Ik hoop dat het slachtoffer morgen in de SEH opduikt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:36 schreef Svensational het volgende:
diegene die met Iris aan het flirten was
quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:43 schreef Svensational het volgende:
@ TVP-ers
"quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:45 schreef Joe_Bar het volgende:
wie zegt dat Hilly die kleren niet gewoon gekocht heeft..? of heb ik iets gemist..?
Kan zijn. Justus Brederode scalpeerde Sacza niet, maar had toch plotseling blond haar. Gewoon bij de drogist wat waterstofperoxide gekocht.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:45 schreef Joe_Bar het volgende:
wie zegt dat Hilly die kleren niet gewoon gekocht heeft..? of heb ik iets gemist..?
Wat kom jij weer lekker uit je woorden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:45 schreef dunn0w het volgende:
"
Net zoals Geert Wilders bedoel je:quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kan zijn. Justus Brederode scalpeerde Sacza niet, maar had toch plotseling blond haar. Gewoon bij de drogist wat waterstofperoxide gekocht.
Weten we ook meteen waar Churchill is gebleven.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:49 schreef pberends het volgende:
Net zoals Geert Wilders bedoel je:
[afbeelding]
Serge bracht Bettina's kat om het leven.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Weten we ook meteen waar Churchill is gebleven.![]()
Primaquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat kom jij weer lekker uit je woorden.
Ik bedoelde meer wat er na zijn gruwelijk dood met hem is gebeurd... Hij is gerecycled als het matje van Wilders. :')quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Serge bracht Bettina's kat om het leven.
Het lekkerste beest was er vandaag weer bij: mijn lieve Iris!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:06 schreef Iwan1976 het volgende:
En dat op dierendag...
En ze was helemaal verlieft..... maar niet op jou....quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het lekkerste beest was er vandaag weer bij: mijn lieve Iris!
VerliefT is ze nooit. Dit soort fouten mag je in groep 4 met een bezopen kop zelfs nog niet meer maken!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:19 schreef dunn0w het volgende:
En ze was helemaal verlieft..... maar niet op jou....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |