Deze was dus eerder.quote:Op zondag 5 september 2004 02:03 schreef Mvnl het volgende:
Hmm, we zijn tegelijk... (en ik krijg m'n plaatje niet aan de praat)
quote:Op zondag 5 september 2004 02:04 schreef Mvnl het volgende:
[image] http://www.jochemvangelder.nl/images/fotoboek/disneyclub2.jpg [/image]
oei wat een fout plaatje....quote:Op zondag 5 september 2004 02:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
je moet wel even een cususje OP maken volgen hoor:)quote:Op zondag 5 september 2004 02:07 schreef Mvnl het volgende:
Ik overwoog nog een "ariel onwel" topic... Maar da's natuurlijk een beetje vvt...
Liesje is leuk. Goed stom, maar wel leuk.quote:Op zondag 5 september 2004 02:06 schreef Wup het volgende:
oei wat een fout plaatje....
les 2: plaatjequote:Op zondag 5 september 2004 02:09 schreef Wup het volgende:
je moet wel even een cususje OP maken volgen hoor:)
les 1: La Claire in de topic titel
heeeee over helden van Wup gesproken!!quote:Op zondag 5 september 2004 02:09 schreef babette21 het volgende:
Tom, wie is die knappe knul in je avatar?!
quote:Op zondag 5 september 2004 02:11 schreef Wup het volgende:
heeeee over helden van Wup gesproken!!
da's Jeff Buckley
Jaaa, maar hij heeft gelukkig wel wat moois nagelatenquote:Op zondag 5 september 2004 02:13 schreef Tom_Tom- het volgende:. Jeff.
.
Maar, Jeff is wel dood..
Hmm, in t vorige topic zag ik toch alleen die links en t plaatje terugkomen...quote:Op zondag 5 september 2004 02:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
les 2: plaatje
les 3: links (minstens 1)
les 4: kritiek op / wijze raad aan de schrijvers...
maar verder hebben we eigenlijk geen eisen...
Uhuh.quote:Op zondag 5 september 2004 02:14 schreef Wup het volgende:
Jaaa, maar hij heeft gelukkig wel wat moois nagelaten
da's een duffe site... en die foto heb ik ook:quote:Op zondag 5 september 2004 02:12 schreef Mvnl het volgende:
Kennen jullie deze site? Opzich niet heel boeiend, maar op de linkspagina staat linksboven wel een groepsfoto van de originele cast die ik nog nooit gezien heb..
http://home.hetnet.nl/~doren007/onm/links.htm
zeg moderator, u bent zwaar off-topic;)quote:Op zondag 5 september 2004 02:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Uhuh.
Ik heb vandaag de Legacy Edition van Grace binnengekregen.. Geweldige CD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |