quote:Op maandag 1 november 2004 01:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Hier eindelijk eens een topic over mijn Iris.
Zo mooi! Een vrouw moet haar schoonheid met anderen delen.quote:Op maandag 1 november 2004 01:40 schreef Iwan1976 het volgende:Iris Kroon
Om precies te zijn:quote:Op maandag 1 november 2004 01:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo mooi! Een vrouw moet haar schoonheid met anderen delen.
Vierendelen!quote:"De schoonheid van de vrouw is niet van haar alleen. Zij heeft de plicht die te delen."
Denk maar niet dat jij er een kwart van krijgt.quote:Vierendelen!
Volgende keer niet meer vals spelen heh!quote:Op maandag 1 november 2004 01:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hier verder.
Ik had mijn bril niet op. Ik zag het niet goed. Ik dacht: "open dan maar een topic."quote:Op maandag 1 november 2004 01:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgende keer niet meer vals spelen heh!
Het laatste bericht van het vorige topic was van 01:20u en dit topic is geopend om 01:18u...
d.w.z. het vorige topic was nog niet vol.![]()
Tegenover mij is Vroman een kleine jongen met dit soort practijken.quote:EDIT: Dat doet een vroom man niet... een Vroman wel.![]()
Ik weet het... het is al laat, maar toch... het blijven vreemde praktijken.quote:Op maandag 1 november 2004 02:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tegenover mij is Vroman een kleine jongen met dit soort practijken.
Net als Frommel heb ik met de nieuwe spelling en met andere mensen niets te maken.quote:Op maandag 1 november 2004 02:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik weet het... het is al laat, maar toch... het blijven vreemde praktijken.![]()
20 jaar geleden werd het ook al met een 'k' geschreven... dus het 'nieuwe' is er wel van af.quote:Op maandag 1 november 2004 02:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Net als Frommel heb ik met de nieuwe spelling en met andere mensen niets te maken.
20 Jaar geleden scheet jij toch nog in de diapers?quote:Op maandag 1 november 2004 02:36 schreef Iwan1976 het volgende:
20 jaar geleden werd het ook al met een 'k' geschreven... dus het 'nieuwe' is er wel van af.
hou op, de tranen springen spontaan weer in mijn ogen...quote:Op maandag 1 november 2004 12:16 schreef Markie-Mark het volgende:
Het afscheid van Claire komt nu wel erg dichtbij
yessssss.... eindelijk,quote:Op maandag 1 november 2004 11:57 schreef babette21 het volgende:
* Babette maakt het - ondanks eerdere uitspraken - toch weer aan!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |