Nee.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:57 schreef haagse_elfje het volgende:
heeft iemand trouwens het intervieuw met mevr Berger die in de televizier deze week stond?
ik krijg die gids altijd van de buren om hem onder de scanner te proppen maar ze zijn steeds maar niet thuis....quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:57 schreef haagse_elfje het volgende:
heeft iemand trouwens het intervieuw met mevr Berger die in de televizier deze week stond?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee.
En dat hou ik liever zo![]()
je kan moeilijk gaan inbreken bij zequote:Op vrijdag 26 november 2004 15:58 schreef Wup het volgende:
[..]
ik krijg die gids altijd van de buren om hem onder de scanner te proppen maar ze zijn steeds maar niet thuis....
normaal komen ze hem altijd brengen als er ONM instaat maar volgens mij zijn ze stiekem op vakantie ofzo...quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:03 schreef haagse_elfje het volgende:
je kan moeilijk gaan inbreken bij ze
quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:57 schreef haagse_elfje het volgende:
brr.... zolang ze niets te doen krijgt is ze primaquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:40 schreef MirSus het volgende:
vond mevr. Berger gister trouwens wel weer
Hoop dat ze weer eens écht wat te doen krijgt! (maarja, die hoop begin ik langzaam aan op te geven sinds Renee alleen nog maar als beeldvulling door de gangen v/h AZB wandelt)
haiii babetje........quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:43 schreef babette21 het volgende:
Geef ons heden...
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:42 schreef Wup het volgende:
[..]
ik zie liever Joyce wat vlammen
Zo doe je niet tegen Irisquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:48 schreef babette21 het volgende:Niels was ook gisteren weer mijn held van de dag, vooral toen ie tegen Iris uitviel: Mooooooven!!!
dan moet ze maar uit zijn lijntje blijvenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:50 schreef BVO het volgende:
Zo doe je niet tegen Iris
nah, elke enigszins boeiende verhaallijn wordt door dat kind verziekt.....quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:51 schreef Wup het volgende:
[..]
dan moet ze maar uit zijn lijntje blijven
ze is van de nieuwkomers wel de enige die steeds de behoorlijke lijntjes krijgt.....quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:57 schreef babette21 het volgende:
nah, elke enigszins boeiende verhaallijn wordt door dat kind verziekt.....![]()
Mijn helden: Niels en Wup....quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:01 schreef Wup het volgende:
Niels Richter, ONM 25 november 2004
[afbeeldingen van Niels]
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
Mijn helden: Niels en Wup....![]()
en nu ga ik echt.....
Iris wel lief!quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo doe je niet tegen Iris.
.
Forum Opties | |
---|---|