van Joost hangt mij ook de keel uit.quote:want verder hebben ze nul te bieden:
de KMP film van Joost
Opzouten met die twee!quote:dat gejammer tussen Tara en Carlo
Dan kan JP gaan rukken als Duuk niet meer wil.quote:donorgedoe van Joyce en Duuk is gelukkig erg perperkt tot nu toe en dat moest maar zo blijven,
JP zijn hand is nu ook wel weer geweest
Dat Frida ze beiden benadert voor een nieuw Indiaproject voor 15 jaar...quote:Hugo en Kyra laat dat alsjeblieft doorgeschoven worden naar volgend seizoen en dan ergens in de marge.
Wie is Bram?quote:uhm Bram nou ja daar heb ik het maar niet meer over hebben
en Aafke. Die zogenaamde spectaculaire operatie vond ik ook maar een misser.
het is even de vraag of ze volgend seoizoen haalt, ik denk het eigenlijk niet.
Ik heb nooit iets tegen Claire gehad. Een aantal topictitels van mij bevatte haar naam. En terecht! Ik begin Claire steeds leuker te vinden. Eerst wat saai, toen gemeen en sletterig, maar nu is ze helemaal in de goede rol. Zij (en Tuur) maakt het leuk, momenteel.quote:nope we moeten het van Claire en Arthur hebben en daar is helemaal niks mis mee.
de absolute helden van ONM.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is het hier stil? Zo klote is de openingspost toch niet?
Baggeruser!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 07:01 schreef Svensational het volgende:
Geen bannerGeen goede links
Baggertitel
Baggerverhaaltje
Jij verwart mij met die miljonair.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 07:07 schreef Svensational het volgende:
Je kunt ook een dvd-recorder kopen. Als je dan een computer hebt met een dvd-speler er in kun je ook caps maken!
Nou! Wup en Babs waren verleden week of de week er voor erg pissig toen ik een foto van Wim Bax postte. Ze kwam geeneens van een van beiden, maar de pissigheid was er al......quote:Op zaterdag 8 mei 2004 07:06 schreef Svensational het volgende:
Ik denk niet dat ze het erg vinden dat je hun caps gebruikt voor een mooie banner...
Die dingen kosten tegenwoordig niks meer... Gewoon een paar weken zakgeld sparen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 07:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij verwart mij met die miljonair.
En ik heb geen dvd-rom/brander
Een 35-jarige krijgt van pappie en mammie geen zakgeld meer ....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Die dingen kosten tegenwoordig niks meer... Gewoon een paar weken zakgeld sparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |