Neem eens de moeite om zelf iets te lezen.quote:Door wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar Jort Kelder Award 2004
Zoek zelf ook eens wat uit.quote:Wie stond er nou naast Erik op die VM-foto?
Nee, het is een ander mokkel. Ik weet haar naam ff niet meer.quote:Dus het kan wel Renee Vervoorn zijn? Die heeft ze alleen wat groter van voren volgens mij
Idd.quote:Wat heb je nou aan 2 open topics Kunnen de mods beter die andere sluiten, deze loopt beter
Daarvan is geen sprake. Chris heeft volgens mij helemaal niemand op het oog, op dit moment.quote:Maar als ik het goed begrijp wil Chris Sanne dus terug?
quote:Op woensdag 15 december 2004 04:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
En WIV maakte wederom geen hoax, want waarom zou men Lizzy dan drie maanden uit de serie schrijven? Dikke buiken waren anders toch ook geen probleem? Ariel had 'm constant.
ach gut gaat ze zoon lief verbieden om naar die kakkerlakken te gaan, dat is geen verbod maar een zegen. Dus nu haat hij die bitch van een vriendin van haar ook, ik denk dat onze Gyman stiekem die vriendin van zijn moeder wel ziet zitten en zich graag zou willen laten instoppen door Mamma Marjolein...... Goh waarom zou Kyra zich eigenaardig gedragen...mmmmm.....hun kunnen zo met zijn drieën in een reclame van duo penotti....Chrisje nerveus het arme schaap, ja dat zal ik ook zijn na al die talloze leuke opmerkingen over inlikken en zo want dat gaat hem niet zo goed af....dat inlikken...hij likt zich er meer uit dan in....quote:Op woensdag 15 december 2004 04:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Woensdag 15 december
Machteloze Renee verbiedt Gyman de rest van het seizoen naar Ajax te gaan. Hij haat zijn moeder en die trut van een vriendin van haar. Hugo regelt het zo dat hij met Kyra kan lunchen, maar Kyra gedraagt zich eigenaardig. Chris is nerveus als hij zijn eindbeoordeling van Renee moet krijgen.
.
Spammen?quote:Op woensdag 15 december 2004 07:30 schreef Duiveltja het volgende:
Laat dat spammen de volgende keer maar achterwege![]()
zou goed kunnen....quote:Op woensdag 15 december 2004 09:25 schreef MiLalaa het volgende:
Hallo allemaal, hoewel ik het wel kijk, heb ik nooit zoveel te melden over ONM, vandaar nooit posts, maar ik dacht dus dat diegene naast Erik op de foto in de VM Marlies was.. ??
We weten allemaal op wie Chris een oogje heeft...quote:Op woensdag 15 december 2004 05:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Chris heeft volgens mij helemaal niemand op het oog, op dit moment.
BRON: Yorinquote:ONM in de Pers
Iedere week vind je stapels informatie over ONM in de bladen, zijn acteurs te zien op tv en geven actrices de meest gevoelige interviews in glossy's. Eigenlijk is er zoveel te vinden dat je het amper bij kunt houden. Denk je ook wel eens: 'Had ik dat artikel maar gelezen...' of 'Nee, weer een interview met mijn favoriete ONM acteur gemist...'
Vanaf nu heb je geen enkel excuus meer om ook maar één item te missen! Wekelijks vind je hier een lijst met niet te missen bladen, tv programma's en theaterstukken. Wat heeft het land te melden over je favoriete soap?
Met gepaste trots presenteren wij ONM in de Pers.
dat is wel leuk....quote:
die Chris hij blijft geweldig!quote:Op woensdag 15 december 2004 11:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
We weten allemaal op wie Chris een oogje heeft...
Hij is alleen een beetje nerveus...
[afbeelding]
wil ik ook welquote:Op woensdag 15 december 2004 08:35 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat onze Gyman stiekem die vriendin van zijn moeder wel ziet zitten en zich graag zou willen laten instoppen door Mamma Marjolein......
ik zou er ook geen bezwaar tegen tekenen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |