abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2003 @ 22:37:34 #151
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_13223556
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 18:54 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Die werkt ook soms achter de balie. Werd in de Galaxy nog door Hugo zowat aangerand.

Huh? Wanneer was dat dan?!? En wat doet 'n Hugo uberhaupt in de Galaxy.....?
pi_13225666
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 22:37 schreef babette21 het volgende:

[..]

Huh? Wanneer was dat dan?!? En wat doet 'n Hugo uberhaupt in de Galaxy.....?

Zeg, surrogaat-fan die je bent!

Er was een periode waarin Tarik Cadier (Sid Porter) de Galaxy runde. Hugo en Claire kwamen er regelmatig. Op een gegeven moment nöhckte Claire met Sid en ging Huug op de vrouwentoer. Op een zekere avond ging hij met Renske uit en raakte hij nogal dronken. Op een van de toiletten begon hij haar te zoenen en bijna te neuken. Dat ging voor het meiske wat te abrupt. Renske rukte zich los, zei dat Huug een klootzak was (dat is hij ook ) en vertrok. Ze is in het ziekenhuis, achter de balie van neurologie nog een paar keer opgedoken.

Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_13227659
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 21:16 schreef babette21 het volgende:
Nou mensen, hier ben ik dan: ein-de-lijk tussen de Fokkers!!!

om meteen met de deur in huis te vallen, ik ben het helemaal met jullie eens: Ariël de Zeemeerman moet opzoutuh..... en wel zo snel mogelijk!!

zo, Babette heeft gesproken

Heel goed Dan hoef ik tenminste niet meer alles van je site te kopieren. Voor alle duidelijkheid mensen Babette21 is dus degene die altijd alle quizzen maakt en bijvoorbeeld de stamboom

Nu kun je de quiz ook gewoon zelf doorlinken Babette

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_13230296
Hey, wie is Jason? Was dat een vriendje van Ariel ofzo? kan me niet voorstellen maar ja...

verder kan ik aardig op de hoogte blijven door jullie posts, cool. Ik mis ONM!! Damn, het klinkt als vet leuke afleveringen allemaal.

Micha is dus deel van Medica Farma? Ik hoop dat Joost en Lizzie weer bij elkaar komen ja. en dan kunnen ze daar weer een Romeo & Juliet verhaallijn van maken (zou wel een beetje standaard zijn maar wel leuk!)

Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  woensdag 17 september 2003 @ 16:20:01 #155
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_13238566
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:41 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Zeg, surrogaat-fan die je bent!

Er was een periode waarin Tarik Cadier (Sid Porter) de Galaxy runde. Hugo en Claire kwamen er regelmatig. Op een gegeven moment nöhckte Claire met Sid en ging Huug op de vrouwentoer. Op een zekere avond ging hij met Renske uit en raakte hij nogal dronken. Op een van de toiletten begon hij haar te zoenen en bijna te neuken. Dat ging voor het meiske wat te abrupt. Renske rukte zich los, zei dat Huug een klootzak was (dat is hij ook ) en vertrok. Ze is in het ziekenhuis, achter de balie van neurologie nog een paar keer opgedoken.

Aha vandaar.... tja niet zo gek dat ik dat gemist heb: toen zat ik in Australië!! En drie maanden onm opnemen was iets te veel van het goede... al klinkt dit verhaallijntje wel cool.... jammer dat ik deze kant van Hugo heb moeten missen...!
  woensdag 17 september 2003 @ 16:24:13 #156
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_13238678
quote:
Op woensdag 17 september 2003 06:17 schreef Svensational het volgende:

[..]

Nu kun je de quiz ook gewoon zelf doorlinken Babette

Die taak laat ik graag bij jou liggen!!

Effe wat anders: vanavond allemaal de vlag uithangen, want Margot en Maurice gaan

Moderator woensdag 17 september 2003 @ 16:26:08 #157
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_13238733
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:24 schreef babette21 het volgende:

[..]

Die taak laat ik graag bij jou liggen!!

Effe wat anders: vanavond allemaal de vlag uithangen, want Margot en Maurice gaan

walgelijke jurk heeft ze
nog wit ook bah
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_13239278
quote:
Op woensdag 17 september 2003 10:32 schreef somegirl het volgende:
Hey, wie is Jason? Was dat een vriendje van Ariel ofzo? kan me niet voorstellen maar ja...

verder kan ik aardig op de hoogte blijven door jullie posts, cool. Ik mis ONM!! Damn, het klinkt als vet leuke afleveringen allemaal.

Micha is dus deel van Medica Farma? Ik hoop dat Joost en Lizzie weer bij elkaar komen ja. en dan kunnen ze daar weer een Romeo & Juliet verhaallijn van maken (zou wel een beetje standaard zijn maar wel leuk!)

Jason is een patiëntje van Ariël. Een jaar of 15 en heeft een oud vrouwtje aangereden, is daarna zelf door gereden en een poos later op z'n smoel gegaan. Heeft nu een gebroken been. Ariël wil hem aangegeven bij politie maar oa. Kyra, Bram en Bettina zijn er tegen. Heeft dus nu een ander plan en heeft hem naar die vrouw gebracht, die zwaargewond in het ziekenhuis ligt. 's avonds als ie op z'n kamer ligt wil ie weer bij d'r op bezoek gaan. Hij loopt erg moeilijk met z'n gebroken been. Als hij er eindelijk is valt ie op de grond en is bewusteloos.

Mischa heeft zich om laten kopen door Medica Farma. Vrijdag komt Lizzy dit ook te weten

pi_13239530
Hee babette, dat verhaal van Frank heb je niet helemaal afgemaakt vlgns mij. Van dat ie in dat tehuis lag en geopereerd was door Victor en dan met Frank/pim erbij. Verder een top-verhaal Dat je dat allemaal nog weet
pi_13240246
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:20 schreef babette21 het volgende:

[..]

Aha vandaar.... tja niet zo gek dat ik dat gemist heb: toen zat ik in Australië!! En drie maanden onm opnemen was iets te veel van het goede... al klinkt dit verhaallijntje wel cool.... jammer dat ik deze kant van Hugo heb moeten missen...!

Voor 20 euro per stuk kan ik je 82 videobanden van ONM leveren!
  woensdag 17 september 2003 @ 17:52:30 #161
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_13241146
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:53 schreef Svensational het volgende:
Hee babette, dat verhaal van Frank heb je niet helemaal afgemaakt vlgns mij. Van dat ie in dat tehuis lag en geopereerd was door Victor en dan met Frank/pim erbij. Verder een top-verhaal Dat je dat allemaal nog weet
Ja toch fijn te merken dat mijn drankmisbruik mijn korte geheugen niet heeft aangetast

Vond het verhaal al lang genoeg, die gozer heeft tenslotte 7 jaar in ONM gezeten... dus ja, zoveel mogelijk 'details' weggelaten. Anyway, thanx voor het compliment

Nog 'n voorstel wie ik volgende week 'thema' moet maken?!

woensdag 17 september 2003 @ 17:55:17 #162
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_13241211
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:18 schreef weet_ik_veel het volgende:

[..]

Voor 20 euro per stuk kan ik je 82 videobanden van ONM leveren!

20 euro... weet je wel hoeveel dat is!!!!

maar eh, van welke periode heb je banden?? Ben al eeeeeuwen opzoek naar uitzending dat Babette in ONM kwam, want die heb ik destijds gemist...
Sowieso wil ik 94 t/m 97/98 écht nog 's terugzien.... maar ja, zover krijg ik ze bij yorin natuurlijk noooooooit...

pi_13241321
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:52 schreef babette21 het volgende:

[..]
Nog 'n voorstel wie ik volgende week 'thema' moet maken?!

Het moet iemand zijn die er al uit is he, ofnie?

Ed Couwenberg ofzo, of gewoon Babette

pi_13243088
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:55 schreef babette21 het volgende:

[..]

20 euro... weet je wel hoeveel dat is!!!!

Nou nou ... als Babette heb jij toch genoeg aan de serie verdiend!
quote:
maar eh, van welke periode heb je banden?? Ben al eeeeeuwen opzoek naar uitzending dat Babette in ONM kwam, want die heb ik destijds gemist...
Sowieso wil ik 94 t/m 97/98 écht nog 's terugzien.... maar ja, zover krijg ik ze bij yorin natuurlijk noooooooit...
Ik heb 82 banden vanaf de laatste week van mei 1999 t/m heden.
pi_13244793
Ik vond het wel een goeie actie van Ariël. Die Jaaaaaason lijkt trouwens wel op Joost.

Ariël: "Maar dan word ik ontslagen"

Das dan een goede reden voor haar om weer te remigreren naar Texel

't huwelijk van Maurice en Margot was een beetje saai, maar ja, het was ook een last-minute, dus erg veel geregeld hadden ze niet.

woensdag 17 september 2003 @ 20:46:36 #166
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_13245994
Had BBQ dus heb 't niet gezien... deze week uberhaupt pas 10 min. meegekregen, dus zondag maar ff instaleren voor de buis voor n goeie update!

dat jáson op joost lijkt was mij ook al opgevallen, heb zelfs bij aftiteling gekeken maar nee... geen familie!

zijn zeker geen verdwenen familieleden/bekenden langsgekomen voor de bruiloft?! (babs, renee, daphne, jannes)

woensdag 17 september 2003 @ 20:53:17 #167
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_13246176
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:09 schreef weet_ik_veel het volgende:

Nou nou ... als Babette heb jij toch genoeg aan de serie verdiend!

Uiteraard, maar heb ik allemaal uitgegeven in Oz/NZ
quote:
Ik heb 82 banden vanaf de laatste week van mei 1999 t/m heden.
Kunnen we samen een mooie verzameling maken, ik heb met name banden van mei 97 t/m eerste week september 99. 82 banden is trouwens wel een heel klein beetje overdreven, vind je ook niet

oja sven, heb ff met richard afgesproken dat ik die band van jouw krijg doorgestuurd (you know, uit 94) en ik 'm dan weer naar jou terugstuur. erg leuk vooruitzicht

pi_13247455
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:46 schreef babette21 het volgende:
zijn zeker geen verdwenen familieleden/bekenden langsgekomen voor de bruiloft?! (babs, renee, daphne, jannes)
Nee niemand, waren sowieso weinig mensen. Het werd ook in de Engel gehouden dus veel plaats was er niet.
quote:
oja sven, heb ff met richard afgesproken dat ik die band van jouw krijg doorgestuurd (you know, uit 94) en ik 'm dan weer naar jou terugstuur. erg leuk vooruitzicht
Das goed. Het zijn maar tien minuutjes, maar vond het ook erg leuk om te kijken
pi_13248952
Valt me trouwens op dat bij het aankondigen van ONM voor de reclame ze het altijd hebben over de families Couwenberg en Reitsema. Moet intussen zijn de families Couwenberg/Reitsema en van Walsum.

Volgende week probeert Duuk trwns Tara in z'n bed te krijgen. Eens kijken of ze van zich af zal bijten..

woensdag 17 september 2003 @ 22:36:49 #170
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_13249612
Tja kan twee kanten op: zou niet verbaasd zijn als ze 'm keihard afpoeierd, maar zie haar d'r ook wel voor aan om 'm gewoon te gebruiken.... één keer de koffer in en 'm dan weer dumpen. lekker recalcitrant toch.... ben wel benieuwd
pi_13251878
quote:
Op woensdag 17 september 2003 22:36 schreef babette21 het volgende:
Tja kan twee kanten op
Dat is bij de meeste vrouwen!
quote:
zou niet verbaasd zijn als ze 'm keihard afpoeierT, maar zie haar d'r ook wel voor aan om 'm gewoon te gebruiken.... één keer de koffer in en 'm dan weer dumpen. lekker recalcitrant toch.... ben wel benieuwd
Dat doet Ome Duuk toch zeker ook!? Welke kerel wil er nou nog een vaste relatie als de snollen in veelvoud voorradig zijn?
pi_13258279
De kijkcijfers beginnen al weer aardig op het oude niveau te komen: 714.000 kijkers met een martkaandeel van 16%
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_13258563
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:53 schreef babette21 het volgende:

Als Sven dat goed vindt tenminste

Zijn er trouwens mensen op dit forum die meer oude zooi hebben???

donderdag 18 september 2003 @ 15:39:32 #174
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_13265028
quote:
Op woensdag 17 september 2003 23:43 schreef weet_ik_veel het volgende:

Dat doet Ome Duuk toch zeker ook!? Welke kerel wil er nou nog een vaste relatie als de snollen in veelvoud voorradig zijn?

nou duuk dus, maar zonder succes want hij wordt altijd gedumpt! (luciel, hester)... en zijn scharrel met Ellen kwam ook niet echt van de grond haha. als tara hem nu afwijst (of dumpt) moet de arme jongen zelf nog 's in therapie...!
pi_13266879
Toen Aafke Wouter had zien verdrinken en ze weer thuis was was ze toch depressief? Ze dacht er de hele tijd aan terug en had er nachtmerries over. Hoe is ze daar eigenlijk vanaf gekomen? Of is het gewoon ineens over gegaan?
quote:
Op donderdag 18 september 2003 11:33 schreef brommie27 het volgende:
Als Sven dat goed vindt tenminste
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:39 schreef babette21 het volgende:
nou duuk dus, maar zonder succes want hij wordt altijd gedumpt! (luciel, hester)... en zijn scharrel met Ellen kwam ook niet echt van de grond haha. als tara hem nu afwijst (of dumpt) moet de arme jongen zelf nog 's in therapie...!
Je vergeet Bobby (Of was het nou Nicky)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')