Ja, maar jij houdt van mannen én vrouwen dus dat Iris een mannenkop heeft zal jou wordt wezenquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Iris is wel leuk
Sorry, die uitdrukking ken ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg Sven, jij maait ook snel het gras.
Ik doelde meer op het personage. Ik hou namelijk NIET van vrouwen op die manierquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar jij houdt van mannen én vrouwen dus dat Iris een mannenkop heeft zal jou wordt wezen
Schrijf je een keer "wordt" met "dt", doe je het nog niet goed.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:08 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar jij houdt van mannen én vrouwen dus dat Iris een mannenkop heeft zal jou wordt wezen
Dus Sugar Lee Hooper vind jij ook niet lekker?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:10 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het personage. Ik hou namelijk NIET van vrouwen op die manier
De D's en DT's doe ik vrijwel altijd goedquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Schrijf je een keer "wordt" met "dt", doe je het ngo niet goed.
Btw.: MM heeft gelijk. Iris is leuk. Zelfs een hetero als ik ziet dat.
Als je de aanhalingstekens weglaat ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:14 schreef MirSus het volgende:
Iris is niet leuk!!! maar irritant.![]()
Maar dat kan ik niet beoordelen want ik ben een vrouw, en dat moet ik aan een "man" overlaten....
maar toch vind ik haar ook niet goed spelen!
Jajajajaja, mijn tekst ff stiekem wijzigen...... buwèèèèrrrrrcckkk!quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:15 schreef Svensational het volgende:
De D's en DT's doe ik vrijwel altijd goedEn als je zelf al niet goed kunt spellen hou dan je mond over anderen
Ja, ik moest het wel wijzigen omdat jij je bericht direct alweer ge-edit had. Maar ik had het allang gezienquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jajajajaja, mijn tekst ff stiekem wijzigen...... buwèèèèrrrrrcckkk!
Ze zijn nog te lui om zelf iets op te zoeken, hè?quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:40 schreef Svensational het volgende:
Tja, dan had je het 1e seizoen maar moeten kijken
Ik ken nog iemand die het 1e seizoen (gedeeltelijk) niet heeft gezienquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze zijn nog te lui om zelf iets op te zoeken, hè?
Je gaat naar www.onm-archief.tk --->Het Verhaal--->Seizoen 1. Staat alles uitgelegdquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:59 schreef pberends het volgende:
Kennard Bos... wie?
Wat ik niet wist heb ik opgezocht.quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:06 schreef Svensational het volgende:
Ik ken nog iemand die het 1e seizoen (gedeeltelijk) niet heeft gezien
Ik ben het voor 66,666666666 procent met je eensquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:13 schreef RedGuy het volgende:
Ik vind Ilyas of hoe die clown ook heet best wel een aardige acteur, beter dan Iris alhoewel ik die ook niet zo slecht vind als 90% hier.
Sanne vind ik leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |