Uit het raam met die lul....quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:31 schreef BVO het volgende:
Bram.
die gaat Wup overbieden.....quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:36 schreef babette21 het volgende:
cadeautje voor Wup én mezelf:
jaaaaaaaquote:Op donderdag 27 mei 2004 21:40 schreef babette21 het volgende:
En nog 1tje:
nog interesse in foto's van Hints?!?!?!
* Babette is NIET schattig..... *quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:46 schreef Wup het volgende:
wel schattig dat je zo met me meeleeft Babette.....
Kyra heeft Bram al gedumpt... nu Ellen nog.quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:50 schreef MirSus het volgende:
Maarre..over minst leuke personages gesproken...Kyra aan 't kruis ipv Ellen is misschien nóg leuker![]()
![]()
Dat gaat vást en zeker ook nog komen! Er komt een breuk, dus zal Ellen hem er morgen dan éindelijk uitgooien na haar zoveelste uitbarsting?!quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:53 schreef Wup het volgende:
[..]
Kyra heeft Bram al gedumpt... nu Ellen nog.
haha wat leuk Babette!quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:58 schreef babette21 het volgende:
Hints: ONM vs GTST
quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:02 schreef babette21 het volgende:
Tja ik moet bekennen: ik word ook steeds meer anti-Ellen! En 't lullige is: Do kan er niks aan doen, ze speelt het prima en Ellen is bij tijd en wijlen erg leuk. Maar op 't moment is 't gewoon zo zwaar klote, van die duffe verhaallijntjes enzo... als 't zo blijft mag ze van mij weg (liever geen Ellen dan een duffe Ellen)....
quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:06 schreef babette21 het volgende:
Ja meestal aan 't eind van de zomer... ONM heeft twee keer de finale gewonnen (het team bestond toen uit: Margot 2 (je grote vriendin haha), Joyce, Renee en Ellen) en was dus te goed... Deze nieuwe formatie deed het minder goed, maar wij weten natuurlijk wel hoe dat kwam: DOOR BRAM EN KYRA!!!!![]()
ow wat raar, ik dacht dat ik best wel veel hints keek maar ik heb ONM crew nooit gezien...quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:06 schreef babette21 het volgende:
Ja meestal aan 't eind van de zomer... ONM heeft twee keer de finale gewonnen (het team bestond toen uit: Margot 2 (je grote vriendin haha), Joyce, Renee en Ellen) en was dus te goed... Deze nieuwe formatie deed het minder goed, maar wij weten natuurlijk wel hoe dat kwam: DOOR BRAM EN KYRA!!!!![]()
Dát was nog eens een leuk Hints-team!quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:11 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Do van Vliet, Wendy Brouwer en Annemieke Verdoorn (Hints 2002)
Bron: www.onm-archief.tk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |