effies topics teruglezen, Iwan heeft dat kortgeleden geplaatstquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:17 schreef tybalt2 het volgende:
Heeft iemand nog caps van de eerste scenes van Claire in ONM? Ik kan me herinneren samen met Daphne op een terras of in 't seapaert?
oeps zal een keer in 1x goed gaan haha...quote:
Claire, Niels, jij, ik en traag?!?!??!quote:dit topic moet traag gaan, dan kan ik mn verzameling Claire-Niels filmpjes kwijt:)
ga ik ook in de herkansing gooien, zou 't wel moeten doen.....quote:
ik heb hem binnengehaald maar voor anderen: er moet nog http:// voor het adres gezet wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:42 schreef babette21 het volgende:
oeps zal een keer in 1x goed gaan haha...
herkansing: ONM 31-12-2004
mja kan ik ongegeneerd mn caps rondstrooien:)quote:Claire, Niels, jij, ik en traag?!?!??!
niet goed?quote:ga ik ook in de herkansing gooien, zou 't wel moeten doen.....
jaja hij's leuk; dit was 't begin van mijn ik-kan-die-Claire-wel-waarderen-periode....quote:ONM 01 december 2003, Niels de charmeur
wat 'n beginnersfout.... Tara is niet de enige die oververmoeid is geloof ik....quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:50 schreef Wup het volgende:
ik heb hem binnengehaald maar voor anderen: er moet nog http:// voor het adres gezet worden
strooi maar rond hoor!!!quote:mja kan ik ongegeneerd mn caps rondstrooien:)
2002quote:
ik heb Niels een hele tijd niet leuk gevondenquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:52 schreef babette21 het volgende:
jaja hij's leuk; dit was 't begin van mijn ik-kan-die-Claire-wel-waarderen-periode....
zoals bekend vond ik haar daarvoor een domme koe... *schaam schaam*
Begon ze zich eindelijk los te weken van Hugo-met-z'n-enge-plukkies,
en dat geflirt met Frida om een baan.... Geweldig echt!
en toen begon ook nog 's 't grote gekonkel met Niels, mijn held sinds dag 1....
RealPlayerquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:06 schreef Airelle het volgende:
Sorry dat ik zoveel vragen stel.
Maar .RM wat is dat voor iets? en waar open ik het mee?
Eindelijk weer een bitchfight.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:16 schreef Wup het volgende:
Wendy mag blijven, ze was leuk
Was niet echt een bitchfightquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een bitchfight.
Ik hoop dat Joyce en Wendy Marnix te grazen gaan nemen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |