Ik vind haar nu al een siliconenmuts die onterecht over Dr. C. Vroman walst.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:08 schreef tybalt2 het volgende:
Ik vond Tanja echt briljant vanavond! Ben nu al fan..
Lees de titel dan eens goed!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:12 schreef pberends het volgende:
Hopelijk de laatste Iris-titel
Ehhhhh .... dat is haar echte haar. Zo draagt ze het irl.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:14 schreef tybalt2 het volgende:
Ja kyra is inderdaad een beetje ontploft...
Shirina??!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:14 schreef pberends het volgende:
Of dat Chris 'm expres laat ontsnappen om iemand te pesten.
Waarom een topictitel over een lelijk iets dat slechts een paar maanden zal meedoen?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:15 schreef pberends het volgende:
Ik had liever een Tanja Jess topictitel. En ze speelt dus ene Marjolein?
ONM holt keihard achteruit door die Duitse.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:18 schreef BVO het volgende:
De serie is gelijk drie keer zo goed, nuTanja
erin speelt.
.
Zij lelijk? Ga naar Hans Anders gek!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Waarom een topictitel over een lelijk iets dat slechts een paar maanden zal meedoen?
Ze heeft siliconen in haar nepjoekels en een paar kilo botox in haar hamsterwangen. Kortom: lelijk als de nacht.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:22 schreef pberends het volgende:
Zij lelijk? Ga naar Hans Anders gek!
quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze heeft siliconen in haar nepjoekels en een paar klio botox in haar hamsterwangen. Kortom: lelijk als de nacht.
Tegen Petra Kagchelland en Nikkie Plessen kan ze niet op. Never. Zelfs Tara II ziet er beter uit.
Ja, net als Bettina Bergerquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Is Tanja Duits??
Klopt, maar fysiek stelt ze 0,0 voor.quote:En ik vond haar ook heerlijk tegen Chris.
Ja, maar dan wel met een echt lekker wijf. Laat Lotus Verburg maar weer opdraven. Of Gina Rodrigues.quote:Hopelijk gaan we meer van dat soort spetterende momenten krijgen
Dat kuiltje maakt Nikkie nou net zo sexy (w.b. het gezicht). Ik bespeur hier bij jou en sommige andere vrouwen een portie jaloezie.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, mijn huisgenoot en ik waren het erover eens dat Lizzy een ranzig kuiltje in haar kin heeftIk wil Lizzy 1 terug
Ik moest er erg aan wennen, maar nu valt het bij mij niet meer op.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, mijn huisgenoot en ik waren het erover eens dat Lizzy een ranzig kuiltje in haar kin heeftIk wil Lizzy 1 terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |