LOLquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:45 schreef Svensational het volgende:
Nou die links doen het ook lekker
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:32 schreef babette21 het volgende:
ik dacht een tijd terug dat jij en Richard dezelfde waren!!
quote:In de serie heet ik Carlo Breidenbach en ik ben familie van de aardige JP. Verder mag ik er weinig over vertellen, behalve dat het een leuke spannende rol is; Carlo maakt veel mee en haalt veel streken uit.
de deugniet......quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:50 schreef Svensational het volgende:
Carlo maakt veel mee en haalt veel streken uit.
quote:babette21: Hoe plaats je hier eigenlijk 'n foto?!?!?! heb nog wel 'n stoere van sersje....:D
Een foto plaatsen is het simpelste wat er isquote:Markie-Mark:moet je even de FAQ lezen staat het duidelijk in, uitleggen wordt een beetje lastig.
snik, zouden we dat helemaal niet meer gaan meemaken?quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:53 schreef babette21 het volgende:
Claire aan de drank![]()
LOLquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:54 schreef Wup het volgende:
[..]
de deugniet......
DAT vond ik nou wel geweldig aan Claire. Je weet de discussie over het lege glas nog wel. Mijn God wat ging die meid toen tekeer..... dat was inderdaad leuk.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:56 schreef Wup het volgende:
snik, zouden we dat helemaal niet meer gaan meemaken?
maar dat deed ze heel vaakquote:Op woensdag 8 september 2004 00:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
DAT vond ik nou wel geweldig aan Claire. Je weet de discussie over het lege glas nog wel. Mijn God wat ging die meid toen tekeer..... dat was inderdaad leuk.
Net als bij de vorige zwangerschap zal Claire de embryo laten vermoorden.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:02 schreef Wup het volgende:
en nu komt die kmp baby de boel verstieren
Tara?quote:allemaal de schuld van die huilebalk
Fijn! Waarvan?quote:Op woensdag 8 september 2004 00:05 schreef babette21 het volgende:
* Babette komt nog even melden dat ze de slappe lach heeft....
Grappig... Ik had al zo'n vermoeden dat een aantal van m'n caps bij jou terecht waren gekomen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:53 schreef babette21 het volgende:
He ik had 'n goeie reden hoor: jij plaatste ineens zwaar 'zeldzame' pics die ik ooit persoonlijk van Richard had gekregen... Ik dacht echt: what the fuck?! Maar toen bleek dat hij die plaatjes ooit van jou had gehad (had ie er naar mij toe nooit bijverteld....) Anyway: lekker belangrijk....
ow mooi, kan je dat even snel regelen dan?quote:Op woensdag 8 september 2004 00:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Net als bij de vorige zwangerschap zal Claire de embryo laten vermoorden.
haha, mja en daarom is ze dus ontslagenquote:Tara?![]()
die hebben we hier niet meer gezien sinds jullie chatsessie....quote:Op woensdag 8 september 2004 00:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is Joyce_en_Roxylovertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |