Het is belangrijk. Dat kan Dr. Coffeeboy bij anderen ook flikken als hij straks op de pep zit.quote:het was niet zozeer Iris alleen
maar het halve ziekenhuis bemoiede zich met dit volkomen onbenullig gedoetje
alsof die lui niks belangrijkers te doen hebben in dat ziekenhuis
Gaat 't een keer niet over Iris, is het ook niet goed. Volgende keer open ik een topic over Frommel. Eens kijken of je dan niet mekkert.quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:54 schreef Airelle het volgende:
Hugo... whaha
Zeur ik dan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Gaat 't een keer niet over Iris, is het ook niet goed. Volgende keer open ik een topic over Frommel. Eens kijken of je dan niet mekkert.
mja, ik had me nou eemaal verheugd op een wild Nielslijntje en het was niet erg de bedoeling dat Iris daarin voor ging komen.....quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is belangrijk. Dat kan Dr. Coffeeboy bij anderen ook flikken als hij straks op de pep zit.
Ik kan die zooi van jou niet bekijken. Er komt alleen geluid en 't lukt Windows Media Player 9.0 niet om de benodigde codecs te downen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:00 schreef Wup het volgende:
ps: heb je laatst dat Arthur filmpje wat ik had neergezet bekeken
Arthur in de deuropening: 'en wat is er met die vrouw van dokter stink.... eh... knoeier':)
Kijk! Dat heb ik nou met Lizzy, Iris en Joyce_en_Roxylovertje. Onomstotelijk lekker!quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:07 schreef digispeed het volgende:
ik vind hugo een lekker ding.
da's goedbedoelde rotzooi:)quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik kan die zooi van jou niet bekijken. Er komt alleen geluid en 't lukt Windows Media Player 9.0 niet om de benodigde codecs te downen.
ach sommige dingen zijn best voor herhaling vatbaarquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar met Niels wordt de verhaallijn van Hugo, een paar jaren geleden, herhaald. Pepvreten tot ie er bij neervalt en dan moet de inmiddels afgestudeerde Iris 'm oplappen.
nee joh, hij heeft een vriendin.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kijk! Dat heb ik nou met Lizzy, Iris en Joyce_en_Roxylovertje. Onomstotelijk lekker!
Weet je trouwens dat Robin Rienstra irl een homo is? Hij is de vaste partner van Dennis Overeem.
Codecs moet je zelf downloaden en niet door de Windows Bagger Player.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik kan die zooi van jou niet bekijken. Er komt alleen geluid en 't lukt Windows Media Player 9.0 niet om de benodigde codecs te downen.
yep, dat was de Hugo-top-periodequote:Op dinsdag 23 november 2004 22:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou Wup, dan weet je gelijk hoe iemand zich voelt als hij benzodiazepines gebruikt.
Ja, moet ik even opzoeken... volgens mij was dat rond 13/14 januari 2003:quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:17 schreef Wup het volgende:
Iwan heb jij screens van Hugo hoe hij in dat bedje lag te shaken en te krijsen toen hij moest afkicken van Claire
dat was zo vermakelijk......
quote:"Hugo is stomdronken van de trap van het hotel gevallen. Claire kan het niet over haar hart verkrijgen om hem aan zijn lot over te laten. Claire vermoedt dat Hugo aan drugs verslaafd is. Ze vraagt het Hugo op de man af."
Wat heb ik aan een zooi die in het Italiaans zegt dat de pagina niet bestaat?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Codecs moet je zelf downloaden en niet door de Windows Bagger Player.
een maandje later denk ikquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, moet ik even opzoeken... volgens mij was dat rond 13/14 januari 2003:
Ze draagt in elk geval sexy schoenen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:25 schreef BVO het volgende:
Nathalie is erg leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |