Yeah! Right! Alsof Renée en die ouwe knar (Joyce) er vrouwelijk uitzien en goed acteren!?quote:Op maandag 6 september 2004 22:25 schreef Svensational het volgende:
Je vergeet te vertellen dat ze een mannenkop heeft en dat ze niet kan acteren
Jij mag wel slowchatten? Of zal ik nou net zo lullig als jij gaan doen en bij een mod of een admin gaan janken?quote:Op maandag 6 september 2004 22:26 schreef Wup het volgende:
hup, volblaten die handel
quote:Op maandag 6 september 2004 22:28 schreef babette21 het volgende:
dat verhaal over Steven zal wel kloppen
Dit is de laatste keer dat Steven in de ep. guides wordt genoemd:
Dinsdag 13 september 1994 (afl. 117)
Steven herkent Kennard in het ziekenhuis.
En de volgende dag was de laatste voor Creepy Kennard:
Woensdag 14 september 1994 (afl. 118)
Kennard wil Renée meenemen uit het ziekenhuis. Zal Erik op tijd zijn om haar te redden?
Kennard ging overigens niet dood, maar belandde achter de tralies...
Toch?? Nu begin ik aan m'n eigen geheugen te twijfelen....
snap mezelf niet dat ik 't niet meer weet, moord en doodslag maakt meestal meer indruk.
Anyway: thanx!!!
Tja, je kunt Marnix een lul vinden, maar qua vrouwen heeft hij smaak. Hoewel .... hij vond Oud Knarretje (Joyce) ook okay.quote:Op maandag 6 september 2004 22:29 schreef Markie-Mark het volgende:
Pakkende titel![]()
Renée mag er niet-vrouwelijk uitzien want die is lesbisch (voordat mensen offended raken, je moet weten wie dit zegtquote:Op maandag 6 september 2004 22:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Yeah! Right! Alsof Renée en die ouwe knar (Joyce) er vrouwelijk uitzien en goed acteren!?
Morgen, want dan wordt ze in elkaar gerost. Woensdag ontfermt Marnix zich nuchter over haar. Ik voorspel het begin van een relatie tussen haar en die boerenlul.quote:Op maandag 6 september 2004 22:33 schreef Mvnl het volgende:
en Joyce is in ieder geval al één keer drastisch van uiterlijk veranderd..
Wanneer doet Iris dat ns?
wel weten wat je iemand verwijt ajbquote:Op maandag 6 september 2004 22:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Of zal ik nou net zo lullig als jij gaan doen en bij een mod of een admin gaan janken?
Precies! Dat vond ik nou ook!quote:Op maandag 6 september 2004 22:38 schreef babette21 het volgende:
Joyce was gewoon Joyce.... ik vond haar geweldig!!
Joyce is gewoon een ouwe haverzak. Er zit geen greintje girlpower meer in haar. Ze versuft als is ze een van Walsum.quote:Op maandag 6 september 2004 22:38 schreef babette21 het volgende:
Joyce was gewoon Joyce.... ik vond haar geweldig!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |