Dat weten ze zelf niet eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom is de naam eigenlijk veranderd in ONM?
Ik had een titel, maar het mocht niet zo zijn...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is de titel?
Ik had ook al een titel: Aafke, Bedankt!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik had een titel, maar het mocht niet zo zijn...![]()
Dan hoop ik dat ze snel opsodemietert.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:48 schreef Borin het volgende:
Ze kijkt nogal bang. Cameravrees?
Aafke laat een flinke leegte achter (zie topictitel).quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik had ook al een titel: Aafke, Bedankt!
I second that.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan hoop ik dat ze snel opsodemietert.
Das war ein Mal...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 02:09 schreef Borin het volgende:
Ze kunnen anders altijd Ruth Jacott weer uit de mottenballen trekken.![]()
Um Gottes Willen keine Ruth Jacott mehr!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 02:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Das war ein Mal...
quote:Volgens de kijkcijferoverzichten van de NOS is de 1e aflevering van GTST in het nieuwe seizoen gisteravond bekeken door 2.375.000 kijkers. RTL4 had op dat moment een marktaandeel van 36%. Naar de herhaling van afgelopen vrijdag keek slechts een derde van dit aantal.
De tegenhanger Onderweg Naar Morgen, tegenwoordig ONM genaamd, is gisteravond bekeken door 756.000 kijkers met een marktaandeel van 16%. Yorin had vorig seizoen plannen om te stoppen met ONM wegens tegenvallende kijkcijfers en geeft momenteel de serie één laatste kans met een totaal vernieuwde serie die een behoorlijke verjonging heeft ondergaan. Ook Idols-Eric speelt hierin nu een rol. Het is afwachten of de nieuwe vorm aanslaat en hoe Yorin de kijkcijfers beoordeelt...
Ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:11 schreef BVO het volgende:
Dus de kans is groot dat het volgend jaar "einde ONM" is?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |