Tja ik weet het niet, ik ben niet zo'n fan van die Esmee....quote:nou wat dacht je van Lizzy?
Claire is toch gewoon superonmisbaar........
maare... het kan altijd nog, ik heb de actrice al voor ze uitgezocht, ze hoeven alleen nog maar met een zak geld aan te komen en iedereen is weer blij......
Ik heb haar adres. Ik zal de url van dit topic eens doorsturen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:29 schreef Wup het volgende:
hihihi. , geweldig Babette
ik mag hopen dat ze hier een keertje langs komt surfen...
weet ze ook eens wat ze ons heeft aangedaan....
Welke Esmee? Die met die onuitspreekbare achternaam?quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
Tja ik weet het niet, ik ben niet zo'n fan van die Esmee....
Maar als ze toch dat geld (zouden) hebben, dan mogen ze van mij wel Kim van Kooten en/of Thekla Reuten aannemen. Ohja en Eva Duijvestein, maar níet als Reina de Zeeuw want die kennen de huidge karakters toch niet () ...
Alsof bovengenoemde actrices zich ook maar 'n dagje voor 'n soap zouden lenen....
O mijn neukende God! Ze gaan Boni uit Costa 2 er toch niet in zetten!?quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:33 schreef BVO het volgende:
Welke Esmee? Die met die onuitspreekbare achternaam?
daar kom je dan lekker snel mee....quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:32 schreef BVO het volgende:
Ik vond Anouck leuk..
Esmee de la Breton-nog wat?quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
O mijn neukende God! Ze gaan Boni uit Costa 2 er toch niet in zetten!?
Was ze vermist? Had dat dan zo gelaten, ei!quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:32 schreef BVO het volgende:
Ik vond Anouck! Leuk!
Kim van Kooten vind ik niks, wat een tenenkrommende film, Phileine zegt sorry, maar ja dat zijn al die zogenaamde lollige Nederlandse films, met uitzondering van Donna Donna... die was LOLquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:32 schreef babette21 het volgende:
Tja ik weet het niet, ik ben niet zo'n fan van die Esmee....
Maar als ze toch dat geld (zouden) hebben, dan mogen ze van mij wel Kim van Kooten en/of Thekla Reuten aannemen. Ohja en Eva Duijvestein, maar níet als Reina de Zeeuw want die kennen de huidge karakters toch niet () ...
Alsof bovengenoemde actrices zich ook maar 'n dagje voor 'n soap zouden lenen....
Bet gaat ook haar bril cleanen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:37 schreef babette21 het volgende:
Bet kan die kop van Anouck niet meer zien en gaat dus maar koffie zetten/drinken
hahahahahahaquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:32 schreef babette21 het volgende:
in korte tijd werden op internet meerdere fansites voor haar opgezet
Bella Bettien gezien?? Beide dames zijn formidabel in die film!! Sindsdien kunnen ze bij mij weinig meer verkeerd doen, zelfs 'n mega-commerciele film als Phileine vergeef ik ze met gemak....quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:40 schreef Wup het volgende:
Kim van Kooten vind ik niks, wat een tenenkrommende film, Phileine zegt sorry, maar ja dat zijn al die zogenaamde lollige Nederlandse films, met uitzondering van Donna Donna... die was LOL
Thekla Reuten is wel goedgekeurd, maar zij heeft idd ongetwijfeld wel wat beters te doen.
maar Esmee is echt soap materiaal
(mja Esmée de la Bretonière... wat een naam....)
ik zweer het je: als paddestoelen schoten ze uit de grond!! Onbegrijpelijk... maar waar...quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:44 schreef Wup het volgende:
hahahahahaha
Betaalde sexpagina's?quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:48 schreef babette21 het volgende:
ik zweer het je: als paddestoelen schoten ze uit de grond!! Onbegrijpelijk... maar waar...
nee niet gezien, ik hoef geen Kim van Kooten films meer te zien, ze acteert prima maar ze kiest geen leuke films uit vind ik.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:46 schreef babette21 het volgende:
Bella Bettien gezien?? Beide dames zijn formidabel in die film!! Sindsdien kunnen ze bij mij weinig meer verkeerd doen, zelfs 'n mega-commerciele film als Phileine vergeef ik ze met gemak....
Ze hebben inmiddels ook allebei aangetoond met gemak de bitch te kunnen spelen, dus de rol van Claire kan geen probleem zijn!
Ik snap jou niet. Frommel vind je leuk, Lizzy vind je helemaal niks. Straks ga je me nog vertellen dat je Bram haat en dat je Joost een hunk vindt.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:55 schreef Wup het volgende:
Maar je hebt zo vreselijk gelijk, als Lizzy en Tara een recast waard zijn moet Claire er toch minstens 10 krijgen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |