en Kyra er bij!quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:50 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop dat ze voor geen een kiest want ze zijn alletwee om te kotsen
Oh??quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:50 schreef haagse_elfje het volgende:
Kyra mag wel les nemen bij tante Joyce! die weet hoe het moet!
tante Joyce is niet echt het voorbeeld voor goedlopende,langdurige relaties.. al kan zij daar zelf niet altijd wat aan doen natuurlijk (papa v. Lizzy, mr.Klein..)quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:50 schreef haagse_elfje het volgende:
Tjah hoelang heeft ze met Frank gehad dan !!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:31 schreef MirSus het volgende:
[..]
tante Joyce is niet echt het voorbeeld voor goedlopende,langdurige relaties.. al kan zij daar zelf niet altijd wat aan doen natuurlijk (papa v. Lizzy, mr.Klein..)![]()
Kyra wel..die mag inderdaad wel eens snel gaan kiezen want het heeft wel weer lang genoeg geduurd! (anders zijn ze ook zo goed in verhaallijntjes níet benutten en vroegtijdig afbreken en uitgerekend Kyra duurt weer een eeuwigheid)
Of bij tante Shirina. Geen sex voor het huwelijk!quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:50 schreef haagse_elfje het volgende:
of bij tante Margot en tante Aafke... gewoon vertrekken naar Z-Afrikaquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Of bij tante Shirina. Geen sex voor het huwelijk!
Of tante Bobby. Kapotgaan!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:06 schreef MirSus het volgende:
of bij tante Margot en tante Aafke... gewoon vertrekken naar Z-Afrika![]()
kijk, met jou kan ik praten!!quote:
inderdaad!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Of tante Bobby. Kapotgaan!
Btw.: wat gaat het hier weer kutlangzaam!
met Frank heeft ze niet echt lang iets gehad....dacht ik zoquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tjah hoelang heeft ze met Frank gehad dan !!!
tante Joyce heeft wel haar bekkie altijd klaar staan en dat is zo geweldig aan haar.....quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:31 schreef MirSus het volgende:
[..]
tante Joyce is niet echt het voorbeeld voor goedlopende,langdurige relaties.. al kan zij daar zelf niet altijd wat aan doen natuurlijk (papa v. Lizzy, mr.Klein..)![]()
Kyra wel..die mag inderdaad wel eens snel gaan kiezen want het heeft wel weer lang genoeg geduurd! (anders zijn ze ook zo goed in verhaallijntjes níet benutten en vroegtijdig afbreken en uitgerekend Kyra duurt weer een eeuwigheid)
ja,, dat wist ikquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
met Frank heeft ze niet echt lang iets gehad....dacht ik zo
ik weet wel dat ze ooit zwanger was van Frank en toen een abortus heeft laten plegen....
ze hebben in elk geval wel een behoorlijke tijd om elkaar heen lopen draaien!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
met Frank heeft ze niet echt lang iets gehad....dacht ik zo
Ze kreeg toch bijna een snotaap van die duffe sul.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:27 schreef MirSus het volgende:
ze hebben in elk geval wel een behoorlijke tijd om elkaar heen lopen draaien!
haha, bijna,, nog neit helemaalquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze kreeg toch bijna een snotaap van die duffe sul.
whaaaaaaaah, me broertje helemaal hyper dat Yolanthe morgen komt.. whaha !!quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:35 schreef haagse_elfje het volgende:
op de onm site kan je nu de foto's vinden van de gasten bij lijn 4 alleen jammer dat de foto's nogal onduidelijk zijn....hieronder een paar van die foto's
Maandag Petra & Melline
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dinsdag Katarine & Annemieke
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron:http://www.rtl.nl/soaps/onm/pakhuis/lijn4fotoboeken.xml
jah maar dan moet je steeds die spijker der uit halen als die naar de wc wil of moet eten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als ik Renée was had ik Gyman in zijn kamer opgesloten en een spijker in de deur en het raam geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |