quote:Huh? Wanneer was dat dan?!? En wat doet 'n Hugo uberhaupt in de Galaxy.....?
Op dinsdag 16 september 2003 18:54 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Die werkt ook soms achter de balie. Werd in de Galaxy nog door Hugo zowat aangerand.
quote:Zeg, surrogaat-fan die je bent!
Op dinsdag 16 september 2003 22:37 schreef babette21 het volgende:[..]
Huh? Wanneer was dat dan?!? En wat doet 'n Hugo uberhaupt in de Galaxy.....?
![]()
Er was een periode waarin Tarik Cadier (Sid Porter) de Galaxy runde. Hugo en Claire kwamen er regelmatig. Op een gegeven moment nöhckte Claire met Sid en ging Huug op de vrouwentoer. Op een zekere avond ging hij met Renske uit en raakte hij nogal dronken. Op een van de toiletten begon hij haar te zoenen en bijna te neuken. Dat ging voor het meiske wat te abrupt. Renske rukte zich los, zei dat Huug een klootzak was (dat is hij ook
) en vertrok. Ze is in het ziekenhuis, achter de balie van neurologie nog een paar keer opgedoken.
quote:Heel goed
Op dinsdag 16 september 2003 21:16 schreef babette21 het volgende:
Nou mensen, hier ben ik dan: ein-de-lijk tussen de Fokkers!!!om meteen met de deur in huis te vallen, ik ben het helemaal met jullie eens: Ariël de Zeemeerman moet opzoutuh..... en wel zo snel mogelijk!!
zo, Babette heeft gesproken
Nu kun je de quiz ook gewoon zelf doorlinken Babette
verder kan ik aardig op de hoogte blijven door jullie posts, cool. Ik mis ONM!! Damn, het klinkt als vet leuke afleveringen allemaal.
Micha is dus deel van Medica Farma? Ik hoop dat Joost en Lizzie weer bij elkaar komen ja. en dan kunnen ze daar weer een Romeo & Juliet verhaallijn van maken (zou wel een beetje standaard zijn maar wel leuk!)
quote:Aha vandaar.... tja niet zo gek dat ik dat gemist heb: toen zat ik in Australië!! En drie maanden onm opnemen was iets te veel van het goede... al klinkt dit verhaallijntje wel cool.... jammer dat ik deze kant van Hugo heb moeten missen...!
Op dinsdag 16 september 2003 23:41 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Zeg, surrogaat-fan die je bent!
Er was een periode waarin Tarik Cadier (Sid Porter) de Galaxy runde. Hugo en Claire kwamen er regelmatig. Op een gegeven moment nöhckte Claire met Sid en ging Huug op de vrouwentoer. Op een zekere avond ging hij met Renske uit en raakte hij nogal dronken. Op een van de toiletten begon hij haar te zoenen en bijna te neuken. Dat ging voor het meiske wat te abrupt. Renske rukte zich los, zei dat Huug een klootzak was (dat is hij ook
) en vertrok. Ze is in het ziekenhuis, achter de balie van neurologie nog een paar keer opgedoken.
quote:Die taak laat ik graag bij jou liggen!!
Op woensdag 17 september 2003 06:17 schreef Svensational het volgende:[..]
Nu kun je de quiz ook gewoon zelf doorlinken Babette
Effe wat anders: vanavond allemaal de vlag uithangen, want Margot en Maurice gaan
quote:walgelijke jurk heeft ze
Op woensdag 17 september 2003 16:24 schreef babette21 het volgende:[..]
Die taak laat ik graag bij jou liggen!!
Effe wat anders: vanavond allemaal de vlag uithangen, want Margot en Maurice gaan
quote:Jason is een patiëntje van Ariël. Een jaar of 15 en heeft een oud vrouwtje aangereden, is daarna zelf door gereden en een poos later op z'n smoel gegaan. Heeft nu een gebroken been. Ariël wil hem aangegeven bij politie maar oa. Kyra, Bram en Bettina zijn er tegen. Heeft dus nu een ander plan en heeft hem naar die vrouw gebracht, die zwaargewond in het ziekenhuis ligt. 's avonds als ie op z'n kamer ligt wil ie weer bij d'r op bezoek gaan. Hij loopt erg moeilijk met z'n gebroken been. Als hij er eindelijk is valt ie op de grond en is bewusteloos.
Op woensdag 17 september 2003 10:32 schreef somegirl het volgende:
Hey, wie is Jason? Was dat een vriendje van Ariel ofzo? kan me niet voorstellen maar ja...verder kan ik aardig op de hoogte blijven door jullie posts, cool. Ik mis ONM!! Damn, het klinkt als vet leuke afleveringen allemaal.
Micha is dus deel van Medica Farma? Ik hoop dat Joost en Lizzie weer bij elkaar komen ja. en dan kunnen ze daar weer een Romeo & Juliet verhaallijn van maken (zou wel een beetje standaard zijn maar wel leuk!)
Mischa heeft zich om laten kopen door Medica Farma. Vrijdag komt Lizzy dit ook te weten
quote:Voor 20 euro per stuk kan ik je 82 videobanden van ONM leveren!
Op woensdag 17 september 2003 16:20 schreef babette21 het volgende:[..]
Aha vandaar.... tja niet zo gek dat ik dat gemist heb: toen zat ik in Australië!! En drie maanden onm opnemen was iets te veel van het goede... al klinkt dit verhaallijntje wel cool.... jammer dat ik deze kant van Hugo heb moeten missen...!
quote:Ja toch fijn te merken dat mijn drankmisbruik mijn korte geheugen niet heeft aangetast
Op woensdag 17 september 2003 16:53 schreef Svensational het volgende:
Hee babette, dat verhaal van Frank heb je niet helemaal afgemaakt vlgns mij. Van dat ie in dat tehuis lag en geopereerd was door Victor en dan met Frank/pim erbij. Verder een top-verhaalDat je dat allemaal nog weet
Vond het verhaal al lang genoeg, die gozer heeft tenslotte 7 jaar in ONM gezeten... dus ja, zoveel mogelijk 'details' weggelaten. Anyway, thanx voor het compliment ![]()
Nog 'n voorstel wie ik volgende week 'thema' moet maken?!
quote:20 euro... weet je wel hoeveel dat is!!!!
Op woensdag 17 september 2003 17:18 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Voor 20 euro per stuk kan ik je 82 videobanden van ONM leveren!
![]()
![]()
maar eh, van welke periode heb je banden?? Ben al eeeeeuwen opzoek naar uitzending dat Babette in ONM kwam, want die heb ik destijds gemist...
Sowieso wil ik 94 t/m 97/98 écht nog 's terugzien.... maar ja, zover krijg ik ze bij yorin natuurlijk noooooooit...
quote:Het moet iemand zijn die er al uit is he, ofnie?
Op woensdag 17 september 2003 17:52 schreef babette21 het volgende:[..]
Nog 'n voorstel wie ik volgende week 'thema' moet maken?!
Ed Couwenberg ofzo, of gewoon Babette
quote:Nou nou ... als Babette heb jij toch genoeg aan de serie verdiend!
Op woensdag 17 september 2003 17:55 schreef babette21 het volgende:[..]
20 euro... weet je wel hoeveel dat is!!!!
![]()
quote:Ik heb 82 banden vanaf de laatste week van mei 1999 t/m heden.
maar eh, van welke periode heb je banden?? Ben al eeeeeuwen opzoek naar uitzending dat Babette in ONM kwam, want die heb ik destijds gemist...![]()
Sowieso wil ik 94 t/m 97/98 écht nog 's terugzien.... maar ja, zover krijg ik ze bij yorin natuurlijk noooooooit...
Ariël: "Maar dan word ik ontslagen"
Das dan een goede reden voor haar om weer te remigreren naar Texel ![]()
't huwelijk van Maurice en Margot was een beetje saai, maar ja, het was ook een last-minute, dus erg veel geregeld hadden ze niet.
dat jáson op joost lijkt was mij ook al opgevallen, heb zelfs bij aftiteling gekeken maar nee... geen familie!
zijn zeker geen verdwenen familieleden/bekenden langsgekomen voor de bruiloft?! (babs, renee, daphne, jannes)
quote:Uiteraard, maar heb ik allemaal uitgegeven in Oz/NZ
Op woensdag 17 september 2003 19:09 schreef weet_ik_veel het volgende:Nou nou ... als Babette heb jij toch genoeg aan de serie verdiend!
quote:Kunnen we samen een mooie verzameling maken, ik heb met name banden van mei 97 t/m eerste week september 99. 82 banden is trouwens wel een heel klein beetje overdreven, vind je ook niet
Ik heb 82 banden vanaf de laatste week van mei 1999 t/m heden.
oja sven, heb ff met richard afgesproken dat ik die band van jouw krijg doorgestuurd (you know, uit 94) en ik 'm dan weer naar jou terugstuur. erg leuk vooruitzicht
quote:Nee niemand, waren sowieso weinig mensen. Het werd ook in de Engel gehouden dus veel plaats was er niet.
Op woensdag 17 september 2003 20:46 schreef babette21 het volgende:
zijn zeker geen verdwenen familieleden/bekenden langsgekomen voor de bruiloft?! (babs, renee, daphne, jannes)
quote:Das goed.
oja sven, heb ff met richard afgesproken dat ik die band van jouw krijg doorgestuurd (you know, uit 94) en ik 'm dan weer naar jou terugstuur. erg leuk vooruitzicht
Volgende week probeert Duuk trwns Tara in z'n bed te krijgen. Eens kijken of ze van zich af zal bijten..
quote:Dat is bij de meeste vrouwen!
Op woensdag 17 september 2003 22:36 schreef babette21 het volgende:
Tja kan twee kanten op
quote:Dat doet Ome Duuk toch zeker ook!? Welke kerel wil er nou nog een vaste relatie als de snollen in veelvoud voorradig zijn?
zou niet verbaasd zijn als ze 'm keihard afpoeierT, maar zie haar d'r ook wel voor aan om 'm gewoon te gebruiken.... één keer de koffer in en 'm dan weer dumpen. lekker recalcitrant toch.... ben wel benieuwd
quote:Als Sven dat goed vindt tenminste
Op woensdag 17 september 2003 20:53 schreef babette21 het volgende:oja sven, heb ff met richard afgesproken dat ik die band van jouw krijg doorgestuurd (you know, uit 94) en ik 'm dan weer naar jou terugstuur. erg leuk vooruitzicht
Zijn er trouwens mensen op dit forum die meer oude zooi hebben???
quote:nou duuk dus, maar zonder succes want hij wordt altijd gedumpt! (luciel, hester)... en zijn scharrel met Ellen kwam ook niet echt van de grond haha. als tara hem nu afwijst (of dumpt) moet de arme jongen zelf nog 's in therapie...!
Op woensdag 17 september 2003 23:43 schreef weet_ik_veel het volgende:Dat doet Ome Duuk toch zeker ook!? Welke kerel wil er nou nog een vaste relatie als de snollen in veelvoud voorradig zijn?
![]()
![]()
quote:
Op donderdag 18 september 2003 11:33 schreef brommie27 het volgende:
Als Sven dat goed vindt tenminste
quote:Je vergeet Bobby (Of was het nou Nicky)
Op donderdag 18 september 2003 15:39 schreef babette21 het volgende:
nou duuk dus, maar zonder succes want hij wordt altijd gedumpt! (luciel, hester)... en zijn scharrel met Ellen kwam ook niet echt van de grond haha. als tara hem nu afwijst (of dumpt) moet de arme jongen zelf nog 's in therapie...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |