LOLquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg Wup, hoe is dat nou? Klaarkomen omdat je weer eens een topic hebt mogen openen?
da's begrijpelijk, Pamela Teves verlaat het zinkende schip nu het nog kan, ONM is straks niks meer zonder Dominique van Vliet en Kim Pieters...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Overigens heb ik een nieuwtje dat jullie hier nog niet weten. Er volgt in november een Bettinarecast. Pamela Teves wordt dan voorgoed door Guuske Kotte vervangen.
Daarom ging Pauline ook weg.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:33 schreef Wup het volgende:
Pamela Teves verlaat het zinkende schip nu het nog kan
Dan houdt ONM voor mij echt HELEMAAL op!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Overigens heb ik een nieuwtje dat jullie hier nog niet weten. Er volgt in november een Bettinarecast. Pamela Teves wordt dan voorgoed door Guuske Kotte vervangen.
Ze mag naar GTST komenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:33 schreef Wup het volgende:
[..]
da's begrijpelijk, Pamela Teves verlaat het zinkende schip nu het nog kan, ONM is straks niks meer zonder Dominique van Vliet en Kim Pieters...
ja, als je het dan toch over een baggerserie hebt....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:41 schreef Dizer het volgende:
Ze mag naar GTST komen
ZOOP? Tja, na ONM moeten ze allemaal van de drank af.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:40 schreef Dizer het volgende:
Zo, laten we lekker de allerbeste acteurs eruitgooien en dan houden we lekker een jonge serie over. Kijk maar naar ZOOP, want dat is de toekomst!!
Victoria Koblenko mag de rol van LaClaire overnemen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:41 schreef Dizer het volgende:
Ze mag naar GTST komen
gedraag je he?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Victoria Koblenko mag de rol van LaClaire overnemen.
Ze is lekker, lekker kattig en lekker hoerig. Nou? Wat wil ik nog meer?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:55 schreef Wup het volgende:
gedraag je he?
Volgens mij weet Pamela zelf niet eens dat ze vervangen gaat worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
daarom is het dus ook weer een WIV verzinsel...quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij weet Pamela zelf niet eens dat ze vervangen gaat worden.
Maar goed, stel nu dat het waar zou zijn... dan vrees ik dat ONM Goudkust achterna gaat.![]()
Dan zoek je het toch lekker zelf uit! Jij ligt hier wat te ouwehoeren oven een mogelijke recast van wie dan ook, terwijl ik hier in een deuk lig, omdat ik de recasts al lang weet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:17 schreef Wup het volgende:
daarom is het dus ook weer een WIV verzinsel...
of je bent nu pissig, of je bent verbaasd dat je niet geloofd wordt....quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan zoek je het toch lekker zelf uit! Jij ligt hier wat te ouwehoeren oven een mogelijke recast van wie dan ook, terwijl ik hier in een deuk lig, omdat ik de recasts al lang weet.
Ja, jij betwetertje. Wacht maar tot 15 november. Dan weet je gelijk dat ik gelijk heb!quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:28 schreef Wup het volgende:
of je bent nu pissig
Kan niet.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:33 schreef MirSus het volgende:
net verlengt
Toch wel!quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kan niet.
Geen enkel contract wordt verlengT.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:34 schreef MirSus het volgende:
Toch wel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |