I second that, maar vergeet niet dat Do van Vliet ook een enorme draak is. Wat kan die chick zich aanstellen, zeg. Bij De Zwakste Schakel: "En Dominique, hoe gaat het met je?" Antwoord: "Zwaar kut, want ik ben de kloten op gejaagd, maar ik mag niet klagen! Graaaaw!" Intussen slaat ze nog wat met die paardenkop heen en weer.......quote:Marjolein Keuning is als actrice nogal te behappen maar dat presenteren moet ze echt niet doen. Walgelijk zoals ze zichzelf in het middenpunt zet. Zoals bij "het gevoel van"... "oh kijk mij eens leuk zingen...."
Joyce 1 was wel meer bitchy dan Joyce 2; Annemieke mag van mij best wat meer scherpe randjes aan haar personage meegeven...
ai Iwan toch..... of heb je dat verdrongen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:47 schreef babette21 het volgende:
Je bent Arthur vergeten!!!!!!!!!
Ik vind de OP maar een verzameling van nutteloze bavianenkoppen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:47 schreef babette21 het volgende:
Je bent Arthur vergeten!!!!!!!!!
verder mooie OP hoor!!
Mijn onderbewustzijn hoopt stiekem dat hij nog terugkomt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:48 schreef Wup het volgende:
ai Iwan toch..... of heb je dat verdrongen?
Ach, het was een vrij simpel programma en ik vind dat ze aardig zingtquote:Marjolein Keuning is als actrice nogal te behappen maar dat presenteren moet ze echt niet doen. Walgelijk zoals ze zichzelf in het middenpunt zet. Zoals bij "het gevoel van"... "oh kijk mij eens leuk zingen...."
Joyce 1 was wel meer bitchy dan Joyce 2; Annemieke mag van mij best wat meer scherpe randjes aan haar personage meegeven...
Oh... ik wou het net weer eens gaan proberen hierquote:Wup zei:
ik denk dat je wel weer kan gaan lurken nu
Ben ik helemaal met je eens!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wups op's zijn beter...
Ja en? Dat heeft Gert-Jan Mulder (Brainpower) ook, maar hij is lang niet zo irri.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:50 schreef babette21 het volgende:
Do heeft geen kapsonus maar ADHD... da's heel wat anders (hoewel af en toe minstens zo irritant)
Jouw op's zijn gewoon kut.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Ben ik helemaal met je eens!![]()
Er komt een nieuwe reeks. Dat meldt Essent Info Txt.quote:Of is De Erfenis ineens op DVD verschenen?
En dan niet zo'n lijntje waarin ze samen met een psychopateriater pruimen op sap zet. Bah! Ranzig! Ouwe verlepte tang, die Joyce. Dan heb ik nog liever 10 (Dr.) Slettebakken.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:55 schreef babette21 het volgende:
Over Joyce ben ik 't met je eens, ze moeten haar gauw iets te doen geven anders mag ze wat mij betreft uitgezwaaid worden...
We bootsen ONM zo veel mogelijk na. We zijn elkaars vrienden en naaien elkaar (figuurlijk) als het ons beter uitkomt. We beschimpen elkaar, maar houden de hand boven iemands hoofd als het zo uitkomt. Alleen die Aafke, die kunnen we hie niet nabootsen, want wij zijn geen mensen die normen en waarden prediken en die tegelijk een twintigstehandse relatie hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:56 schreef Lemijn het volgende:
Oh die sfeer, hoe kon ik zolang wegblijven :')
quote:Ik vind de OP best mooi, of gooi ik nu te hard mn eigen glazen in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |