ow onromantisch is een goed woordjequote:
Ik moest even bewijzen dat ik wél een goed geheuge hadquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:51 schreef babette21 het volgende:
Jeetje Sven, dat je dat nog wist (van die kaakverzakking enzo).... Thumps up!!
Welke onverlaat heet Lizzy bezwangerd? Zou Joost fysiek tot zoiets in staat zijn? En krijgt het kind dan ook een pukkeltjeskop? Of laat Lizzy de embryo vermoorden?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:49 schreef Wup het volgende:
en welke onverlaat heeft ervoor gepleit dat Lizzy & Joost weer bij elkaar moesten komen?
diegene heeft dus Mischa weggepest... wat een tuig
Ja stom was dat he?! We liepen allemaal af te geven op Mischa (incl. me), maar toen ie eenmaal weg was dacht ik: damn, hij was toch wel leuk... Komt volgens mij omdat Lizzy een populair karakter was en we het niet "aan konden zien" dat ze wat met een corrupte kerel had... En dus niet zozeer omdat we Joost zo'n stoere dekhekst vonden...quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:51 schreef Svensational het volgende:
Dat was in de tijd dat heel FOK! een hekel had aan Mischa en dat Joost nog leuk was
maar waar fantaseren jullie toch vandaan dat Lizzy zwanger is?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Welke onverlaat heet Lizzy bezwangerd? Zou Joost fysiek tot zoiets in staat zijn? En krijgt het kind dan ook een pukkeltjeskop? Of laat Lizzy de embryo vermoorden?
Mischa was gewoon een perenlul. Eerst had hij een grote bek dat hij MedicaFarma op de knieën zou krijgen en later liet hij zich door Justus Venema met het slijk der aarde omkopen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:51 schreef Svensational het volgende:
Dat was in de tijd dat heel FOK! een hekel had aan Mischa en dat Joost nog leuk was
Waarom zou ze dan haar broek uittrekken? Ik denk dat het voor een uitstrijkje, of een zwangerschapstest, o.i.d. is.quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:56 schreef Wup het volgende:
maar waar fantaseren jullie toch vandaan dat Lizzy zwanger is?
als je zwanger bent ga je toch niet naar de SEH?
Na mijn eerste post?! Ja behoorlijk haha...quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:53 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij vlak na jouw eerste post deed ik heel opgewonden en blij
Misschien heeft ze net een gebroken been gehadquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Waarom zou ze dan haar broek uittrekken? Ik denk dat het voor een uitstrijkje, of een zwangerschapstest, o.i.d. is.
ik volg het niet helemaal?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:59 schreef babette21 het volgende:
Na mijn eerste post?! Ja behoorlijk haha...
Maar goed, je probeerde me hier dan ook al een tijdje te krijgen... (nogmaals: dank daarvoor!)
En jij bleef maar volhouden dat je te weinig tijd had voor Fokquote:Op dinsdag 7 september 2004 22:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Maar goed, je probeerde me hier dan ook al een tijdje te krijgen... (nogmaals: dank daarvoor!)
Uit de harem van "De jongens van het net"quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:02 schreef Wup het volgende:
[..]
ik volg het niet helemaal?
uit welke harem heeft Sven je bevrijd dan?
haha het zou wel grappig zijn, maar dan nog heb je niks op de SEH te zoeken.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:01 schreef babette21 het volgende:
Nee joh die zwangerschap was 'n geintje...
Ik denk dat Lizzy en SOA heeft... via Joost.... kado'tje van Nico.....
je bent een ware heldquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:03 schreef Svensational het volgende:
Uit de harem van "De jongens van het net"
linkje?quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:59 schreef babette21 het volgende:
wat een zelfkennis he.... zit ik hier wéér, uren te fokken, terwijl ik vandaag vroeg m'n nest in wilde...quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:02 schreef Svensational het volgende:
Waarschijnlijk was je toen al bang dat je verslaafd zou raken
Ik ben em ook al een tijdje aan 't zoeken maar zat een paar topics te ver...quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:05 schreef Wup het volgende:
[..]
linkje?
ONM Deel 7 ~Margot, we zullen je missen~quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:05 schreef Wup het volgende:
linkje?
quote:Suzy heeft eind vorig seizoen de serie verlaten. Ze is terug naar haar streng gereformeerde ouders. Dat het personage Suzy helemaal verdwijnt is niet zeker. De rol wordt misschien overgenomen door Nikki Plessen, dus Monique zullen we zeker niet meer terug zien.
nou.... ik kreeg 'n tijdje terug 'n allergie-aanval... 's avonds laat dus kon niet naar de huisarts...quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:03 schreef Wup het volgende:
haha het zou wel grappig zijn, maar dan nog heb je niks op de SEH te zoeken.
ie topic titel had ik kunnen verzinnen;)quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:10 schreef babette21 het volgende:
ONM Deel 7 ~Margot, we zullen je missen~
Waarom trekt ze dan een broek aan en geen sexy kort rokje? Btw.: voor een genezend been hoef je ook niet naar de SEH. Een SOA zou ook wel leuk zijn, want als Joost die van Nico heeft opgelopen, zien we die beer op sokken (Nico) ooit nog een keer verrekken. Heerlijk! Maar: eerst kleedt Joost Nico nog financieel uit.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
Misschien heeft ze net een gebroken been gehad
ik vind um helemaal leuk, Lizzy's eerste eigen verhaallijntje:)quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:14 schreef babette21 het volgende:
Ik kan ook niks anders bedenken, let maar op: Lizzy heeft platjes!!
Ja Godverdomme! Dan heb ik ze straks zeker ook!? Ik voel al wat kriebelen......quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:14 schreef babette21 het volgende:
Ik kan ook niks anders bedenken, let maar op: Lizzy heeft platjes!!
ja dat weet ik nog, dat dat gerucht ging... Er werd toen geschreven dat ze óf Suzy óf Lizzy ging spelen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:10 schreef Svensational het volgende:
verhaaltje suzy
Ik hoopte zo dat ze Suzy zou gaan spelen. Ik vond haar helemaal nooit irritant, dat hebben jullie mij weer aangepraatquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog, dat dat gerucht ging... Er werd toen geschreven dat ze óf Suzy óf Lizzy ging spelen.
Vond ik erg slecht nieuws, want het zou betekenen dat óf het karakter Suzy zou terugkeren, óf Viviënne v/d Assem ermee zou stoppen.... Allebei niet erg tof...
Zowel Monique als Vivienne waren tof, maar ja, jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat maar aan de mannen over.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:19 schreef babette21 het volgende:
want het zou betekenen dat óf het karakter Suzy zou terugkeren, óf Viviënne v/d Assem ermee zou stoppen.... Allebei niet erg tof...
Iris waren we het direct over eensquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:22 schreef Svensational het volgende:
Ik hoopte zo dat ze Suzy zou gaan spelen. Ik vond haar helemaal nooit irritant, dat hebben jullie mij weer aangepraat
nee nooit gezien. jij wel??quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:14 schreef Svensational het volgende:
Babette, heb je die aflevering dat Babette er in kwam eigenlijk nog gezien??
Ja das waar, aan haar irriteer ik me echt zwaarquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:25 schreef Wup het volgende:
[..]
Iris waren we het direct over eens
geen idee... wou je zeggen dat ie nog steeds die tape van je heeft?!?!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:18 schreef Svensational het volgende:
Waar is Richard?![]()
Die is vast druk bezig met het updaten van de epg's op z'n site, die laatst in VM stond.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:18 schreef Svensational het volgende:
Waar is Richard?![]()
Wat hebben jullie toch tegen Petra Kagchelland? Zij ziet er duizend maal beter uit dan Claire, Ellen, Sanne en de hele bubs bijelkaargeklopt. En weet maar vast dat zij na het vertrek van Claire de nieuwe ONM-bitch wordt. Dus Wuppie: ga maar vast Taralalala'en (slecht janken). Eindelijk een bitch die ik leuk en aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:25 schreef Wup het volgende:
Iris waren we het direct over eens
dus wie laat zich hier door anderen beïnvloeden?!?quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:22 schreef Svensational het volgende:
Ik hoopte zo dat ze Suzy zou gaan spelen. Ik vond haar helemaal nooit irritant, dat hebben jullie mij weer aangepraat
Hij moet em eerst nog naar jou sturenquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
geen idee... wou je zeggen dat ie nog steeds die tape van je heeft?!?!
Ik wel. Ze kwam in een strak zwart leren rokje en zag er uit als een punkster, met veel dikke alabastine op d'r bakkes. Zoveel heeft Lizzy nog geeneens in haar leven gezien. Ze bleef in eerste instantie in de Engel rondhangen, omdat ze een oude vriendin van Lotje Konings, die Aafke een "oud stofnest" vond, was.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:25 schreef babette21 het volgende:
nee nooit gezien. jij wel??
ik dacht een tijd terug dat jij en Richard dezelfde waren!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Die is vast druk bezig met het updaten van de epg's op z'n site, die laatst in VM stond.
la maar.... mij teveel gedoe voor die paar scenes...quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:30 schreef Svensational het volgende:
Hij moet em eerst nog naar jou sturen
Klomp is waardeloos, Kagchelland al evenzoquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch tegen Petra Kagchelland? Zij ziet er duizend maal beter uit dan Claire, Ellen, Sanne en de hele bubs bijelkaargeklopt. En weet maar vast dat zij na het vertrek van Claire de nieuwe ONM-bitch wordt. Dus Wuppie: ga maar vast Taralalala'en (slecht janken). Eindelijk een bitch die ik leuk en aantrekkelijk vind.
ja zoiets heb ik weleens gehoord... Ik weet nog wel dat Babette undercover ging bij de Couwenbergjes (als huishoudster). De hele family was weg en toen kwam Lot gezellig langs, gingen ze stieken fotoboeken kijken. Bet wist niet dat Ed haar pa was en had echt een hekel aan die kerel. Bij een foto van hem in zwembroek lagen ze helemaal in de scheur... en toen stond Ed ineens achter hen!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik wel. Ze kwam in een strak zwart leren rokje en zag er uit als een punkster, met veel dikke alabastine op d'r bakkes. Zoveel heeft Lizzy nog geeneens in haar leven gezien. Ze bleef in eerste instantie in de Engel rondhangen, omdat ze een oude vriendin van Lotje Konings, die Aafke een "oud stofnest" vond, was.
Claire heeft een kop om hout op te hakken, met die vieze vette pukkel in d'r mik.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:36 schreef Wup het volgende:
Claire Simons en Kim Pieters zijn Wups inziens onovertrefbaar........
Ed was een aardige man.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:37 schreef babette21 het volgende:
ja zoiets heb ik weleens gehoord... Ik weet nog wel dat Babette undercover ging bij de Couwenbergjes (als huishoudster). De hele family was weg en toen kwam Lot gezellig langs, gingen ze stieken fotoboeken kijken. Bet wist niet dat Ed haar pa was en had echt een hekel aan die kerel. Bij een foto van hem in zwembroek lagen ze helemaal in de scheur... en toen stond Ed ineens achter hen!!!
aaaah die goeie ouwe tijd...![]()
Floor de Wit.... die overigens weleens langs mag komen in 't AZB, als de zoveelste crisismanager ofzo...quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Betje: wie is het lekkere wijf dat er in je icon staat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |