abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 maart 2005 @ 10:57:56 #1
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25454537
ONM #120: Het Grote Claire Simons Topic
de aller- allerliefste

Gewoon…. Omdat ze gewonnen heeft…

La Claire
Claire is het halfzusje van Bob en Daphne. Zij dook in 2001 op in de serie door simpelweg bij haar grote zus aan te bellen… Claire was net klaar met haar studie en wilde graag aan de slag in ’t Beatrix Ziekenhuis. Door haar Simons-charmes in te zetten en neuroloog Victor Couwenberg te verleiden was dit een fluitje van een cent. Eenmaal goed en wel aan de bak diende een relatie met Vic geen enkel doel meer en werd hij ingeruild voor collega Hugo van Walsum. Echter… Hugo bleek een een duffe drol te zijn en Claire zocht wat spanning bij Sid Porter. Ook hier ging de lol na verloop van tijd weer af en aangezien er op Hugo zo heerlijk neergekeken kon worden keerde Claire terug naar de veilige haven: ’t Van Walsum Penthouse. Logischerwijs braken er duffe tijden aan, maar toen was daar Niels Richter, die behalve leuk bokst, ook leuk met klemmetjes kan stoeien. En zo vonden zij elkaar, op een koude januari-dag in een sleezy hotelkamertje. Hoewel Niels degene was die [letterlijk] overboord gegooid werd, vonden zij bij elkaar uiteindelijk dan toch De Liefde… Niels bleek een echte kerel te zijn en bezwangerde Claire meteen maar even, om haar na een pauze vol haat en nijd uiteindelijk ook ten huwelijk te vragen. Claire kon kennelijk wel een nieuwe uitzet gebruiken en zei volmondig “ja”… Maarrrr… ’t sprookje werd ruw verstoord door psycho Hillard Kroon, kennelijk geen voorstander van trouwerijtjes: hij perforeerde Claire plus kind dezelfde dag nog met een ernstig groot mes en tja aangezien ’t AZB alleen maar knoeiers in dienst heeft was Claire zo kansloos als wat: een dagje later blies zij dan ook haar laatste adem uit…

Claire Simons werd van 2001 t/m 2004 gespeeld door Kim Pieters.

-------------

Vorig topic: ONM # 119 - Bi-Jolein snoept van beiden kanten
Vorig topic met linkjes: ONM #114: Who's gonna kick the door(s)?

--------------

ps. ze is niet dood
  donderdag 10 maart 2005 @ 11:00:10 #2
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25454564
TVP

we hebben al honderden Iris adoratie topics gehad, dan mag Claire er ook wel eentje....
don't give me that fucking bullshit
  donderdag 10 maart 2005 @ 11:01:55 #3
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25454594
zo dat ging rap

nog even ter reactie [hij was al vol!!]:
quote:
Shirina is leuk, vooral in haar spel...
Yvonne vind ik ook wel vermakelijk en de combinatie maakt het helemaal goed
en nu kan ik ein-de-lijk weer aan 't werk...
  donderdag 10 maart 2005 @ 11:03:43 #4
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25454615
quote:
Shirina is leuk, vooral in haar spel...
Yvonne vind ik ook wel vermakelijk en de combinatie maakt het helemaal goed
idd, een van de weinige combi's die het goed doen tegenwoordig!

werkse
pi_25454631
tvp

Claire

Die Sanne is trouwens net zo'n grote slet als haar vader, na 1 afspraakje meteen het bed induiken .

Hopelijk krijgt Shirina iets met Stephan, willen ze het gaan doen, lukt 't bij hem niet .
  donderdag 10 maart 2005 @ 11:53:38 #6
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25455305
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 11:04 schreef pberends het volgende:
tvp

Claire

Die Sanne is trouwens net zo'n grote slet als haar vader, na 1 afspraakje meteen het bed induiken .

Hopelijk krijgt Shirina iets met Stephan, willen ze het gaan doen, lukt 't bij hem niet .
Sanne is sowiezo een slet in zo een korte tijd drie mannen....

dan is Shirina nog steeds maagd heeft ze ook weer niets aan hem
pi_25455345
Eindelijk weer een Claire adoratie topic!

BTW: Het volgende topic gaat over een van La Claire's ex-en...
  donderdag 10 maart 2005 @ 12:06:03 #8
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25455464
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 11:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Eindelijk weer een Claire adoratie topic!

welk van de vier? Zolang het geen Hugo is....
pi_25455488
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 11:53 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Sanne is sowiezo een slet in zo een korte tijd drie mannen....

dan is Shirina nog steeds maagd heeft ze ook weer niets aan hem
Ja, en ze was nog zo "echt verliefd" op die Stijn... tuurlijk
  donderdag 10 maart 2005 @ 12:56:11 #10
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25456181
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 11:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Olaf?!?
pi_25456810
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 12:56 schreef babette21 het volgende:
Olaf?!?
HINT: Hij brengt vele harten op hol... meer zeg ik niet.
  donderdag 10 maart 2005 @ 14:30:15 #12
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_25457447
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 13:44 schreef Iwan1976 het volgende:
kan me niet herinneren dat Claire ooit 't bed met 'n cardioloog heeft gedeeld...
pi_25457745
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 13:44 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Arthur ?
pi_25458195
TVP.

Claire verdient nog wel een topic .
sig verwijderd door FA
pi_25459609
Leuk weer een Claire-topic!!!!!!
pi_25459779
Elif wordt volgens mij nu door een ander gespeeld??!!
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:19:32 #18
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25459915
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:07 schreef soapie het volgende:
[afbeelding]

de andere was van Sesamstraat !!
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:20:07 #19
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25459927
quote:
[afbeelding]
jup...die andere zag er heel anders uit....
pi_25459951
quote:
[afbeelding]
Huh?! WTF?!

Evrim Akyigit speelde in Fort Alpa de rol van Toprak, vriendin van Ayse, die gespeeld werd door Elvan Akvildiz (ONM: Elif).
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:23:29 #21
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25459963
Iwan hij is echt echt zwaar cool
pi_25459986
quote:
ONM PRESENTS: EVRIM AKYIGIT

Ter gelegenheid van het huwelijk van Tara en Tonnie komt Elif Özal uit Istanbul naar Nederland. Elif is de vriendin van Ilyas en hij is begrijpelijk in de wolken dat hij zijn geliefde weer in de armen kan sluiten. De hoogste tijd om alles te weten te komen over de actrice achter Elif: ONM presents Evrim Akyigit.

ACTRICE
Evrim, 28 en Waterman, kwam met haar ouders op haar vijfde uit Turkije naar Nederland. Op die leeftijd wist ze al dat ze actrice wilde worden. 'Ik zag toen een voorstelling en daar heb ik twee uur lang gebiologeerd naar zitten kijken. Nadat ik later een gastrolletje in een Turkse voorstelling in het theater kreeg, was ik helemaal verkocht. Toen besloot ik dat ik dat voor de rest van mijn leven wilde doen, omdat mij dat gelukkig maakt. Na mijn HAVO examen kreeg ik een vaste rol aangeboden in Fort Alpha (waar ik Jop en Robin nog van ken) en dat heb ik twee seizoenen gedaan. Daarna heb ik nog wat kleine rolletjes gedaan bij Teleac en In de Praktijk en toen ben ik aangenomen op de Toneelschool in Arnhem. Vorig jaar juni ben ik afgestudeerd.' Vrij snel daarna werd Evrim gevraagd voor een rol in ONM.

ONM
'Het is hier echt heel gezellig. In het begin moest ik wel even wennen aan de manier van werken. Ik was gewend om zo'n zes weken heel hard te repeteren aan scènes en ze dan te spelen. Hier is dat anders, het moet allemaal heel snel zodat je weinig tijd hebt te beslissen hoe een scène moet. Je moet heel hoog inzetten omdat het meteen goed moet zijn. Daarbij heb je ook geen natuurlijke aanloop naar scènes toe. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat je een huilscène moet doen zonder de aanloop in die emotie. Je moet er meteen zijn en dat is wel een uitdaging! Gelukkig heb ik wel een lekkere tegenspeler, Gürkan. Als we bijvoorbeeld heel veel plezier moeten hebben in een scène, beginnen we van tevoren al met grappen maken en dan hebben we voor de scène al zo'n lol dat het vanzelf komt.

ELIF ÖZAL
Elif is een leuke spontane meid uit Istanbul. Ze heeft progressieve ouders en studeert medicijnen in Turkije. Ilyas heeft ze ontmoet toen hij op vakantie was in Istanbul. Het was liefde op het eerste gezicht en sindsdien hebben ze een gelukkige relatie. Alleen Ilyas woont in Amsterdam en Elif in Istanbul. Dat maakt de relatie natuurlijk niet makkelijk. Maar, zoals ze zeggen, echte liefde overwint iedere afstand en zo ook bij dit stel. Evrim over Elif: 'Ik vind Elif een leuk personage. Ze is niet conservatief, heeft een open mind en een open blik op de wereld. Daarbij is het een heel intelligent meisje."

Op de vraag of Evrim en Elif op elkaar lijken: "Ik ben dan wel eerder naar Nederland gekomen maar we hebben wat dat betreft wel een beetje dezelfde achtergrond; ik ben net als zij in een grote Turkse stad geboren en ik heb ook een vrije opvoeding gehad. Als actrice stop natuurlijk wat van mezelf in het personage Elif. Maar Elif blijft een personage."
  donderdag 10 maart 2005 @ 18:27:25 #23
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25460021
die eerste elif zag er echt totaal anders uit....
Of is dit een foto zonder make-up
pi_25460035
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 18:19 schreef Woelli het volgende:

[..]

de andere was van Sesamstraat !!
Deze Elif ( Evrim Akyigit) heeft ook in Fort Alpha gespeeld, was volgens mij diegene die zelfmoord wilde plegen door uit een raam te springen.....
pi_25460068
quote:
Wauw, super....... Mijn complimenten Iwan!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')