Eh 1988 toch????quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:06 schreef Wup het volgende:
hintjuh
Hidde Maas, Amsterdamned 1998
oeps......bloos, sorry, ja natuurlijk 1988quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:10 schreef babette21 het volgende:
Eh 1988 toch????![]()
Als Arthur vanavond niet compleet door gaat draaien op die open dag ben ik ernstig teleurgesteld....
zo ernstig dat ik misschien zélf wel tot drastische maatregelen over moet gaan....![]()
Als Nico en Lizzy nou zouden samenspannen tegen Joost.... dán werd 't misschien nog leuk!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:08 schreef Wup het volgende:
ze krijgen het nog druk vanavond.
die film, helaas, maar goed, niks aan te doen
helemaal mee eens! Hij mag wel op Claire mikken, maar ik schat dat ie toch teveel cognac naar binnen heeft gegoten dus schiet ie natuurlijk hartstikke mis: hij raakt Bram vol in zijn borst, die wordt door de kracht van de kogel naar achteren gelanceert en vliegt zo... door het raam!!!!quote:Arthur en Claire zullen deze week toch echt de show nog moeten gaan stelen,
maare... OP CLAIRE MAG NIET GESCHOTEN WORDEN!
en al helemaal niet als er ook een nog een Bramachtige geraakt gaat worden,
Claire verdient een solodrama. Of eentje samen met Arthur natuurlijk,
maar niks geen Bram of Duuk of andere slome sukkel.
Ach het is toch al de zesde keer dat ze gaatquote:Aafke's trouwpartijtje zal wel overgeslagen worden want dat krijgen ze nooit meer
in die aflevering gepropt, dus zwaai zwaai Aafke
beetje zonde, Aafke verdient toch ook minimaal een eigen aflevering als afscheid.
quote:ow en nog applaus voor de volledig onverschillige en dramaloze aftocht van Carlo.
Thanxquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Mooi gedaan babette!
hij heeft prima rollen gespeeld, deze in ONM blijft ik onbegrijpelijk vinden..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Frederik de Groot
In "De Fabriek" speelde hij een gigantisch achterbakse klootzak. Iemand die het achter de ellebogen had.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:56 schreef Wup het volgende:
hij heeft prima rollen gespeeld, deze in ONM blijft ik onbegrijpelijk vinden..
Je verwisselt 'm met Dr. Erik Koning.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:09 schreef babette21 het volgende:
Wat dacht je van zijn rol in Medisch Centrum West?! Speelde die dr. Vogel ofzo, echt een enorme engerd... pleegde uiteindelijk zelfmoord door zichzelf te vergiftigen...
dat laatste zou wel een leuke wending zijn, er mag best wat onverwachts gebeuren.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:20 schreef babette21 het volgende:
Ach het is toch al de zesde keer dat ze gaat-en, daar hoeven ze van mij niet zoveel aandacht aan te besteden. Een afscheid verdient ze idd wel, maar krijgt ze denk ik ook wel in september...
of...... Aafke wordt het slachtoffer van Arthur's wanhoop....
misschien ff checkuh of ze wel mag vliegen (vanwege d'r ziekte)?!?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:31 schreef Wup het volgende:
dat laatste zou wel een leuke wending zijn, er mag best wat onverwachts gebeuren.
alleen wat moet Aafke in het Beatrix terwijl ze een trouwpartijtje heeft georganiseerd?
En toen stond je tegen het beeldscherm te pissen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:20 schreef babette21 het volgende:
Ik heb 'm voor m'n tv uitgezwaaiD!!! Dag Carlo, 't gaat je goed, jongen!![]()
![]()
Je doelt op de scčne waarin haar hooters te zien zijn, als ze in bad zit?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:32 schreef tybalt het volgende:
Medisch centrum west.. prachtige serie, die goede oude tijd! Mogen ze wat mij betreft herhalingen van gaan uitzenden.. was onze joyce uit ONM meerdere malen niet erg vervelend in beeld ;-) naughty girl..
En nog 'n fototje van 'n jonge Annemieke Verdoorn oftewel zuster Ingrid:quote:Op zondag 3 augustus 2003 21:55 schreef Zun het volgende:
Een paar scenes die op het netvlies gegrift staan:
> Dokter Simon (?) en Zuster Tessa (?) die in de auto van Evil Dokter Koning exploderen...
> Evil Dokter Volkel die zijn zelfmoorddrankje opdrinkt, na het wondermiddel tegen AIDS door de versnipperaar te hebben gehaald... Overigens later nog een mooie rol gespeeld in die andere allerbeste Nederlandse serie, Unit 13
> Dokter Jan die wordt neergeschoten terwijl hij bij zijn maîtresse in de armen staat...
Dat waren nog eens Tijden!
inderdaad prachtseriequote:Overigens later nog een mooie rol gespeeld in die andere allerbeste Nederlandse serie, Unit 13
De KRO moet de serie "De Weg" met André van den Heuvel en Kitty Janssen gaan herhalen. De serie ging over het leven van een wegenbouwer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:10 schreef babette21 het volgende:
* Bet was een groot fan van zowel MCW als Unit13 en wil ze beide in de herhaling!!! *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |