Waarom is het weer Kyra??quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat ik met de spelling van Het Groene Boekje geen kut te maken heb!? Als er niemand meer kan schrijven wordt de taal op dyslectici aangepast. Doe ik niet aan mee!
Heel ONM is nowadays bagger, dus is de titel perfect.
Je hebt gelijk. De volgende keer zal ik een topic over Iris openen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:29 schreef Woelli het volgende:
Waarom is het weer Kyra??
Vorige Topic was het ook al kyra..![]()
okeequote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De volgende keer zal ik een topic over Iris openen.
Doe maar niet, doe maar over Joycequote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Iris wordt aan het einde van dit seizoen door Niels aan paal 17 vastgebonden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
The Odd Couple?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:58 schreef haagse_elfje het volgende:
volgende topic gaat of over joyce of over marjolein klaar punt uit
Doe dat dan nog een keer, beetje nadenkenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb ooit een topic over Joyce geopend. Ik heb aan mijn plicht voldaan.
Dank voor je steun, aan jou heb ik watquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:58 schreef haagse_elfje het volgende:
volgende topic gaat of over joyce of over marjolein klaar punt uit
Nog niet zo lang geleden vond je Joyce nog leuk........quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Luister eens ff. Van Joyce en Horsie Curie heb ik de neus vol, dus: opsodemieteren met die twee rimpelreten.
dat zou een mooie cliffhanger zijn en dan probeert Ilyas haar te redden maar hellaas de golven trekken hem ook mee en dan is het ook dag Ilyasquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Iris wordt aan het einde van dit seizoen door Niels aan paal 17 vastgebonden.
Ze probeert nog even naar adem te happen, maar valt dan toch ten prooi aan de golven...
Dag Iris.
Ze is ook niet boeiend, maar als ik weer een topic over boeiende Iris open staan ze hier ook op de achterste poten.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:15 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb mijn neus meer dan vol over dat eeuwige gezeik over Kyra, Kyra is niet boeiend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |