Is gewoon een opgezette kop, net als bij een hert.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:10 schreef babette21 het volgende:
(Serge ook opgestaan uit de dood zie ik!!)
klopt, Reina werd ernstig getemd door Sander (quote:en vaste relaties maken de dames saai dus ze moeten ook wat losbandig blijven.....
Omgekeerd! Niels werd van een stoere beer tot een sissy.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:13 schreef babette21 het volgende:
.... En wat dat betreft heeft Nielsje ook een "slechte" invloed op La Claire....![]()
die Lieve heeft heel Niels naar de verdoemenis geholpen. Ik ga voor straf een hele foute pic van haar zoeken nuquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:17 schreef babette21 het volgende:
dat kwam niet door Claire maar door Lieve!!
haha, Go Wupquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:20 schreef Wup het volgende:
[..]
die Lieve heeft heel Niels naar de verdoemenis geholpen. Ik ga voor straf een hele foute pic van haar zoeken nu
Nee, dat deed Claire.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:17 schreef babette21 het volgende:
dat kwam niet door Claire maar door Lieve!!
'k Wist niet dat Lieve een pik had......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:20 schreef Wup het volgende:
die Lieve heeft heel Niels naar de verdoemenis geholpen. Ik ga voor straf een hele foute pik van haar zoeken nu
quote:eieren-verhaal
aan de kop van Hugo te zien meurt Claire nogal uit d'r snavel....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:19 schreef Wup het volgende:
* Bet heeft nu officieel de slappe lach....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:27 schreef Wup het volgende:
Wups ergste nachtmerrie.....
[afbeelding]
ONM 23 februari 2004
Een Vlaamse stoeipoes? That brings back memories.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:27 schreef Wup het volgende:
Wups ergste nachtmerrie.....
ze was ook een boterham aan het overhevelen daar.......quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:27 schreef babette21 het volgende:
aan de kop van Hugo te zien meurt Claire nogal uit d'r snavel....
Die dacht: "Godverdehoerenkut, die lijkt anders ook niet op Claire! " En toen kreeg Niehlz buahkpèhn!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:29 schreef babette21 het volgende:
die kop van Niels er ook bij, geweldig!!![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:30 schreef Wup het volgende:
ze was ook een boterham aan het overhevelen daar.......
nee dat was ook niet zo, Claire was ernstig opgehitst door Niels, maar die was net naar India vertrokken dus ze moest toch iets........quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:33 schreef babette21 het volgende:
hoe kun je nou iemand willen zoenen met zo'n vies plukje op z'n kin???
Dat schuurt haar tong schoon na het malen van 't knof- en bieslookbrood. Huug doet dat bij Claire met een ander plukje.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:33 schreef babette21 het volgende:
hoe kun je nou iemand willen zoenen met zo'n vies plukje op z'n kin???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |