Onzin! Een paard is minder boeiend dan een crimineel.quote:Marjolein is veel boeiender dan Gyman voor de 2de keer.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dank je.
Maar als de mods op Frommel lijken, voorzie ik een probleem.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:01 schreef Iwan1976 het volgende:Als de mods consequent zijn laten ze deze open.
Zou best wel eens kunnen... en bij dat inbreken kan Kyra wel een handje helpen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat zou Gyman gaan uitspoken? Ik vrees dat hij oudjes berooft, inbreekt en dope dealt.
Frommel kan ook helpen, want hij jat ook alles wat niet te heet is. Wat dacht je van de scriptie van Fillistijn van Rooien?quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou best wel eens kunnen... en bij dat inbreken kan Kyra wel een handje helpen.
Renée (met accent, maar stoort niet)quote:Op zaterdag 27 november 2004 22:46 schreef Orginial het volgende:
Zoiets heet Renee.
Nee, maar die broek in de vorm van een eternietbloembak wel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Renée (met accent, maar stoort niet)
Nou! Zo lang van te voren was het nou ook weer niet.quote:Als ik een topic 5 minuten van te voren open; kan ik ook eerder zijn!
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:15 schreef Wup het volgende:
zullen we niet meer zeuren over topics....
zo belangrijk is het allemaal niet
Nee mij boeit het ook niet hoor.Maar weet_ik_veel topics bevatten nooit leuke OP`s,fotos en links enzo.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:15 schreef Wup het volgende:
zullen we niet meer zeuren over topics....
zo belangrijk is het allemaal niet
sorry, maar van Gyman kan mijn fantasie niet echt op hol slaanquote:Op zaterdag 27 november 2004 23:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Back to Gyman. Wup, wat denk je dat hij volgende week flikt?
Ja en half 2005 ook in de film "Deining II", samen met Isis Cabolet.quote:Lizzy is trouwens binnekort op RTL4 te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |