Renée topic is juistquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een rukkutopeningspost. Ben je weer bang dat ik iets eerder ben?
Ach ja, een saaie lesbomuts moet als minderheid ook eens aandacht krijgen, hè? Lekker modern.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:27 schreef MirSus het volgende:
Renée topic is juist![]()
eerlijk gezegd zat ik te wachten op een topic van jou of Wup, maar drie uur beleefd doen is zo lastig als je gewoon door wil ouwehoeren... dus heb ik maar even wat uit mijn duim gezogen, een spectaculaire OP zal mij op 't moment eigenlijk ff aan m'n kont roesten....quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een rukkutopeningspost. Ben je weer bang dat ik iets eerder ben?
Deze vind ik ook leuk!quote:
Goed insmeren met cola, dan laat de roest wel los.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:31 schreef babette21 het volgende:
een spectaculaire OP zal mij op 't moment eigenlijk ff aan m'n kont roesten....
We hebben ook nog wel foto's in de aanbieding v/e zingende Renée (ok..zingende Bettinaquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:33 schreef babette21 het volgende:
nog maar 'n plaatje:
Die kan niet zingen. Heb ik laatst bij "Het Gevoel Van .... " gehoord. Jemig! De mussen vielen uit de bomen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:39 schreef MirSus het volgende:
We hebben ook nog wel foto's in de aanbieding v/e zingende Renee (ok..zingende Bettina)
Bij Lijn4 samen met Dominique was het helemaal niet zo slecht!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die kan niet zingen. Heb ik laatst bij "Het Gevoel Van .... " gehoord. Jemig! De mussen vielen uit de bomen.
Sinds de migratie is FOK! er alleen maar kutter op geworden....quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:45 schreef MirSus het volgende:
how, ging weer eens iets fout
Nee dusquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:00 schreef MirSus het volgende:
even testen of dit werkt!
sorry, ik was even met een tosti aan het stoeien...quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zat ik te wachten op een topic van jou of Wup, maar drie uur beleefd doen is zo lastig als je gewoon door wil ouwehoeren... dus heb ik maar even wat uit mijn duim gezogen, een spectaculaire OP zal mij op 't moment eigenlijk ff aan m'n kont roesten....
Leuk weer hoor!quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:06 schreef Wup het volgende:
[..]
Renee Couwenberg, na het zwangerschapsverlof van Bettina Berger, ONM november-december 2003
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
met Bettina Berger is trouwens nul mis hoor, Renee is gewoon een beetje op.
[img] http://www.hupperdepup [/img] maar dan zonder de spatiesquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:09 schreef MirSus het volgende:
Leuk weer hoor!![]()
Zoiets willen wij ook nog voor op de site (alleen dan in een Ellen-versie uiteraard hè) maar dat wil niet lukken!
maargoed, we blijven proberen
![]()
Ellen moet even wachten tot haar vertrek, dan krijgt ze ook een flinke ode van mequote:Op maandag 9 augustus 2004 22:09 schreef MirSus het volgende:
Leuk weer hoor!![]()
Zoiets willen wij ook nog voor op de site (alleen dan in een Ellen-versie uiteraard hè) maar dat wil niet lukken!
maargoed, we blijven proberen
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 22:13 schreef Wup het volgende:
[..]
Ellen moet even wachten tot haar vertrek, dan krijgt ze ook een flinke ode van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |