quote:Het heoft dus niet per sé een neef van Ariël te zijn. Kan ook een broer of half broer zijn
In de serie heet ik Carlo Breidenbach en ik ben familie van de aardige JP. Verder mag ik er weinig over vertellen, behalve dat het een leuke spannende rol is; Carlo maakt veel mee en haalt veel streken uit.
quote:Ik denk dat ook al is Arthur geen directeur meer, de spanning toch wel blijft, Hugo en Claire kunnen Niels ook niet uitstaan en dan hebben de van Walsumpjes dus minder macht, zullen ze zeker niet leuk vinden. Om nog maar te zwijgen over de wraak die Arthur dan zal nemen.
Op maandag 22 september 2003 15:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Nee Joh Arthur moet gewoon directeur blijven. Zo blijven de spanningen er tenminste.Ik vind die relatie tussen Arthur en Claire ook apart, volgens mij gaat daar nog wel wat mee gebeuren
Ik snap nog steeds niet waarom Hugo en Niels zo tegen elkaar doen. Hugo weet gewoon dat Niels gelijk heeft en schold z'n vader zelfs verrot toen hij erachter kwam. Maar opzich wel leuk als ze zo tegen elkaar doen. Volgens mij spookt Niels rare dingen uit. Bijvoorbeeld dat ie vorige week ineens naar Brussel moest en nu weer dat eerste weekend vrij
Dat wordt nog spannend
Die Anneke is dus een jeugvriendin van JP en het hij kan dus best een verloren zoon zijn van JP ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 22-09-2003 20:37]
quote:Het?
Op maandag 22 september 2003 20:10 schreef Svensational het volgende:
Die Anneke is dus een jeugvriendin van JP en het kan dus best een verloren zoon zijn van JP
quote:Wie kan de zoon van JP zijn?
Die Anneke is dus een jeugvriendin van JP en het hij kan dus best een verloren zoon zijn van JP
quote:Hij broedt op 'n incestueuze relatie met Joyce
Volgens mij spookt Niels rare dingen uit.
btw, over joyce gesproken... hoe staat 't trouwens met d'r stoornis.
is ze daar ineens vanaf ofzo
(is misschien domme vraag, maar heb ma t/m do. gemist en die van vandaag moet ik ook nog kijkuh...)
quote:Ja, vraag ik me eigenlijk ook af. Is vorige week niet echt iets gebeurd vlgns mij. Oh ja, ze zat bij de psycho en toen kon ze zich herinneren dat Victor iets had gezegd. Dat hij letterlijk de woorden van Arthur herhaalde, al een heel tijdje terug.
Op maandag 22 september 2003 21:12 schreef babette21 het volgende:
btw, over joyce gesproken... hoe staat 't trouwens met d'r stoornis.is ze daar ineens vanaf ofzo
(is misschien domme vraag, maar heb ma t/m do. gemist en die van vandaag moet ik ook nog kijkuh...)
quote:Ja één van haar vele vage dromen... Ze was toen met Serge aan 't daten, maar gaf toch de voorkeur aan Victor. Maar door dat daten dacht ze dat die dromen daarop sloegen, ipv op de moord op Ed... (eh juist, beetje kromme zinnen, maar beetje fan kan 't wel volgen, toch)
Op maandag 22 september 2003 21:40 schreef Markie-Mark het volgende:
Was dat een visioen van Margot??
kheb nog ergens op video dat joyce haar gaat uithoren over die dromen, lijkt ze wel zo'n kermisklant: "was het een spannende droom of een eeeeeeeerrrrrrrotische droom?!"
quote:Ja da's al 'n hele tijd terug. Maar sinds ze die pluk haar uit Hugo z'n bol heeft getrokken?!?!?
Op maandag 22 september 2003 21:24 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja, vraag ik me eigenlijk ook af. Is vorige week niet echt iets gebeurd vlgns mij. Oh ja, ze zat bij de psycho en toen kon ze zich herinneren dat Victor iets had gezegd. Dat hij letterlijk de woorden van Arthur herhaalde, al een heel tijdje terug.
quote:Joyce heeft nu last van moederkloekgevoelens. Lizzy wordt er hoteldebotel van. Nou had ik nog zo gehoopt dat ze die Mischa eens flink tegen de ballen zou schoppen ...
Op maandag 22 september 2003 22:16 schreef babette21 het volgende:[..]
Ja da's al 'n hele tijd terug. Maar sinds ze die pluk haar uit Hugo z'n bol heeft getrokken?!?!?
Babette21: kun jij niet eens regelen dat Lizzy eens bij mij komt "uithuilen"?
![]()
Serge's rol wordt steeds leuker. Wat een gehaaide klootzak!
quote:Zorg dan dat een topic vol is als je een nieuwe opent, en maak een goede openingspost met ONM-logo!!!
Op dinsdag 23 september 2003 01:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gooi die topics van mij niet steeds dicht, man!ONM Deel 8 ~ Serge, na de ontsnapping
quote:Waar staat in de Fok! Politie dat een topic met een logo moet beginnen?
Op dinsdag 23 september 2003 05:16 schreef Svensational het volgende:[..]
Zorg dan dat een topic vol is als je een nieuwe opent, en maak een goede openingspost met ONM-logo!!!
quote:Vermeld dan iig de voorgaande delen en schrijf wat over degene waar het topic over gaat. (okee dat had je gedaan)
Op dinsdag 23 september 2003 12:51 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Waar staat in de Fok! Politie dat een topic met een logo moet beginnen?
quote:Ja heb vanacht nog ff uitzending van gister zitten kijken. vind 't eigenlijk wel cool om te zien hoe Lizzy reageert op zo'n moederfiguur om haar heen.... vooral niet luisteren en lekker van je af blijven trappen, meid!! zoooo duidelijk dat Liz de tweede Babs is, haha...
Op maandag 22 september 2003 22:52 schreef weet_ik_veel het volgende:Joyce heeft nu last van moederkloekgevoelens. Lizzy wordt er hoteldebotel van. Nou had ik nog zo gehoopt dat ze die Mischa eens flink tegen de ballen zou schoppen ...
quote:Ja wie wil je nou, Lizzy of mij?!?! (en zeg niet "allebei", da's te makkelijk!)
Babette21: kun jij niet eens regelen dat Lizzy eens bij mij komt "uithuilen"?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Eerst jou en dan Lizzy. En morgen Tara.
Op dinsdag 23 september 2003 15:41 schreef babette21 het volgende:Ja wie wil je nou, Lizzy of mij?!?! (en zeg niet "allebei", da's te makkelijk!)
quote:Dat logo hoeft van mij ook niet meer. Dat is nu wel oud. Lijkt me leuker om telkens te openen met die nieuwe castfoto die hier ook ergens instaat.
Op dinsdag 23 september 2003 12:51 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Waar staat in de Fok! Politie dat een topic met een logo moet beginnen?
Wat is er gisteren trouwens gebeurt, ik heb het gemist.
quote:He dat is niet goed voor m'n image he....
Op dinsdag 23 september 2003 16:09 schreef weet_ik_veel het volgende:Eerst jou en dan Lizzy. En morgen Tara.
Maar eh... ff wat anders! Uit de gids: maandag staat JP perplex als ie oog in oog met z'n zoon staat!!!!!!!!!! WE HADDEN HET GOED!! ![]()
Vrijdag dus kijkuh, want zal de cliffhanger dan wel zijn.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |