quote:Als ik Joost zou zijn, zou ik tegen Lizzy en die lul van haar zeggen dat ze kunnen kapotvallen en dat ze niet bij me hoeven aan te kloppen als het misgaat.
Op vrijdag 12 september 2003 21:08 schreef Svensational het volgende:
Weer een leuke aflevering vandaag. Wat kan die Mischa liegen zeg en wat een doos die Lizzy dat ze hem gelooft. Ik vind het ook erg zielig voor Joost dat niemand hem gelooft. Zelfs z'n zus niet.
quote:En dat terwijl ze Gazon zo simpel kan straffen:
Ik vind dat Ariël wel erg lang doorzeurt over Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaason. Hopelijk is dat nu ook afgelopen, en het slaat ook nergens op die verhaallijn.
Ariël: "Sorry Gazon dat ik struikelde en over je heen viel!"
Jason: "Pfwwwwttttfffft!"
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dat terwijl ze Gazon zo simpel kan straffen:Ariël: "Sorry Gazon dat ik struikelde en over je heen viel!"
Jason: "Pfwwwwttttfffft!"
quote:Nee ik ook niet. En ik ben benieuwd wanneer Carlo Breidenbach (voorgrond foto, wat een naam) in de serie komt. Wel binnenkort lijkt me
Op zaterdag 13 september 2003 10:16 schreef soapie het volgende:
Leuke castfoto, ik herkende Ellen alleen niet, moest ff 3x kijken. En dat haar van Kyra vind ik HELEMAAL niks.![]()
![]()

Ik denk niet veel, maar voor weet_ik_veel moet dit een eitje zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 13-09-2003 12:13]
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 13-09-2003 12:41]
Joost en Lizzy staan er leuk op, alleen Kyra niet zo en Ariel...tja.
quote:Dat valt tegen. Ik herken alleen Roel Fooy (Sander Overbeeke) en Frankie Ribbens (Melle Hartman). De anderen komen waarschijnlijk uit het 1e seizoen en dat heb ik voor 3/4 gemist.
Op zaterdag 13 september 2003 11:32 schreef Svensational het volgende:
Wie herkent ze nog?Ik denk niet veel, maar voor weet_ik_veel moet dit een eitje zijn
quote:Die zit in de petoet.
Op zaterdag 13 september 2003 11:51 schreef Svensational het volgende:
hee weet_ik_veel. Dit weet jij vast wel. Hoe is Sander Overbeeke de serie eigenlijk uitgegaan? Ik weet nog dat hij bij TV Lokaal werkte samen met Reina, Margot en Els Stam. Daarna had hij nog een datingbureau genaamd Lente. Hij had een affaire met Daphne, die toen zwanger van hem was geworden. Daphne deed voorkomen alsof het van Victor was, maar die wist als enige dat hijzelf onvruchtbaar was, dus hij wist dat het niet van hem kon zijn en dat Daphen dus was vreemdgegaan. Heeft zijn mysterieuze verdwijning daar soms mee te maken?
quote:Melle is de onderste ...
Op zaterdag 13 september 2003 13:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Melle staat er niet tussen hoor, die bovenste lijkt er een beetje op maar is het niet. In de serie heette hij Ben. Hij zat ook in seizoen 1.
Dit jongetje is Kennard Stellinga, die in seizoen 1 geobsedeerd was door Renee en haar ontvoerde in de kelder van het beatrix, als je met je rechter muisknop op de foto klikt zie je ook dat hij kennard heet.
quote:Gvd! Je hebt gelijk.
Op zaterdag 13 september 2003 13:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Jij bedoelt Melle van Reina??? Die ziet er heel anders uit hoor, hij zit nu in een bier reclame en vorig jaar in Trauma 24/7 die is heel breed en gespierdDit jongetje is Kennard Stellinga, die in seizoen 1 geobsedeerd was door Renee en haar ontvoerde in de kelder van het beatrix, als je met je rechter muisknop op de foto klikt zie je ook dat hij kennard heet.
Maar volgens mij heet ie Kennard Bos en niet Stellinga. En hij was dat idd die van Renee geobsedeerd was.
De bovenste is Bennie Carstens. Hij was dokter in het Beatrix en zou met Reina gaan trouwen. Een dag voor het geplande huwelijk nam ie de benen. Een paar jaar later dook hij ineens weer op in een of andere sekte, waar Pim toen toevallig in terecht kwam.
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 12:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Die Sander Overbeeke zit in de gevangenis nu
quote:Maar wat heeft ie precies gedaan dan?
Op zaterdag 13 september 2003 13:09 schreef weet_ik_veel het volgende:[...]
Die zit in de petoet.
Bennie Carstens zat inderdaad bij een sekte, maar was hij ook niet het vriendje van Renee, voordat Kennard haar in de kelder van het Beatrix vasthield???
[Dit bericht is gewijzigd door soapie op 13-09-2003 14:29]
quote:en die andere lul van het bestuur
Op zondag 14 september 2003 20:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Joepie morgen komt Nora weer in de serie![]()
quote:Wie? Frans Kuipers? Of bedoel je die zoutzak van MedicaFarma?
Op zondag 14 september 2003 20:15 schreef Svensational het volgende:[..]
en die andere lul van het bestuur
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 14-09-2003 21:00]
Ik denk dat ze met een nieuwe site bezig zijn en hem daarom niet meer updaten, net zo'n site als die van gtst.
quote:Verleden jaar heeft het ook zo lang geduurd.
Op zondag 14 september 2003 21:50 schreef Markie-Mark het volgende:
Die site slaat idd nergens meer op. Zelfs de afleveringinfo staat er niet meer op.Ik denk dat ze met een nieuwe site bezig zijn en hem daarom niet meer updaten, net zo'n site als die van gtst.
quote:Frans Kuipers
Op zondag 14 september 2003 20:55 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Wie? Frans Kuipers? Of bedoel je die zoutzak van MedicaFarma?
quote:Het haar van Kyra en Ellen BAH!
Op vrijdag 12 september 2003 19:22 schreef Svensational het volgende:
De nieuwe castfoto:
En mag ik hieruit opmaken dat Renée terug komt??
En wie is die gast links naast Lisette?
quote:Tom Mickers alias Carlo Breidenbach (zie openingspost). Ja Renee komt zeker terug. Die was met zwangerschapsverlof.
Op maandag 15 september 2003 16:22 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Het haar van Kyra en Ellen BAH!
En mag ik hieruit opmaken dat Renée terug komt??
En wie is die gast links naast Lisette?
quote:Jammer, ze was de laatste tijd wel èrg zeikerig en moederig
Op maandag 15 september 2003 16:37 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja Renee komt zeker terug. Die was met zwangerschapsverlof.
quote:Dat ze maar rap ophoepelt! Ze houdt met haar gezeik het hele verhaal op. Er is nog maar één goed ding dat ze kan doen: Serge omleggen. Nu zonder fouten!
Op maandag 15 september 2003 16:39 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Jammer, ze was de laatste tijd wel èrg zeikerig en moederig
Ik wil de oude Renée terug!
Waarom kijk je eigenlijk nog
quote:Serge moet blijven de rest idd weg!
Op maandag 15 september 2003 18:45 schreef Svensational het volgende:
Er zijn er vast wel meer maar dit zijn ongeveer de personen die weet_ik_veel liever uit de serie heeft:Ariël Renée Serge Arthur Aafke Daan Kyra Ellen Waarom kijk je eigenlijk nog
Terug moeten:
[Dit bericht is gewijzigd door djkoelkast op 15-09-2003 19:08]
quote:Er moet meer vrouwelijk schoon in (geen regentonnen) en het wrakhout van hier boven is dringend aan vervanging toe.
Op maandag 15 september 2003 18:45 schreef Svensational het volgende:
Er zijn er vast wel meer maar dit zijn ongeveer de personen die weet_ik_veel liever uit de serie heeft:Ariël Renée Serge Daan Kyra Lisette Krol Mischa Waarom kijk je eigenlijk nog
quote:Mèt die lui is er minder aan
Op maandag 15 september 2003 19:23 schreef Svensational het volgende:
De rest moet helemaal niet weg
dan is er helemaal niks meer aan
quote:Lovely Lisette eruit? Die zorgt nog voor wat humor.
Op maandag 15 september 2003 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:Lisette Krol
Er moet meer vrouwelijk schoon in (geen regentonnen) en het wrakhout van hier boven is dringend aan vervanging toe.
Dat was wel een strakke actie van Arthur
. Maar dat van Tara vond ik een beetje raar. Geeft ze eerst de toelage terug en gaat ze nu zeuren dat het niet op d'r rekening staat.
Arthur spreekt trouwens wel veel namen verkeerd uit met z'n "amerikaanse accent" Riekter, Huukoo
quote:Ja, maar die is zo stom als stront!
Op maandag 15 september 2003 20:10 schreef Svensational het volgende:[..]
Lovely Lisette eruit? Die zorgt nog voor wat humor.
quote:Dat doet hij alleen maar om zijn eigen huid te redden.
Dat was wel een strakke actie van Arthur.
quote:Tara is nou echt een geëmancipeerde meid. Eerst zeiken dat geld haar niet interesseert en het dan toch aannemen.
Maar dat van Tara vond ik een beetje raar. Geeft ze eerst de toelage terug en gaat ze nu zeuren dat het niet op d'r rekening staat.
quote:Dat is om interessant te doen. Doen Donald Jones en Ronnie Tober ook.
Arthur spreekt trouwens wel veel namen verkeerd uit met z'n "amerikaanse accent" Riekter, Huukoo
quote:Ik heb 'm niet gezien. Wel Marc de Graaf en Justus Veenema.
Op maandag 15 september 2003 06:19 schreef Svensational het volgende:[..]
Frans Kuipers
quote:Daarom is ze juist zo goed
Op maandag 15 september 2003 20:28 schreef weet_ik_veel het volgende:Ja, maar die is zo stom als stront!
quote:Denk ook niet dat ie er iets mee bereikt
Dat doet hij alleen maar om zijn eigen huid te redden.
quote:Ik ook niet
[Frans Kuipers]
Ik heb 'm niet gezien. Wel Marc de Graaf en Justus Veenema.
quote:Ja, in bed misschien ...
Op maandag 15 september 2003 20:49 schreef Svensational het volgende:Daarom is ze juist zo goed
quote:Volgens mij is Frans Kuipers dood.
Ik ook niet
quote:Net zoals met Suzy zeker? bah gaat Renée wer zo moederig doen bah!
Op dinsdag 16 september 2003 16:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Het zou me niks verbazen als ze Renee in de toekomst aan Tara koppelen. Zou de verhaallijn wel goed doen
en ok Lisette mag blijven
quote:Lisette mag door Renske Zwart worden vervangen.
Op dinsdag 16 september 2003 16:16 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Net zoals met Suzy zeker? bah gaat Renée wer zo moederig doen bah!
Ik blijf erbij: oude Renée was leukeren ok Lisette mag blijven
quote:Ik denk dat Tara wat gaat krijgen met Carlo Breidenbach, die een dezer dagen zal verschijnen
Op dinsdag 16 september 2003 16:05 schreef Markie-Mark het volgende:
Het zou me niks verbazen als ze Renee in de toekomst aan Tara koppelen. Zou de verhaallijn wel goed doen
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 16:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lisette mag door Renske Zwart worden vervangen.
quote:Die werkt ook soms achter de balie. Werd in de Galaxy nog door Hugo zowat aangerand.
Op dinsdag 16 september 2003 18:52 schreef Markie-Mark het volgende:
Wie is Renske Zwart?
om meteen met de deur in huis te vallen, ik ben het helemaal met jullie eens: Ariël de Zeemeerman moet opzoutuh..... en wel zo snel mogelijk!!
zo, Babette heeft gesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |