De Schaker... maar het moet nog blijken of dat een goede zet is.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:12 schreef pberends het volgende:
Wie wordt na Arthur, Spijkerman en Hilly de bullebak van ONM? Weer niemand
vindt je hem ook zo tegenvallen?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
De Schaker... maar het moet nog blijken of dat een goede zet is.
Dat viel mij ook al op jaquote:Mijn God! Wat heef die Tara een joekels! Zo! Dat moest ik ff kwijt.
Zeik nietquote:Op woensdag 10 november 2004 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgende keer open ik een topic als dit nog bij pagina 4 is. Blijkbaar mag dat!
Wij hebben ook andere dingen te doen dan de hele tijd te F5-en op SHOquote:Op woensdag 10 november 2004 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgende keer open ik een topic als dit nog bij pagina 4 is. Blijkbaar mag dat!
Net een ziekenhuis kamer????? Hebben we daar nou maanden op moeten wachten!!!!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:22 schreef Wup het volgende:
btw: vandaag voor het eerst Renee's huisje
Heb ik jou wat gevraagd?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Zeik niet![]()
Ik volg alleen maar jouw voorbeeld!quote:Op woensdag 10 november 2004 20:33 schreef Duiveltja het volgende:
En idd niet zo zeuren
Hillard Kroon stak met een scalpel in haar buik. Daardoor verloor Claire haar baby en uiteindelijk haar leven.quote:Op woensdag 10 november 2004 20:37 schreef xstephaniex123 het volgende:
hey mensen!
wat was r nou met claire gebeurd(waardoor ze dus dood ging)?ik had het niet helemaal gevolgd, vandaar.
haha, ja da's leuk voor luxaflexscenes:)quote:Op woensdag 10 november 2004 20:34 schreef soapie het volgende:
Net een ziekenhuis kamer????? Hebben we daar nou maanden op moeten wachten!!!!![]()
Wat is er met de zus van Ilyas?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:41 schreef toiletseatgirl het volgende:
Is Calire dood ofzo?
Wie is Hillard en waarom deed ie het? Ik volg het af en toequote:Op woensdag 10 november 2004 20:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hillard Kroon stak met een scalpel in haar buik. Daardoor verloor Claire haar baby en uiteindelijk haar leven.
Hij werd knettergek. Voor de rest verwijs ik je naar de topics ONM # 1 t/m 88 ....quote:Op woensdag 10 november 2004 20:43 schreef gexxz het volgende:
Wie is Hillard en waarom deed ie het? Ik volg het af en toe![]()
Goh... loop je me nu te quoten?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jouw topic was al open toen het vorige nog niet vol was.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Goh... loop je me nu te quoten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |