en niet zo klein beetje een overdosis ervan ook:(quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
kiest nu ook Chris voor de genante aanpak...
ofwel: hoe iemand van 'n kleine rat kan veranderen in 'n paaskuiken...... jezus zeg......
moet haast wel ja want hij gaf Joost een klapje en nu loopt hij 2 weken in verbandquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
waarom zat Hugo trouwens met z'n hand in 't verband?!?
net zo iets als de plotselinge kruk van Niels, in december??
uit respect voor de bijkans rippe popequote:Op vrijdag 1 april 2005 21:05 schreef babette21 het volgende:
krukken én jezusslippers...
edit: waarom fluisteren we??;)
mja als we het dan toch over soaps hebben......quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
uit respect voor de bijkans rippe pope
LOL @ TT... bij glansrol moest ik aan Stephan denken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:48 schreef babette21 het volgende:
na Sanne [met Stijn] en Renée [met Marjolein] kiest nu ook Chris voor de genante aanpak...
ofwel: hoe iemand van 'n kleine rat kan veranderen in 'n paaskuiken...... jezus zeg......
ik denk dat Carlo wat moeite heeft met 't lezen van de naam... zal 't daarom even visueel voor 'm maken...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:18 schreef Wup het volgende:
maar we zoeken met spoed een vrouwelijke psycho die Chris, Hugo & Joost omlegt.
Over 3 weken komt Antonie de boel op stelten zetten. Tot die tijd moeten we het met de plannetjes van Yvonne doen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:50 schreef Wup het volgende:
ik ga ervan uit dat ONM nu ook begrijpt dat dit seizoen draait op de psycho-gastrollen dus meteen door met de volgende graag.....
owww als dat zou kunnen.....we nemen ook genoeg met een zeer uitgebreide gastrol.......quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
Theklatje
Sabine Koning is inmiddels helemaal goedgekeurd, terwijl ik echt een hekel aan haar had.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Over 3 weken komt Antonie de boel op stelten zetten. Tot die tijd moeten we het met de plannetjes van Yvonne doen.
Daphne komt toch ook aardig in de buurt..........quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
volgens mijn statistieken heeft ONM sowieso nog nooit 'n vrouwelijke mafkees gehad....
oh wacht.... ik vergeet natuurlijk één iemand: Merel Mascini!!!
maar die heeft uiteindelijk weinig slechts gedaan...
precies! wij zijn echt niet zo veeleisend als we ons voordoen...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:26 schreef Wup het volgende:
owww als dat zou kunnen.....we nemen ook genoeg met een zeer uitgebreide gastrol.......
Daphne was niet echt een bitch, meer 'n ernstig labiel huisvrouwtje...quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:29 schreef Wup het volgende:
Daphne komt toch ook aardig in de buurt..........
nah, ik wilde nog wel dat ze Claire ging pesten [die dan natuurlijk zou gaan terugpesten] maar ze deed echt níks..... nul, noppes, nada.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:32 schreef Wup het volgende:
en die belgische stoeipoes was een dood-vogeltje psycho:(
nope verdwijnen altijd achter de tralies [of in de grond...]quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:37 schreef Wup het volgende:
dat kan ook niet niet anders bij een vast personage denk ik
full-time psycho's hebben toch nooit zo een lang leven
ja uit labiliteit, niet uit slechtheid...quote:maar bij Daphne had ik toch altijd de idee dat ze kon gaan doordraaien....
volgens mij hadden we ook al hele moordplan-scenario's klaarliggenquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:37 schreef babette21 het volgende:
nah, ik wilde nog wel dat ze Claire ging pesten [die dan natuurlijk zou gaan terugpesten] maar ze deed echt níks..... nul, noppes, nada.....
Merel heeft alleen maar Ellen neergestoken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
volgens mijn statistieken heeft ONM sowieso nog nooit 'n vrouwelijke mafkees gehad....
Kennard Bos, Peter Kleemann, Chris Gomez, Justus Brederode, Hans Grevers, Davind Dupont,
Evert Starrenburg, Olaf Zwart, Sid Porter, Serge van Mieghem, Hillard Kroon, Stephan Brouwer...
oh wacht.... ik vergeet natuurlijk één iemand: Merel Mascini!!!
maar die heeft uiteindelijk weinig slechts gedaan...
dat zeg ik, bijna niks.... ze bewees ons zelfs een dienst: Ellen was jarenlang onvruchtbaar!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Merel heeft alleen maar Ellen neergestoken.
oeps.... vergeten!!!!quote:Sylvia Wingelaar (gespeeld door Dieke de Vries), een vriendin van Serge, was ook niet bepaald een stabiel figuur. Ze wilde een borstvergroting ondergaan in Victors kliniek. Victor moest haar zelfs beletten om zichzelf open te snijden. Ze wordt aangemoedigd door Serge, die haar probeert te strikken voor zijn wraakactie tegen Victor.
Hopelijk weten de schrijvertjes dat ook.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:56 schreef Wup het volgende:
jaaa , hij is natuurlijk ook in de running voor die erfenis
maar dan niet de erfenis van Arthur he.... want díe is niet dood hoor!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:56 schreef Wup het volgende:
jaaa , hij is natuurlijk ook in de running voor die erfenis
Wat voor een surrogaatfan ben jij??? Merel schoot Ellen neer!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Merel heeft alleen maar Ellen neergestoken.
Ik bedoelde natuurlijk neergeschoten... Het beeld van Sylvia die zichzelf in 't gezicht snijdt beïnvloedde m'n vingers tijdens 't typen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat voor een surrogaatfan ben jij??? Merel schoot Ellen neer!
bedankt voor de tip!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:00 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Nu Aram & Josine op RTL4.
hebben wij hier nog iets op te zeggen of gaan we doen of het nooit gebeurd is?!quote:Lizzy en Joost zijn aan het vrijen als ze door Hugo worden betrapt. Renée wordt verliefd op Ghita en gaat posten buiten Waalberg. Chris is ontzettend jaloers op Hugo en verklaart Kyra zijn liefde. Kyra nemt dit heel serieus. Of heeft dit allemaal met 1 april te maken?
Ja, Dieke de Vries vond je lekker, hè?quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk neergeschoten... Het beeld van Sylvia die zichzelf in 't gezicht snijdt beïnvloedde m'n vingers tijdens 't typen.![]()
Dat zijn de verhalen voor VOLGENDE week, smurf!quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:18 schreef babette21 het volgende:
trouwens, nog eens terugkijkend op de verhaaltjes van vandaag:
hebben wij hier nog iets op te zeggen of gaan we doen of het nooit gebeurd is?!
goed plan.... ff Carlo bellen.....quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:25 schreef Wup het volgende:
kan Shirina niet een labieltje worden....
ze kan dan onopvallend zowel in het pakhuis als in AZB huishouden
en Yvonne mag als partner in crime.......
Het is donker. Ik zie buiten niks meer. Bovendien trachtte ik op jouw niveau te spreken, echter, het maken van taalfouten lukt me niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:29 schreef babette21 het volgende:
wiv ga 's buiten spelen ofzo..... je vertoont weer kleutergedrag
helaas voor jou zegt ze het niet letterlijk, maar hier de scene....quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:41 schreef babette21 het volgende:
wat dat betreft had haar zusje 'n hoger bitchgehalte,
die had tenslotte een "fundamenteel karakterprobleem"
sorry, ik vind 'm zó grappig.....
't was geen hint! echt niet!!! maar: dank u, want hij's wél tof!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:51 schreef Wup het volgende:
helaas voor jou zegt ze het niet letterlijk, maar hier de scene....
ONM, 30 december 2003, Renee & Ellen over La Claire[/url] ~ [1.21 min; 4.4 Mb] ~
in westenwind speelde deze actrice ook al een lijpketel.quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zeg ik, bijna niks.... ze bewees ons zelfs een dienst: Ellen was jarenlang onvruchtbaar!!
[..]
oeps.... vergeten!!!!
[afbeelding]
Leuk filpmje weer!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:51 schreef Wup het volgende:
[..]
helaas voor jou zegt ze het niet letterlijk, maar hier de scene....
[[url=http://www.paganplace.net/Fok/video/2003/2003-12-30_ONM_00001_Ellen.jpg]afbeelding]
ONM, 30 december 2003, Renee & Ellen over La Claire[/url] ~ [1.21 min; 4.4 Mb] ~
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |