Das waarquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:18 schreef BVO het volgende:
Jij hebt dan ook geen smaak.
foto??quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iris is gewoon een meid om op te vreten! Graaaaaauuuuwww!
Ze is niet lelijk (imo).. een mannekop heeft ze wel een beetje ja..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:21 schreef Svensational het volgende:
Iris is lelijk, heeft een mannenkop en kan neit acteren
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:20 schreef duckes het volgende:
[..]
foto??
Maar jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat maar aan een man over.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:22 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk (imo).. een mannekop heeft ze wel een beetje ja..
en acteren gaat beter![]()
![]()
Een mannenkop? Ja, een kop om mannen aan te trekken, ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:22 schreef dunn0w het volgende:
... een mannekop heeft ze wel een beetje ja..
en acteren gaat beter![]()
![]()
Daar kom jij niet voor in aanmerking met je gerap en je trainingspak.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:23 schreef Svensational het volgende:
Laat dat maar aan een man over.
Na-aperd!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat maar aan een man over.
Vind ik Aram leuk?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een mannenkop? Ja, een kop om mannen aan te trekken, ja.
Jij bent een vrouw en kunt dat niet beoor.... laat maar .... zo lang jij Aram van de Rest leuk vindt willen we jou hier niet meer horen.
Ja, want als er anti-Irisverhalen zijn staan jullie wijven met alle handen op één buik, dus als Wup Aram van de Rest leuk vindt, vind jij dat ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:29 schreef dunn0w het volgende:
Vind ik Aram leuk?![]()
![]()
Nee, dat vind ik niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, want als er anti-Irisverhalen zijn staan jullie wijven met alle handen op één buik, dus als Wup Aram van de Rest leuk vindt, vind jij dat ook.
Wegens het feit dat jij doorgaans moeite met schrijven hebt, was ik er al van uit gegaan dat ik de zin omgekeerd moest interpreteren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:32 schreef dunn0w het volgende:
En ik ben niet anti-Iris... lees eerst die post eens goed man!
* zuchtquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wegens het feit dat jij doorgaans moeite met schrijven hebt, was ik er al van uit gegaan dat ik de zin omgekeerd moest interpreteren.![]()
Lekker!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:42 schreef dunn0w het volgende:
* zucht![]()
En dan moet ik het weer missen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lekker!
Iris zorgt vandaag voor heel wat actie. Ze gaat Hillard keihard bedreigen! Ze krijgt daarbij steun uit onverwachte hoek: van Chris Vroman. Na de mislukte relatie met Sanne gaat hij 't bij Iris proberen.
Dankje Dunnow voor my avater!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:46 schreef dunn0w het volgende:
[..]
En dan moet ik het weer missen.
Kga oppassen
Daarvoor heeft Philips in 1967 een geweldige uitvinding gedaan: de vcr, heden zelfs in combinatie met digitale technieken te gebruiken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:46 schreef dunn0w het volgende:
En dan moet ik het weer missen.
Kga oppassen
Jij hebt echt een slecht geheugen he!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daarvoor heeft Philips in 1967 een geweldige uitvinding gedaan: de vcr, heden zelfs in combinatie met digitale technieken te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |