effies topics teruglezen, Iwan heeft dat kortgeleden geplaatstquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:17 schreef tybalt2 het volgende:
Heeft iemand nog caps van de eerste scenes van Claire in ONM? Ik kan me herinneren samen met Daphne op een terras of in 't seapaert?
oeps zal een keer in 1x goed gaan haha...quote:
Claire, Niels, jij, ik en traag?!?!??!quote:dit topic moet traag gaan, dan kan ik mn verzameling Claire-Niels filmpjes kwijt:)
ga ik ook in de herkansing gooien, zou 't wel moeten doen.....quote:
ik heb hem binnengehaald maar voor anderen: er moet nog http:// voor het adres gezet wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:42 schreef babette21 het volgende:
oeps zal een keer in 1x goed gaan haha...
herkansing: ONM 31-12-2004
mja kan ik ongegeneerd mn caps rondstrooien:)quote:Claire, Niels, jij, ik en traag?!?!??!
niet goed?quote:ga ik ook in de herkansing gooien, zou 't wel moeten doen.....
jaja hij's leuk; dit was 't begin van mijn ik-kan-die-Claire-wel-waarderen-periode....quote:ONM 01 december 2003, Niels de charmeur
wat 'n beginnersfout.... Tara is niet de enige die oververmoeid is geloof ik....quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:50 schreef Wup het volgende:
ik heb hem binnengehaald maar voor anderen: er moet nog http:// voor het adres gezet worden
strooi maar rond hoor!!!quote:mja kan ik ongegeneerd mn caps rondstrooien:)
2002quote:
ik heb Niels een hele tijd niet leuk gevondenquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:52 schreef babette21 het volgende:
jaja hij's leuk; dit was 't begin van mijn ik-kan-die-Claire-wel-waarderen-periode....
zoals bekend vond ik haar daarvoor een domme koe... *schaam schaam*
Begon ze zich eindelijk los te weken van Hugo-met-z'n-enge-plukkies,
en dat geflirt met Frida om een baan.... Geweldig echt!
en toen begon ook nog 's 't grote gekonkel met Niels, mijn held sinds dag 1....
RealPlayerquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:06 schreef Airelle het volgende:
Sorry dat ik zoveel vragen stel.
Maar .RM wat is dat voor iets? en waar open ik het mee?
Eindelijk weer een bitchfight.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:16 schreef Wup het volgende:
Wendy mag blijven, ze was leuk
Was niet echt een bitchfightquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een bitchfight.
Ik hoop dat Joyce en Wendy Marnix te grazen gaan nemen.![]()
Ik vond Robert vanaf het begin geweldig, maar Niels was gewoon okequote:Op vrijdag 17 december 2004 21:10 schreef Wup het volgende:
ik heb Niels een hele tijd niet leuk gevonden
toen Claire weg ging vorig seizoen .... een hele maand notabene....
en toen die belgische stoeipoes op kwam draven
het heeft heel lang geduurd voor Niels weer een beetje leuker werd:(
ow ik kon dat mens wel schieten toen want ze had Niels helemaal verpest
edit: ik kreeg het meteen weer helemaal op mn heupen toen ik Joyce haar naam vandaag in zag typen:)
Dit is het seizoen waarin alle relatieproblemen binnen 3 uitzendingenquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat Joyce en Wendy Marnix te grazen gaan nemen.![]()
hele verhaallijn gemist, maar wb Suzy maakt me dat erg weinig uit...quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
ow dit weet ik nog wel ja... dat moest Duuk nog voor haar uit gaan vechten later
zullen we het maar niet meer over de gevolgen van een slechte tegenspeler hebben!?quote:het waren niet Sids topscenes... hoe zou dat nou komen;)
ja Renee kan daar nog een hoop van leren....quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dit is het seizoen waarin alle relatieproblemen binnen 3 uitzendingen
met een sisser aflopen dus reken er maar niet teveel op...
Wendy had Marnix overigens al veel eerder op z'n bek moeten timmeren....
Ik vond Joyce wel amusant, ze sprak Marnix aan zoals Renee Gyman aan zou moeten spreken
Claire is geen geest maar een fantasie...quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:10 schreef haagse_elfje het volgende:
Die Niels vrijen met een zo een good looking geest hoe komen ze erbij
aha...ook toen hij aan het bellen was..... ik was al aan het twijfelen speelt ze nou een fantasie of een geest ,wat is ook eigenlijk het verschil, behalve dat het "geesten" gedoe best afgezaagd is....quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
Claire is geen geest maar een fantasie...
en volgens mij lag Niels te pitten, verder niks...
edit: en Kim Pieters heeft de eer aan zichzelf gehouden, ze is zelf opgestapt...
omdat ze toch super isquote:Op zaterdag 18 december 2004 03:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
En waarom weer een topic over Claire?
Nee, bij mijn weten is ze niet zwanger.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:56 schreef Woelli het volgende:
Trouwens is Lizzy zwanger,, ik heb namelijk 2 afleveringen gemist!!
Okee, dankuquote:Op zaterdag 18 december 2004 10:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, bij mijn weten is ze niet zwanger.
volgende keer maar een Iris&Marjolein zijn de liefsten topic?quote:Op zaterdag 18 december 2004 03:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
En waarom weer een topic over Claire?
Geen Evelien topic?quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:27 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
volgende keer maar een Iris&Marjolein zijn de liefsten topic?![]()
er is weer een nieuwe evelien en wie weet past ze precies in het straatje stijn en nu gauw optrotten!quote:Op zaterdag 18 december 2004 03:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Veel soeps is er gisteren niet gebeurd, geloof ik ...
ze deed niets bij mij...quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Geen Evelien topic?
Met die bril zag ze er nogal snollerig uit zeg.
Krijgt zij een grote rol de aankomende tijd?
joost is niet blij daarmee....quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:29 schreef babette21 het volgende:
Lizzy is wel zwanger, zie verhaaltjes volgende week [vorig topic]
Ow oke.quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
joost is niet blij daarmee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |