Ja, dat was veel beloven en weinig waarmaken.....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:28 schreef dunn0w het volgende:
De ZomerCliffhanger....
Tjah.. als het maar niet hetzelfde wordt als vorig jaar..
Dé Cliffhanger....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, dat was veel beloven en weinig waarmaken.....
Hoezo ZOMERcliffhanger? De cliff komt altijd voor de zomer....
Er is dus nooit een natuurlijk obstakel waar we Bram van af kunnen donderen? You know, je hebt nog gelijk ook.....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:33 schreef dunn0w het volgende:
Niet elke avond is er een cliff.
1. Dat interesseert me geen reet, want zij heeft geen patent op het openen van topicsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:14 schreef Svensational het volgende:
ik denk niet dat Wup je nog caps gaat geven. Je wist al een hele tijd dat zij een # 50 had gemaakt en dan open jij zo'n k*t-topic...
Die heb ik er met opzet niet in gezet, want dan gaan mijn openingsposts te veel op die van anderen lijken. Dat willen we toch zeker niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:17 schreef BVO het volgende:
Je bent de linkjes vergeten..
Dat ligt niet aan mij, want toen was dit topic nog niet open.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:39 schreef Svensational het volgende:
En Wup is hier ook al sinds donderdagavond niet meer gesignaleerd
Who cares!? Ik heb sinds vandaag zelf een tv in/out. Ik maak de caps zelf.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:14 schreef Svensational het volgende:
ik denk niet dat Wup je nog caps gaat geven. Je wist al een hele tijd dat zij een # 50 had gemaakt en dan open jij zo'n k*t-topic...
Fijne vent die weet_ik_veel. Nooit te beroerd om iemand op z'n mogelijkheden te wijzen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
3. Het staat je vrij om om te hoepelen
Zo zie je maar weer dat ik altijd een goede en speciale tip voor je heb. Heb je er nog meer nodig?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:27 schreef Svensational het volgende:
Fijne vent die weet_ik_veel. Nooit te beroerd om iemand op z'n mogelijkheden te wijzen..
Zie punt 3: Het staat je vrij om op te hoepelen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een kutopeningspost + titel
Het staat je ook vrij .. om je mening te geven.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zie punt 3: Het staat je vrij om op te hoepelen.
Voor jou wel. Voor zeurzakken niet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:59 schreef dunn0w het volgende:
Het staat je ook vrij .. om je mening te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |