In het vorige topic vroegen we ons al af: wie gaat die deur in trappen?quote:Bettina laat een deur intrappen om Pascal van zijn dronken moeder te redden. De situatie tussen de twee vrouwen escaleert.
Ik wist dat je dit ging zeggen, maar bij 't onderschrift 'lewd and lascivious behavior' moest ik meteen aan Joost denken met z'n bierbuik.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:40 schreef babette21 het volgende:
hoe kun je nou in godsnaam 't hoofd van "dat" over dat van JIM plakken?!??!??!
* Babette is not amused.... maar rest van OP is oke bevonden!
Als Wiv dat roept zal het wel niet!!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:16 schreef Iwan1976 het volgende:
@WIV: Wanneer komt Robert nou eindelijk in VM?
Dat was om Woelie voor de gek te houden. The kid believes everything!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:18 schreef soapie het volgende:
Als Wiv dat roept zal het wel niet!!!!!
dat wordt het denk ik ook wel... [al weet je het nooit bij ONM]quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:01 schreef Wup het volgende:
Leon Roeven mag een hele grote rol worden
[ patient van Klaveren]
stelletje knoeiers zijn 't...quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:41 schreef Wup het volgende:
haha de doktertjes van niks weer
tja de buurvrouw is dood he....quote:wat een waardeloze Essent commercial;(
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:01 schreef Wup het volgende:
Leon Roeven mag een hele grote rol worden
ONM 2 februari 2005, Leo RoevenHans Teeuwen als Fons van Klaveren
[afbeelding]
ONM introduceert de volgende psycho [ wishfull thinking maar hij zou het echt geweldig doen]
beetje mot tussen de gezusters Couwenberg zou geen kwaad kunnenquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:07 schreef babette21 het volgende:
ik vond dat Bettina Berger 't best geinig deed in de laatste scene!
gesprekje met Joyce vond ik minder, maar laat ik eens niet te negatief doen haha
denk wel dat ze 't voortaan kan shaken bij Gyman,
de manier waarop was ook wel wat lullig... [maar hoe terecht!]
hij heeft 'n bekend gezicht, maar z'n naam zegt me helemaal niks...quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:01 schreef Wup het volgende:
ONM 2 februari 2005, Leo Roeven als Fons van Klaveren
ik dacht even dat hij in de video Let it be van Kane zat, maar dat is weer iemand anders. Maar als iemand me kan vertellen waar hij zoal in gespeeld heeft??quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij heeft 'n bekend gezicht, maar z'n naam zegt me helemaal niks...
zou dan - volgens mij - ook pas de eerste keer in 11 jaar zijn... hoe onwerkelijkquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:15 schreef Wup het volgende:
beetje mot tussen de gezusters Couwenberg zou geen kwaad kunnen
zo da's vals....quote:ik vind Joyce in haar rol als advocaat al net zo overtuigend als Hugo als arts......
nee dat was die paardenbek, Andre Arend van Noord aka Pim The Secondquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:20 schreef Viking84 het volgende:
ik dacht even dat hij in de video Let it be van Kane zat, maar dat is weer iemand anders. Maar als iemand me kan vertellen waar hij zoal in gespeeld heeft??
ow, ik vind Andre Arend van Noord ook oke, maar idd. niet als Pim2quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:24 schreef babette21 het volgende:
nee dat was die paardenbek, Andre Arend van Noord aka Pim The Second
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |