Wat nou weer? Ze zei het toch zelf?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:34 schreef Wup het volgende:
haha, mafkees
Ik doe zoals jij doet! Ik zeik andermans topic zo rap mogelijk vol!quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:37 schreef Wup het volgende:
ben je heel verbaasd als ik hier niet van onder de indruk ben
on topic maar zou ik zo zeggen
dan mag w_i_v toch wel #102 krijgen voor zijn rekening als een kleine goedmakertje....quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:37 schreef Wup het volgende:
ben je heel verbaasd als ik hier niet van onder de indruk ben
on topic maar zou ik zo zeggen
Ach ja, ik doe #102 t/m #116 wel .....quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:38 schreef haagse_elfje het volgende:
o o ik vind inderdaad lullig voor w_i_v ik liet die topic idd sluiten voor hem, want hij zou #101 doen tenminste dat wou hij....
ik moet wel ff eerlijk te kennen geven dat ik de OP wel vet gaaf gemaakt vind
Beetje sneu van je hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:34 schreef Wup het volgende:
haha, mafkees
mag er ook dan een marjolein is de liefste tussen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach ja, ik doe #102 t/m #116 wel .....
* Orginial kijkt versmakelijk naar de rellen.Iemand popcorn?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:41 schreef Wup het volgende:
[..]
zo jij bent grof... je weet niet waar je het over hebt
Hij krijgt een longontsteking en zakt in elkaar. Iris vindt 'm en verzorgt 'm in een afgesloten kamer, zonder dat Joyce of Bettina er van op de hoogte zijn. Na een paar weken is hij weer beter en moet hij dagelijks bij surrogaat-Ellen in het potje pissen om te zien of hij clean blijft.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:40 schreef haagse_elfje het volgende:
De grote vraag is hoe lang mogen we niels nog aanschouwen?: Of wordt hij echt genageld aan het kruis?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij krijgt een longontsteking en zakt in elkaar. Iris vindt 'm en verzorgt 'm in een afgesloten kamer, zonder dat Joyce of Bettina er van op de hoogte zijn. Na een paar weken is hij weer beter en moet hij dagelijks bij surrogaat-Ellen in het potje pissen om te zien of hij clean blijft.
]quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial kijkt versmakelijk naar de rellen.Iemand popcorn?![]()
Tuurlijk. Speciaal voor mijn favoFOK!'ster.quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:43 schreef haagse_elfje het volgende:
mag er ook dan een marjolein is de liefste tussen?
Dat is niet waar.quote:w_i_v heeft vaak genoeg topics voor anderen weggekaaapt, lijkt me zo.
Nee, wel een muilpeer, hahahahahahahaha!quote:* Orginial kijkt versmakelijk naar de rellen.Iemand popcorn?
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Speciaal voor mijn favoFOK!'ster.
hoezo waarom?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Niels wordt hopenlijk niet net zo'n lul als Hugo.
zit er wel dik in, misschien zijn hu ook stiekem nog familie van elkaar...quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Niels wordt hopenlijk niet net zo'n lul als Hugo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |