quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Pim heeft de afleveringen in Brazilië geregisseerd.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iwan: het moet zijn:
ONM #106: Kyra's Hoerenpraktijken
Met OE!
Is dat nodig met haar uiterlijk?quote:Op woensdag 19 januari 2005 07:28 schreef Svensational het volgende:
Die Yolanthe is wel lekkerZe zal dus wel niet kunnen acteren
hmmm valt wel mee..quote:Op woensdag 19 januari 2005 07:28 schreef Svensational het volgende:
Die Yolanthe is wel lekkerZe zal dus wel niet kunnen acteren
ze heet yolanthe in het echt en ze speelt een julia geloof ikquote:Op woensdag 19 januari 2005 08:44 schreef Svensational het volgende:
Is yolanthe haar echte naam op speelt ze haar?
Weer een GTST'er naar ONMquote:Twee weken voor Kerstmis werd hij gebeld voor een rol in 'ONM', sinds dit seizoen de nieuwe naam van 'Onderweg naar morgen'. "Dat is heel grappig gelopen. Eerst zochten ze namelijk een BN'er voor maar één ochtend. Toen kon ik niet. Maar ik heb toen wel meteen tegen het castingbureau gezegd dat ik weer vaker voor televisie wilde werken. De volgende dag werd ik al gebeld voor een rol in 'ONM'." Over vier weken mag hij zich melden op de set en in week 16, een week voordat hij voor de tweede keer vader wordt, is hij voor het eerst te zien.
Over het karakter dat hij gaat spelen wil hij wel een tipje van de sluier oplichten. "Ik speel iemand die anderen onder zijn invloed probeert te krijgen. Een machtswellusteling zeg maar. Ik ga proberen zo veel mogelijk uit de rol te halen. Wellicht ga ik ook iets doen met mijn kapsel en kleding. Het leuke is dat ik ook mensen achter de schermen ken. Zo ken ik Patrick Dierdorp, de producent van 'ONM', al vanaf mijn eerste soapdag in 1990; toen ik begon bij 'GTST' was hij runner. Ik mag hem graag, evenals 'ONM'-regisseur Pim Vosmaer, die ik nog ken uit het artiestenelftal van 'GTST'. Ach weet je, ik ben gewoon acteur en als de rol leuk is..."
hm ik weet toch vrij zeker dat Koen die naam wel eens genoemd heeft...quote:Iwan: In aflevering 11.119 (DO. 12-02-2004) heeft Arthur het over z'n ex-vrouw gehad, maar haar naam is niet genoemd. En ook op de vraag hoe de eerste vrouw van Koen heet, moet ik je het antwoord schuldig blijven.
kijk, dat zijn toch ook interessant wetenswaardighedenquote:Iwan: Wel kan ik je vertellen dat JP dit jaar 25 jaar in de Engel/Dok werkt... en dat Kyra dit jaar haar 25ste verjaardag viert...
Absoluut, heb ik verschrikkelijk om gelachen! En Kim Pieters volgens mij ook haha...quote:maar 't is betreurenswaardig dat de Niels-Claire-lijn nu echt afgesloten is..........
Wup: maar het heeft wel de lolligste scene van seizoen 12 opgeleverd
ze zijn rap, hij komt pas over 4 maanden....quote:
Ik zie nu de dubbele betekenis pasquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:01 schreef Svensational het volgende:
Cor de Zeeuw mag allleen terug komen rollen als hij door Hero gespeeld wordt
quote:Op woensdag 19 januari 2005 10:02 schreef Svensational het volgende:
Ik zie nu de dubbele betekenis pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |