En dan met de camcorder filmen als Frommel weer een paniekaanval krijgt. Krijgt Joost de eerste prijs voor een vernieuwende klucht.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:50 schreef soapie het volgende:
Laat ze die flim maar lekker in die kast van Chris gooien, zijn wij ervan af!!!!
die kans zit er wel in... iig komt de waarheid morgenavond aan 't ligt...quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:10 schreef Wup het volgende:
Ik had Julia verwacht
ik hoop toch niet dat ze dat volkomen onverwachte bezoekje als vrijdagcliff bewaren:(
haha ik vind haar wel grappigquote:en Shirina was ook lekker bezig... rent de hele dagen onder werktijd in opdracht van Bettina achter Yvonne & Pascal aan maar voorraad checken behoort niet tot mevrouw haar taken....
Alles beter dan dat hij weer een filmproject gaat beginnen ala polderhorror, maar dan met Julia....quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dan met de camcorder filmen als Frommel weer een paniekaanval krijgt. Krijgt Joost de eerste prijs voor een vernieuwende klucht.
Maar dan moet Chris er wel eerst uitkomen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:50 schreef soapie het volgende:
Laat ze die flim maar lekker in die kast van Chris gooien, zijn wij ervan af!!!!
Hoe is het om zelf oude films te restaureren?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:52 schreef babette21 het volgende:
Lizzy wordt veel te snel beter... en als 't Joost lukt om dat filmpje te maken ga ik huilen...
Titel is ook best wel goedquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er heeft nog niemand gezegd dat ik een kuttitel heb verzonnen. Het valt me vandaag dus nog mee.
zo'n actie juich ik wel toe, daar wint ze tenminste wat respect mee...quote:Ik denk dat Marjolein bij Niels in bed gaat kruipen om daar een agio-plek los te peuteren?
ow... ik vind opstandige co-assistentjes [ of wat daar op lijkt] allemaal irritant.quote:
ik begrijp ze ook niet... dat vogelpestverhaaltje was leuk... zoef wegquote:aflevering was wel vreselijk duf zeg, sukkelde spontaan in slaap....
Lizzy wordt veel te snel beter... en als 't Joost lukt om dat filmpje te maken ga ik huilen...
hier nog één, maar deze keer is 't anders:quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:43 schreef Wup het volgende:
ow... ik vind opstandige co-assistentjes [ of wat daar op lijkt] allemaal irritant.
de communicatie tussen ons en hen is al maanden niet meer wat het geweest is.... lezen ze nog wel mee???quote:ik begrijp ze ook niet... dat vogelpestverhaaltje was leuk... zoef weg
en ondertussen zitten we wekenlang naar dat duffe filmpje van Kyra te kijken
mja da's waar...quote:
Hoe moeten ze dat doen? Ze komen er tijdens kantooruren niet op. Dan ligt de zaak zoals gebruikelijk down.quote:
haha die onderschriften!! tof...quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:29 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Shrina in smurfenland, ONM 23 februari 2005
[afbeelding]
Shirina in de grote boze wereld, ONM 24 februari 2005
ja natuurlijk!! heel goed van jou!! [wow dat ik dat nog eens zou zeggen]quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe moeten ze dat doen? Ze komen er tijdens kantooruren niet op. Dan ligt de zaak zoals gebruikelijk down.
Het is de schuld van Breuls! Jaja!quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:48 schreef babette21 het volgende:
ja natuurlijk!! heel goed van jou!! [wow dat ik dat nog eens zou zeggen]
het komt gewoon door Fok dat ONM momenteel zo aan 't baggeren is!!!
van dat lijntje hadden ze heel wat meer mogen jatten;(quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Is de BSE-burger van Lizzy ook goed?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |