en niet zo klein beetje een overdosis ervan ook:(quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
kiest nu ook Chris voor de genante aanpak...
ofwel: hoe iemand van 'n kleine rat kan veranderen in 'n paaskuiken...... jezus zeg......
moet haast wel ja want hij gaf Joost een klapje en nu loopt hij 2 weken in verbandquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
waarom zat Hugo trouwens met z'n hand in 't verband?!?
net zo iets als de plotselinge kruk van Niels, in december??
uit respect voor de bijkans rippe popequote:Op vrijdag 1 april 2005 21:05 schreef babette21 het volgende:
krukken én jezusslippers...
edit: waarom fluisteren we??;)
mja als we het dan toch over soaps hebben......quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
uit respect voor de bijkans rippe pope
LOL @ TT... bij glansrol moest ik aan Stephan denken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
na Sanne [met Stijn] en Renée [met Marjolein] kiest nu ook Chris voor de genante aanpak...
ofwel: hoe iemand van 'n kleine rat kan veranderen in 'n paaskuiken...... jezus zeg......
ik denk dat Carlo wat moeite heeft met 't lezen van de naam... zal 't daarom even visueel voor 'm maken...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:18 schreef Wup het volgende:
maar we zoeken met spoed een vrouwelijke psycho die Chris, Hugo & Joost omlegt.
Over 3 weken komt Antonie de boel op stelten zetten. Tot die tijd moeten we het met de plannetjes van Yvonne doen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:50 schreef Wup het volgende:
ik ga ervan uit dat ONM nu ook begrijpt dat dit seizoen draait op de psycho-gastrollen dus meteen door met de volgende graag.....
owww als dat zou kunnen.....we nemen ook genoeg met een zeer uitgebreide gastrol.......quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
Theklatje
Sabine Koning is inmiddels helemaal goedgekeurd, terwijl ik echt een hekel aan haar had.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Over 3 weken komt Antonie de boel op stelten zetten. Tot die tijd moeten we het met de plannetjes van Yvonne doen.
Daphne komt toch ook aardig in de buurt..........quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
volgens mijn statistieken heeft ONM sowieso nog nooit 'n vrouwelijke mafkees gehad....
oh wacht.... ik vergeet natuurlijk één iemand: Merel Mascini!!!
maar die heeft uiteindelijk weinig slechts gedaan...
precies! wij zijn echt niet zo veeleisend als we ons voordoen...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:26 schreef Wup het volgende:
owww als dat zou kunnen.....we nemen ook genoeg met een zeer uitgebreide gastrol.......
Daphne was niet echt een bitch, meer 'n ernstig labiel huisvrouwtje...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:29 schreef Wup het volgende:
Daphne komt toch ook aardig in de buurt..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |