Whoeiquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:44 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
De zomerstop van de Nederlandse soaps komt er weer aan, de Yorin soap Onderweg Naar Morgen is de eerste. Op vrijdag 11 juni 2004 moeten we het zomer lang zonder Niels, Tara, Joyce, Joost en al die anderen doen, op maandag 23 augustus 2004 zijn ze weer terug. Zoals je ziet op deze foto gaan er spannende dingen gebeuren tussen Lizzy en Nico, binnenkort meer informatie over deze spannende cliffhanger van 2004
ow Lizzy en Nico?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:44 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
De zomerstop van de Nederlandse soaps komt er weer aan, de Yorin soap Onderweg Naar Morgen is de eerste. Op vrijdag 11 juni 2004 moeten we het zomer lang zonder Niels, Tara, Joyce, Joost en al die anderen doen, op maandag 23 augustus 2004 zijn ze weer terug. Zoals je ziet op deze foto gaan er spannende dingen gebeuren tussen Lizzy en Nico, binnenkort meer informatie over deze spannende cliffhanger van 2004
Het zal wel over Joost gaanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:46 schreef Wup het volgende:
[..]
ow Lizzy en Nico?
mooi zo ik vind beide dames wel oke, zolang Joost zich er maar niet mee bemoeit
Altijd wel leuk?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:03 schreef Svensational het volgende:
Wat komt er dan vanaf maandag?
Als ik ONM opneem begint hij altijd bij het laatste spel. Vind het altijd wel leuk om te zien hoe mensen maar 2000 euro over hebben voor iets dat 14.000 waard is
Leuk... ja dat wil ik ook wel lezenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: heb jij een jpeg van het interview met Anouck Klomp en Inge Schrama uit Veronica Magazine? Ik mis twee jpegs op mijn zipdiskette.
Inge Schrama heb ik weggegooid en nooit ingescanned, dat is niet mijn afdeling....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: heb jij een jpeg van het interview met Anouck Klomp en Inge Schrama uit Veronica Magazine? Ik mis twee jpegs op mijn zipdiskette.
Ik heb die pagina's ooit gescand, maar ik ben ze kwijt.....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:08 schreef dunn0w het volgende:
Leuk... ja dat wil ik ook wel lezen.
Ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:08 schreef Wup het volgende:
heb je een email adres?
Al vast bedankt.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:13 schreef Wup het volgende:
ik zie dat dunn0w het ook wil lezen dus ik zal hier wel een linkje plaatsen als ik het gevonden heb....
uhm sorry, maar Anock Klomp deed volgens mij helemaal niet mee daaraan....quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Al vast bedankt.
Je leest neit goed. Het enige leuke vind ik waarop bekend wordt gemaakt wat de marge is, dan wat er geboden is en wat er voor betaald is. Nog even de reactie kijken en that's it. Duurt hooguit 20 secondjes...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:07 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Altijd wel leuk?..
ten eerste: Carlo is irritant... en vooral NIET grappig.. ten tweede: al die jongens daarzo zijn stom... van die sportschoolpatsers..(en lelijk ook) ten slotte.. die hoeren die er bij lopen zijn helemaal te dom voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |